zimowki do Ferrari ?

Data: 2010-12-30 18:34:40
Autor: Beny
zimowki do Ferrari ?

Użytkownik "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly> napisał w wiadomości news:ifieqn$fk3$1mx1.internetia.pl...

Dzisiaj na Przybyszewskiego w Pozku widzialem jakiegos mlokosa w  F 599...

Sniegu sporo i albo kamikadze, albo gdzies dostal do tego zimowki :)

-- Picasso

a co myslisz ze problem jest kupic zimowki nawet do 599 ?

włozyc moze tam 18cali albo zalecane 20cali, fakt rozmiar kapcia szeroki, ale opony produkują....

jedyny problem to cena, minimum 1tys sztuka ;) ale kto bogatemu zabroni...

Data: 2010-12-30 22:49:49
Autor: megrims
zimowki do Ferrari ?
W dniu 2010-12-30 18:34, Beny pisze:
(ciach)
jedyny problem to cena, minimum 1tys sztuka

Więcej kosztują porządne zimówki do C63AMG

Data: 2010-12-30 22:56:29
Autor: jerzu
zimowki do Ferrari ?
On Thu, 30 Dec 2010 22:49:49 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

W dniu 2010-12-30 18:34, Beny pisze:
(ciach)
jedyny problem to cena, minimum 1tys sztuka

Więcej kosztują porządne zimówki do C63AMG

Tem tysiąc to jakiś żart IMHO, bo do mojego dostawczaka opony zimowe z
wyższej półki kosztują ponad 700 zł. za sztukę.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-30 23:25:55
Autor: megrims
zimowki do Ferrari ?
wrote:

[...]

C63AMG
Przód: 235/40R18
Tył: 255/35R18

rozpiętość cenowa opon zimowych w tym rozmiarze łatwo
znaleźć na opony.pl.

Przed przecena cena sięga 1900 :D.

Data: 2011-01-08 03:07:26
Autor: Michał
zimowki do Ferrari ?
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Przód: 235/40R18
Tył: 255/35R18

rozpiętość cenowa opon zimowych w tym rozmiarze łatwo

etam, ten sam rozmiar do reno (235) to koło 1k pln,
do 2 tonowca z vamxem 270km/h.

ale lepsze są 17 i /55 - lepiej tłumi :)

pozdrawiam.

Data: 2010-12-30 23:51:31
Autor: P_ablo
zimowki do Ferrari ?
Użytkownik "Beny" <spam@sram.pl> napisał w wiadomości news:4d1cc2e1news.home.net.pl...

a co myslisz ze problem jest kupic zimowki nawet do 599 ?

poszukaj bo na baloon.pl i opony.pl nie widze...

--
Picasso

zimowki do Ferrari ?