zimówki premium używki vs tanie nówki

Data: 2010-10-23 13:26:02
Autor: kml
zimówki premium używki vs tanie nówki

Użytkownik "mariuszmo" <test@spam.pl> napisał w wiadomości news:4cc2b113$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą wyraźnie gorsze niż np nowe dębice frigo ?

Kup dwie frigo 2 i daj na "oś" napędzaną a z pozostałych wybierz dwie najlepsze.

kml

Data: 2010-10-25 10:53:08
Autor: omega_fan
On 10/23/2010 01:26 PM, kml wrote:

[...]

Bullshit.
Nie bierz tych Frigo bo to syf jest, w ostatnim (zeszlotygodniowym)
Motorze byl test i porownanie Frigo 2 i Kormoranow z normalnymi oponami.
Wnioski - Frigo to opona typowo sniegowa, czyli na sniegu najlepiej z
testowanych a w kazdych innych warunkach totalna porazka, w
szczegolnosci na mokrym asfalcie - czyli takiej nawierzchni, po ktorej w
zimie jezdzi sie najczesciej.

Jak mowi stare porzekadlo - "opony Debica, zakret i kaplica".

Data: 2010-10-25 11:56:39
Autor: kml
Użytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisał w wiadomości news:ia3ghk$2k2$3news.onet.pl...
[...]

To teraz wierzymy w obiektywność prasy branżowej? Powiem tak, dwie zimy temu jeździłem po mieście na letnich i dopóki nie było śniegu to było ok, jak spadł snieg to było bardzo nie ok. Z firgo 2 nie mam żadnych traumatycznych doświadczeń mokro asfaltowych, ale może dlatego że ja od zimówki oczekuję potencjału na śniegu a nie na asfalcie. Zeszła zima pokazała ile może być śniegu nawet w mieście. Dla mnie sprawdzianem opon zimowych jest wyjazd w góry i tutaj frigo 2 pokazały klasę.

Zgadzam się z obiegową opinią dotyczącą letnich opon dębicy, ale nadal pozostaje przy swoim i uważam, że frigo 2 są naprawde w porzadku. Cena też jest sympatyczna.

Dalsza dyskusja nie ma sesnu większego, w tym wątku wypowiedziały się obydwie strony i teraz każda osoba czytająca może sama wyciągnąć wnioski ;)

kml

Data: 2010-10-25 12:56:42
Autor: J.F.
On Mon, 25 Oct 2010 10:53:08 +0200,  omega_fan wrote:
[...]

No coz - kolega mial Frigo 2 i jakos zima na nich zakrety przejezdzal.
Fakt ze byl z gatunku spokojniej jezdzacych.

Ja mam teraz caloroczne debice i na deszcz tez nie narzekam.

J.

Data: 2010-10-25 15:44:31
Autor: ąćęłńóśźż
zimówki premium używki vs tanie nówki
Opowiem Ci po zimie, wkładamy nówki Frigo na jeden wózek.

Na Dębicach (jeszcze starych tzw. "uniroyalkach" D-94 i D-121) przejeździłem paręset tysięcy km i żyję.

-- -- -

Data: 2010-10-25 16:05:29
Autor: omega_fan
On 10/25/2010 03:44 PM, ąćęłńóśźż wrote:
Opowiem Ci po zimie, wkładamy nówki Frigo na jeden wózek.

Na Dębicach (jeszcze starych tzw. "uniroyalkach" D-94 i D-121) przejeździłem paręset tysięcy km i żyję.

No jasne, ze da sie jezdzic na wszystkim... ale wolalbym nie wyjmowac
swojego silnika z bagaznika innego auta po awaryjnym hamowaniu na mokrym
- bo zaoszczedzilem 250 zl na komplecie opon (jak czesto sie je kupuje?
raz na kilka lat w moim przypadku). Co jak co, ale na oponach nie ma co
oszczedzac.

Data: 2010-10-25 16:18:12
Autor: ąćęłńóśźż
zimówki premium używki vs tanie nówki
To nic nie da.
Myśląc o swoich nowych super duper zimówkach będziesz jeszcze szybciej jechał i jeszcze później hamował.
Sprawdzone na amerykańskich naukawcach.

-- -- -

Data: 2010-10-25 17:14:00
Autor: J.F.
On Mon, 25 Oct 2010 16:05:29 +0200,  omega_fan wrote:
[...]

A z drugiej strony - jesli nie widac roznicy to po co przeplacac.
Widac roznice ? :-)

Osobiscie klalem tylko na Kormorana Impulsera na sniegu [a to letnia
opona, naprawde letnia], Barum Brilance i Polaris - choc trudno
powiedziec czy klniecie mialo podstawy - to sie da obiektywnie
stwierdzic tylko na torze w bezposrednim porownaniu.

J.

zimówki premium używki vs tanie nówki