zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju

Data: 2010-02-06 17:40:33
Autor: Michał Gut
zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju
dzisiaj wywloklem spod wiaty piaggio free zeby zobaczyc czy da sie teraz smigac:)
akumulator martwy (ale akurat tego sie spodziewalem bo juz przed koncem sezonu byl mocno zasiarczony), odpalilalem z zelowego od ups (i chyba taki zamontuje na stale...:)). po prawie minucie meczenia go zapalil:P znaczy jezdzic bedzie;)

niestety ni cholery dopoki nie zlezie snieg nie mam co sie silic... nie wiem jak wy w ciezszych ale ja na tym malenstwie nie bylem w stanie ruszyc:) slizga sie w sniegu i zakupuje (ubitym pod samochodami). biorac pod uwage prognozy to jszcze spokojnie miesiac sobie poczekam........... moglbym dopchac do asfaltu i na nim probowac szalec ale jak zlapie odrobine sniegu albo lodu na drodze to bede lezal...ryzykowac nie ma sensu....

czy ktos orientuje sie ile powinno wynosic cisnienie sprezania w takim malym cylinderku? probuje ustalic czemu ma nieco malo sily i dosc nieciekawe spalanie (jak na taka pojemnosc) - mam powazne przeslanki by sadzic ze mam nieco przytarty cylinder i tlok przez poprzedniego wlasciciela. Po czym rozpoznac po rozebraniu calosci, ze jest wylatany (pomijajac rysy bo to jasne). jaka szczelina powinna byc pomiedzy pierscieniem a cylindrem? hmmmm a sam pierscien mogl sie zuzyc?

--
-
pozdrawiający

Data: 2010-02-06 16:37:17
Autor: Ditron
zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju
On 6 Lut, 17:40, "Michał Gut"
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
nie wiem
jak wy w ciezszych ale ja na tym malenstwie nie bylem w stanie ruszyc:)
ryzykowac nie ma sensu....

calkiem dobra zabawa bolo katowanie malenstwa 50cc w warunkach
sniegowych
dobry OS na podworku i rywalizacja o najlepszy czas...
no chyba ze juz Gucio wyrosles ponad 50 kg

Data: 2010-02-07 04:42:53
Autor: Michał Gut
zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju
mialem na mysli wage moto:) chyba ze to ja tak go wniatalem w ziemie:) grawitacja bezlitosna a mnie sie przytylo:)

Data: 2010-02-06 23:57:00
Autor: LukeB
zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju
Ostatnio chcialem polatac na swoim nowym Transalpie - dokladnie to
samo. Po bialym bez kolcow nie ma co jezdzic...
Po czarnym juz bylo ok, ale tez jechalem raczej z predkosciami
skuterowymi - wiadomo, przy takich temperaturach to opony robia sie
plastikowe :)
PS Testowalem na Michelin Anakee.

Data: 2010-02-08 14:15:18
Autor: Kefir
zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju
Elou!
"LukeB" <gorry@o2.pl> wrote in message news:99ee3a70-9f81-486f-a0ee-563d34d0803cq27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Przy okazji slicznego czatu jaki sobie Panowie sa uprzejmi ucinac, chcialbym przypomniec o roznicy pomiedzy forum, czatem, blogiem i grupa dyskusyjna. Szczegoly w Netykiecie.

--
Jeszcze pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X

Data: 2010-02-08 19:38:33
Autor: JK
zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju

Postaraj sie wiec moze szukac pozytywów. To pomaga rozumiec i byc rozumianym.
Pozdrawiam - JK.

Data: 2010-02-09 09:02:42
Autor: Kefir
"
JK" <pbijknospam@poczta.onet.pl> wrote in message news:hkplnd$lns$1news.onet.pl...

Postaraj sie wiec moze szukac pozytywów. To pomaga rozumiec i byc rozumianym.

Do kogo rozmawiasz? Skierowanie sie do konkretnego rozmowcy takze pomaga byc rozumianym. Papa.

Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X

Data: 2010-02-06 20:21:44
Autor: Jacot
"Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:

jasne). jaka szczelina powinna byc pomiedzy pierscieniem a cylindrem? hmmmm a sam pierscien mogl sie zuzyc?

Pomiedzy pierscieniem a cylindrem to raczej nie powinno byc
szczeliny...;)
Ile ono ma, te piaddzio? Przebiegu znaczy? W porownaniu do niegdys
normalnych silnikow to ono pierscieni nie ma prawie wcale, znaczy
wyjatkowo krotki ich zywot jest.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-02-07 04:41:17
Autor: Michał Gut

Użytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisał w wiadomości news:q4grm5hikttqtdamgfgmq5kj07errlc10c4ax.com...
[...]

18kkm ale moze byc zafałszowany

zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju