zimowy biwak na Turbaczu

Data: 2016-01-29 23:51:38
Autor: Titus Atomicus
zimowy biwak na Turbaczu
Witam,
http://wintercamp.org.pl/
Moze sie kiedys wybiore... no ale ja juz to wszystko wiem. Poza kopaniem jam w sniegu. Ale czy teraz na Turbaczu jest wystarczajaco duzo sniegu, zeby sie wkopac?
--
TA

Data: 2016-01-31 00:55:07
Autor: Pieszy
zimowy biwak na Turbaczu

Znany podrzucacz plecaków napisał coś o zimowym wintercampie na Torbaczu ;)

A tam:

Koszt uczestnictwa 419zł ; ogladałem program, za taką kasę to powinni przydzielić liczną rzeszę hostytutek, wizytantek czy jak kto woli.
Troche lipa za taką kasę, no ale rozumiem, że to nie impreza dla kasjerek z Biedronki, toteż mniemam że dzięki temu pojawi się sam kwiat narodu. Zawsze idzie zaszpanować smyczą do kluczy.

A propos napisów na smyczach: ktoś mi w Bieszczadzie lub Apusemi, bo jakoś nigdzie indziej nie bywam ostatnio opowiadał jaką wielką radość sprawił Węgrom napis "Sopot Festiwal' , "sopot' to jakoby w języku naszych braci ciągniecie tego-tam, no, przewodu  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2016-01-31 12:32:59
Autor: Henek Dąbrowski
zimowy biwak na Turbaczu
W dniu 31.01.2016 o 00:55, Pieszy pisze:
A tam:

Koszt uczestnictwa 419zł ; ogladałem program, za taką kasę to powinni
przydzielić liczną rzeszę hostytutek

Hmm
hostytutka na smyczy z napisem sopot-festival - za 490 zeta .... może to nie jest wygórowana cena?
Pzdr Henek

Data: 2016-02-01 21:43:38
Autor: Pieszy
zimowy biwak na Turbaczu

Użytkownik "Henek Dąbrowski"  napisał

W dniu 31.01.2016 o 00:55, Pieszy pisze:
A tam:

Koszt uczestnictwa 419zł ;

Hmm
hostytutka na smyczy z napisem sopot-festival - za 490 zeta

Henek, wziąłeś 71 zł za pośrednictwo? ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2016-02-01 10:08:56
Autor: bans
zimowy biwak na Turbaczu
W dniu 2016-01-31 o 00:55, Pieszy pisze:

"sopot' to jakoby w języku
naszych braci ciągniecie tego-tam, no, przewodu  ;)

Wymówiona przez Węgra błędnie może być trochę podobne do "szopás". Ale żeby to tak skojarzyć to trzeba mieć umysł nastolatka, któremu głownie seks w głowie...

--
bans

Data: 2016-02-01 21:44:43
Autor: Pieszy
zimowy biwak na Turbaczu

Użytkownik "bans" napisał

Wymówiona przez Węgra błędnie może być trochę podobne do "szopás". Ale żeby to tak skojarzyć to trzeba mieć umysł nastolatka, któremu głownie seks w głowie...

Gdybym to ja wymyśłił, to bym Ci teraz dziękował :))

pozdrawiam

Pieszy

zimowy biwak na Turbaczu