zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Data: 2011-11-28 12:02:00
Autor: Szyk
zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła
Jeśli karta jest ekranowana (lub przynajmniej porty we/wy) to różnica powinna być słyszalna - ja mam w jednym PC kare zintegrowaną i przy większej głośności są straszne zakłócenia (dobrze to słychać na słuchawkach) - nie wiem czy w obecnych płytach głównych jest z tym lepiej - ale zgaduję, że bez ekranowania jest tak samo jak u mnie. Poza tym duże znaczenie mają kable - nawet wymiana taniego kabelka łączącego PC z tanimi głośnikami robi _znaczną_ różnicę (dokładnie przewąchałem ten temat), więc chyba tym bardziej różnica jest gdy ma się dobry wzmacniacz i kolumny. Jednak mi się wydaje że z uwagi na przestrzeń i koszty warto się zastanowić nad słuchawkami - są na sieci testy słuchawek pod kontem współpracy z PC. Po za tym słuchawki są dobre bo nie przeszkadzają innym i utrudniają innym szpiegowanie tego co się robi.

Data: 2011-11-28 18:27:40
Autor: LP
zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Użytkownik "Szyk"

 Jednak mi się wydaje że z uwagi na przestrzeń i koszty warto się zastanowić nad słuchawkami - są na sieci testy słuchawek pod kontem współpracy z PC.

Słuchawki mają swoje zalety (np. w grach) ale nie demonizujmy. Większość muzyki, gier i filmów jest tworzona z myślą o dźwięku rozchodzacym się swobodnie a nie trafiajacym wprost na bębenki.
Używam czasem słuchawki, ale od czasu jak nie muszę się liczyć z otoczeniem zdecydowanie wolę dźwięk z głośników. Po prostu jesteśmy tak zbudowani, że odbieramy fale dzwiękowe nie tylko poprzez uszy.

Po za tym słuchawki są dobre bo nie przeszkadzają innym

To nie jest argument. Trzeba brać pod uwagę rózne aspekty: rodzinne, mieszkaniowe i fizjologiczne.

 i utrudniają innym szpiegowanie tego co się robi.

.. Nie zakładajmy z góry, że większość użytkowników musi się kryć z tym, co robi w sieci;)

--
LP

zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła