[foto] "zimowisko"

Data: 2015-02-01 23:08:23
Autor: ppontek
[foto] "zimowisko"
Cze艣膰!

Drugi tydzie艅 naszych mazowieckich ferii sp臋dzili艣my na klasycznym "zimowisku" - a dok艂adniej rzecz bior膮c, w臋druj膮c z dzie膰mi na nartach przez rumu艅skie Karpaty Wschodnie.

Par臋 fot:
https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/Zimowisko#

Zapraszam do obejrzenia!
PABLO

Data: 2015-02-02 19:34:29
Autor: ktos
[foto] "zimowisko"
On 01.02.2015 23:08, ppontek wrote:
[...]

Pozazdro艣ci膰! Pi臋kne ferie zimowe.
Od jakiego艣 czasu nie zamieszczasz na stronie kronik z wycieczek...
Czym doje偶d偶ali艣cie?
Z innej beczki - na jakich je藕dzisz nartach, jakie wi膮zania i buty?
Nie przemakaj膮 (buty ;)) na d艂u偶szych wycieczkach?

Pozdrawiam.

Data: 2015-02-03 23:19:51
Autor: ppontek
[foto] "zimowisko"
W dniu 2015-02-02 19:34, ktos pisze:
On 01.02.2015 23:08, ppontek wrote:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/Zimowisko#

Pozazdro艣ci膰! Pi臋kne ferie zimowe.

Dzi臋ki!

Od jakiego艣 czasu nie zamieszczasz na stronie kronik z wycieczek...

Mi艂o, 偶e kto艣 zagl膮da na stron臋. Kroniki b臋d膮 wkr贸tce uzupe艂nione!

Czym doje偶d偶ali艣cie?

Niestety samochodem.

Z innej beczki - na jakich je藕dzisz nartach, jakie wi膮zania i buty?

Kilka lat temu przerzuci艂em si臋 z nart turowych na 艣lad贸wki i jestem bardzo z takiego sprz臋tu zadowolony. Na g贸ry narty powinny by膰 moim zdaniem jak najkr贸tsze i jak najszersze. Do tego dobra 艂uska i kraw臋d藕.

Ja to nazywam 艣lad贸wki, inni nazywaj膮 to BC, ale to nie jest takie klasyczne BC bo s膮 szersze i kr贸tsze (i to na g贸ry jest bardzo wa偶ne!) od klasycznych 艣lad贸wek (chyba raczej s膮 to narty XCD).

Ale konkretnie: Rossignol BC90 - pod butem ok. 70mm, na pi臋tach ok. 80mm, na czubach ok. 90mm. 艁uska, metalowa kraw臋d藕 po ca艂ej d艂ugo艣ci.

Ja u偶ywam wi膮za艅 NNN-BC "Magnum" (manualne, f-my Rottefella). Do tego buty pasuj膮ce do wi膮za艅. Ja mam jakie艣 Rossignole (BCX3). Buty to bardzo istotny problem, bo wsp贸艂cze艣nie dost臋pne s膮 g艂贸wnie r贸偶nego rodzaju badziewia wykonane ze sztucznych materia艂贸w. Nie da si臋 tego skutecznie zaimpregnowa膰, a do tego praktycznie nie odprowadzaj膮 potu. W efekcie, po dniu 艂ojenia ma si臋 chlupi膮c膮 w 艣rodku wod臋, kt贸ra na postojach ... zamarza. Firmy robi膮 to chyba z my艣l膮 o ludziach, kt贸rzy na dzie艅 id膮 po艂azi膰, a potem wracaj膮 do ciep艂ego pomieszczenia i susz膮 buty na kaloryferku.

Najlepsze by by艂y klasyczne, sk贸rzane buty, bez 偶adnych membran, itp. Czasem daje si臋 takie buty (u偶ywane) wyhaczy膰 tanio na aukcjach.

Nie przemakaj膮 (buty ;)) na d艂u偶szych wycieczkach?

Przemakaj膮, nawet na kr贸tszych :-)

PABLO

Data: 2015-02-04 13:32:06
Autor: Stan
[foto] "zimowisko"
W dniu 2015-02-03 o 23:19, ppontek pisze:
Ja u偶ywam wi膮za艅 NNN-BC "Magnum" (manualne, f-my Rottefella)

Czyli u偶ywasz wi膮za艅 bez bezpiecznik贸w?

Data: 2015-02-04 17:13:19
Autor: Titus Atomicus
[foto] "zimowisko"
In article <mat4p5$k49$1@mx1.internetia.pl>, Stan <stasiek@test.com> wrote:

W dniu 2015-02-03 o 23:19, ppontek pisze:
> Ja u縴wam wi眤a NNN-BC "Magnum" (manualne, f-my Rottefella)

Czyli u縴wasz wi眤a bez bezpiecznik體?

A widziales wiazania biegowe albo BC z bepiecznikami?
--
TA

Data: 2015-02-04 18:46:40
Autor: ppontek

[...]