zimowanie moto

Data: 2011-11-12 21:27:29
Autor: AZ
zimowanie moto
On 2011-11-12, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Jestem ciekawy jak przygotowujecie moto do zimowania.
Ostatni sprzęt po prostu lądował w piwnicy kącie i tyle.
Tym razem chciałbym jakoś lepiej to ogarnąć.

Te, nie zimuj jeszcze. Moze bedzie jeszcze okazja w tym roku ;-)

Ze akcji mi znanych:

- mycie,
- smarowanie łańcucha
- akumulator,
- bak do pełna,
- większe ciśnienie w oponach,
- odciążenie zawieszenia w miarę możliwości,

Z oponami to bym sie bawil jakbym mial na nich jezdzic 3-4 lata.
Zawieszenie? Chyba nie ma sensu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-12 22:58:10
Autor: Songoku
zimowanie moto
W dniu 2011-11-12 22:27, AZ pisze:

Te, nie zimuj jeszcze. Moze bedzie jeszcze okazja w tym roku ;-)

No u mnie już pozamiatane niestety, moto stoi już wybebeszone bez ECU jedyna przejażdżka, która może czekać moją koparkę to wizyta na hamowni, strojenie i tym podobne rzeczy :)

Póki co też się jeszcze nie bawiłem, ale jak by się dało cytując klasyka... ( http://www.youtube.com/watch?v=7PQstnnLscU )

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-13 00:45:58
Autor: marider
zimowanie moto
W dniu 2011-11-12 22:58, Songoku pisze:
[...]

Spusc troche powietrza z opon i na podnosniki (jak nie masz, to jakies kartony pod kola). Moje cacko tez juz stoi wyczyszczone i zimuje a ze do wiosny jest sporo czasu na kolejne dodatki i wydumki wiec bede mial troche dobrej zabawy ;) Wyniki wyjada z garaga pewnie w kwietniu przy dobrej pogodzie.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-13 10:38:18
Autor: Songoku
zimowanie moto
W dniu 2011-11-13 00:45, marider pisze:

[...]

Pochwal się jak już będzie efekt końcowy :)

Jeśli o mnie chodzi to w planach są tylko jakieś praktyczne dodatki w stylu wyższej szyby, crash padów no i może jakiś auspuff jak kasa będzie...

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-13 09:41:21
Autor: AZ
zimowanie moto
On 2011-11-13, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Jeśli o mnie chodzi to w planach są tylko jakieś praktyczne dodatki w stylu wyższej szyby, crash padów no i może jakiś auspuff jak kasa będzie...

Chcesz ten ladny motocykl zeszpecic wyzsza szyba? Fuj...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-13 12:34:11
Autor: Songoku
zimowanie moto
W dniu 2011-11-13 10:41, AZ pisze:

Chcesz ten ladny motocykl zeszpecic wyzsza szyba? Fuj...

Bo powyżej czystu mi się powieki wywijają :)

p.s
znpwu sie oftop zrobił, hehe :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-13 12:05:45
Autor: AZ
zimowanie moto
On 2011-11-13, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Bo powyżej czystu mi się powieki wywijają :)

It's not a bug, it's a feature. Wiesz ile metrow pokonujesz przy 300 km/h na jedno mrugniecie okiem??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-13 13:40:20
Autor: Songoku
zimowanie moto
W dniu 2011-11-13 13:05, AZ pisze:

It's not a bug, it's a feature. Wiesz ile metrow pokonujesz przy
300 km/h na jedno mrugniecie okiem??

hahaha, masz rację nie spojrzałem na na to w ten sposób :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-13 11:41:08
Autor: marider
zimowanie moto
W dniu 2011-11-13 10:38, Songoku pisze:
[...]

Spox, na razie doszly podnozki Gillesa i druga kompletna glowica jest w drodze na podmiane (port job u "speca" sie zrobi zima, wynik moze byc ciekawy). Zastanawiam sie nad QS Translogic'a, kompletem stelazy i kufrow Givi (lub Kappa, stelaze juz mam tylko musi mi znajomek je zmodyfikowac na mocowaniach, pospawac i pomalowac zeby wygladalo), podgrzewane manetki no i pewnie cos mi jeszcze do glowy przyjdzie (moze cos do aerografu). Z reszta, dodatki zawsze mozna pozniej pozdejmowac i wrocic do OEM zestawu.

Jeśli o mnie chodzi to w planach są tylko jakieś praktyczne dodatki w
stylu wyższej szyby, crash padów no i może jakiś auspuff jak kasa będzie...

Szyba (wyzsza czy z garbem), crashpady i tlumik to "Stage 1", u mnie juz bedzie hmmm... Stage 3? Ale na cos w koncu trzeba wydawac ciezko zarobione dudki wiec co mi szkodzi ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-13 10:44:32
Autor: AZ
zimowanie moto
On 2011-11-13, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

[...]

Robisz turystyka z R1?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-13 14:33:14
Autor: marider
zimowanie moto [OT]
W dniu 2011-11-13 11:44, AZ pisze:
Robisz turystyka z R1?

Hmmm, przyznam ze ten model do turystyki sie nadale a widzialem kiedys podobny zestaw na R1'06 i jakos mi w oko wpadlo. W sumie co mi szkodzi poprobowac, zwlaszcza ze oprocz Renntec'a (3kg udzwigu tylko) i Ventury (lipny wyglad) nic z mocowan bagazy do tego modelu nie widzialem a stelaze Givi wygladaja solidnie i ma to spory udzwig. Wystarczy mocowania dorobic i jakos to zgrac ze soba.

W sumie po wiosennej prawie 3tyg wycieczce do Wloch (przez Francje ;) ) na F4i powiem ze na dluzsza trase centralny kufer jest bdb sprawa, sakwy tekstylne i tankbag tez sa OK - o ile deszcz nie pada duzy i dlugo a do Pl wjezdzalem 3 maja przez Czechy przy -5C i grad/snieg z deszczem (niefajnie bardzo).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-13 12:33:00
Autor: Songoku
zimowanie moto
W dniu 2011-11-13 11:41, marider pisze:

Szyba (wyzsza czy z garbem), crashpady i tlumik to "Stage 1", u mnie juz
bedzie hmmm... Stage 3? Ale na cos w koncu trzeba wydawac ciezko
zarobione dudki wiec co mi szkodzi ;)

U mnie stage 1 mam nadzieję zakończyć z lekko dłubniętym ECU jeszcze a może coś większego, ale o tym na razie cicho bo wiele od kasy zależy...

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-20 11:31:13
Autor: Songoku
zimowanie moto
W dniu 2011-11-13 12:33, Songoku pisze:
[...]

aaa i STOMP GRIP'a miałem w planach i dzisiaj udało mi się dedykowanego za 35$ upolować( na alledrogo po 200 PLN jest, więc dobry deal :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-20 13:43:20
Autor: marider
zimowanie moto
W dniu 2011-11-20 11:31, Songoku pisze:
aaa i STOMP GRIP'a miałem w planach i dzisiaj udało mi się dedykowanego
za 35$ upolować( na alledrogo po 200 PLN jest, więc dobry deal :)

No widzisz, ja lyknalem druga kompletna glowice do R1 plus kilka innych zabawek w ramach zimowego dlubania w moto na powaznie i skuta do lekkiego tuningu dla zabawy ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki