zimówki "nadlewane"

Data: 2018-11-14 18:59:53
Autor: Budzik
zimówki "nadlewane"
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Zima idzie..
Po poprzednim właścicielu odziedziczyłem zimówki.
Jak powiedział mi wulkanizator "madlewane chińczyki"
W super stanie.

Kupić inne czy te zakładać?

Nalewki zimowe to były najlepsze opony jakkie miałem.
Niestety zdarzały się uszkodzenia boczne i z dalszych eksperymentów zrezygnowałem. Tyle ze ja je uzywałem w małym busie, moze w osobówce byłby lepiej.
Ale sama jazda - super.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2018-11-14 22:24:02
Autor: Irek.N.
zimówki "nadlewane"
[...]

Pewnie zależy jak trafisz. Ja bym się bał, ale zdarza mi się na trasach jechać szybko. Koledze w pracy taka opona "zdjęła" nadkole.

Tak więc wszystko zależy jaka opona, jak szybko się porusza, jaki ma budżet na samochód i czy w związku z tym warto zaryzykować.
W moim przypadku, nie sprawdzał bym nawet.

Miłego.
Irek.N.

zimówki "nadlewane"