zjazd z Kasprowego

Data: 2009-03-15 21:20:11
Autor: freewolny
zjazd z Kasprowego

Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpja82$nb5$1nemesis.news.neostrada.pl...
ja ktzreba umiśc jeżdzić na nartach aby bezpiecznie i z przyjemnościa można kozystać z tej góry. Czy Kasprowy Wierch nie jest przypadkiem dla samobójców? Słyzełem,że ludziska "pękaja " jak widzą ogrom tej góry. Ktoś opsze swoje wrażnia i poziom umiejętności?

Jak chcesz poczuć smak Goryczkowej, to przejedź się na nowej trasie na Kotelnicy Białczańskiej(chociaż mineło trochę czasu od mojego ostatniego pobytu na KW). Nachylenie podobne. Co do Gąsienicowej, to jeszcze nie spotkałem podobnego nachylenia (nie byłem na Nosalu i Golgocie).

Damian

zjazd z Kasprowego