zimówki premium używki vs tanie nówki

Data: 2010-10-23 10:47:53
Autor: to
zimówki premium używki vs tanie nówki
begin mariuszmo
zastanawiam się bo kupilem samochód i dostałem od znajomego używane
opony good year eagle ultra grip, brak uszkodzeń i mają jeszcze z 5 mm
bieżnika Poniważ samochód używany ma te swoje 80 tys muszę zrobić parę
czynności eksploatacyjnych więc nie chcę kupować w tym roku drogich
zimowek. Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą
wyraźnie gorsze niż np nowe dębice frigo ?

Ja bym się przekulał rok na tych co masz, a za rok kupił jakieś normalne zimówki. Jak się będzie jeździć teraz? Tak jak Ci ktoś napisał na śniegu może być gorzej, ale za to na mokrym będzie pewnie dużo lepiej. A na suchym o niebo lepiej. Zresztą jak się okaże że Twoim zdaniem po śniegu jeździ się źle, to przecież możesz wtedy coś zamówić i za 3 dni będziesz miał. Więc odpuść sobie raczej dębicowe zakupy. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-23 13:11:05
Autor: J.F.
On 23 Oct 2010 10:47:53 GMT,  to wrote:
begin mariuszmo
zastanawiam się bo kupilem samochód i dostałem od znajomego używane
opony good year eagle ultra grip, brak uszkodzeń i maj± jeszcze z 5 mm
bieżnika. Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będ±
wyraĽnie gorsze niż np nowe dębice frigo ?
Ja bym się przekulał rok na tych co masz, a za rok kupił jakie¶ normalne zimówki. Jak się będzie jeĽdzić teraz? Tak jak Ci kto¶ napisał na ¶niegu może być gorzej, ale za to na mokrym będzie pewnie dużo lepiej. A na suchym o niebo lepiej. Zreszt± jak się okaże że Twoim zdaniem po ¶niegu jeĽdzi się Ľle, to przecież możesz wtedy co¶ zamówić i za 3 dni będziesz miał. Więc odpu¶ć sobie raczej dębicowe zakupy. ;-)

I potem czekac w rowie trzy dni na dostawe ? :-)

Ale w sumie za rok debice tez beda uzywane, i co - nowe kupowac.
Jezdzic na tych co sie ma i patrzec czy dobre, i pisac na grupe :-)

Jakies zawody w przeciaganie liny jak snieg spadnie ? :-)

J.

Data: 2010-10-23 11:26:02
Autor: to
zimówki premium używki vs tanie nówki
begin J.F.
I potem czekac w rowie trzy dni na dostawe ? :-)

No nie przesadzajmy, to nie są jakieś tragiczne opony. Zaryzykuje stwierdzenie, ze większość polskich kierowców ma opony dużo gorzej nadające się na zimę niż te. ;-) No i są za darmo.

--
ignorance is bliss

zimówki premium używki vs tanie nówki