zimówka tylko na śnieg i lód - 195/65R15

Data: 2012-01-16 10:14:49
Autor: Lukasz
zimówka tylko na śnieg i lód - 195/65R15
W dniu 2012-01-16 01:56, Adampio pisze:
Panowie!

muszę doradzić, a wujek Gugiel mi sie leni :-(

Poszukiwane zimówki o rozmiarze j.w. (przednionapedowiec, tylko na kola
napędowe) na podjazdy i zjazdy po w miare głębokim (do 20cm) śniegu i
jak juz wszyscy go wyslizgają to nawet po lodzie.

Wiem, że oczywiście Debica Frigo rulez ale może nie tylko Frigo? ;-)

miałem Fulda Montero II i bardzo fajnie się trzymały na śniegu, teraz kupiłem Continentale TS830 - na razie wyglądają ok, ale nie zdążyłem jeszcze dobrze przetestować

Lukasz

zimówka tylko na śnieg i lód - 195/65R15