zimowki

Data: 2011-10-17 07:41:00
Autor: Lukasz
zimowki
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:65d0ewkcz94x$.dsxcu82uotwp.dlg40tude.net...

I jak tam - zdazyliscie zalozyc zimowki ?
Bo juz mrozy, gololedz moze lezec - zima w pelni ;-)

ja jak zwykle czekam na pelnie zimy i jak zwykle zleje piewsze listopadowe nawolywania do zmiany opon
tyle ze jeszcze nie wiem jakie oponki kupic :( a na opony.com cena Conti ts830 wzrosla w tym tygodniu o ok 40zl/szt. do poziomu z pozostalych portali

Lukasz

Data: 2011-10-17 08:55:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
zimowki

Uzytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisal w wiadomosci news:j7gf64$m88$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja narazie tylko kupilem oponki.
Nie zlewam nawolywnia do zmiany, bo w ogole ich nie slucham.
Przyjdzie taki czas, kiedy postaram sie znalezc kompromis przed mega kolejkami u gumiarzy ale jeszcze przed sniegiem na drodze.
Nie mam parcia ani na przesadnie szybkie zakladanie zimówek, ani na przeciagajaca sie jazde na letnich w ramach "bycia pmsowym twardzielem"

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-10-17 12:54:21
Autor: Lukasz
zimowki
Uzytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisal w wiadomosci news:j7gjhu$461$1inews.gazeta.pl...

[...]

to ja podobnie, tyle ze jak kupie to zakladam osobne felgi - w razie potrzeby zmienie pod domem w 15 minut

Lukasz

Data: 2011-10-17 13:03:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
zimowki

Uzytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisal w wiadomosci news:j7h1hp$g3p$1inews.gazeta.pl...
[...]

dokladnie. Dlatego mam juz alusy na lato, wiec tej zimy ostatni raz zmieniam opony. Pózniej juz cale kola.

ps. problem w tym, ze zwykle mam samochód krócej niz dwa sezony ;-) wiec nie wiem czy mój plan sie w koncu uda ;)

Data: 2011-10-17 14:59:55
Autor: Iksinski
zimowki

[...]

Proponuje przyjrzec sie ceneo i alledrogo. Ja kupowalem opony miesiac temu i ceny w duzych sklepach oponiarskich wcale nie byly atrakcyjne.
Te same opony u lokalnych gumiarzy, którzy ogarneli internet i potrafia sie w nim pokazac, mozna kupic kilkadziesiat zlotych na sztuce taniej.

zimowki