złamał mi się ząb...

Data: 2010-01-24 13:01:33
Autor: looty
złamał mi się ząb...
.... w kasecie, w trzeciej zębatce od dołu. Da się wymienić jedną
zębatkę, czy trzeba kasetę? Cały napęd wymieniałem ok 500 km temu. I
jak to się mogło stać? :/ W nic nie uderzyłem.

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-01-24 22:09:20
Autor: live_evil
złamał mi się ząb...
Dasię.

--
live_evil

Data: 2010-01-24 22:27:05
Autor: MadMan
złamał mi się ząb...
Dnia Sun, 24 Jan 2010 13:01:33 -0800 (PST), looty napisał(a):

... w kasecie, w trzeciej zębatce od dołu. Da się wymienić jedną
zębatkę, czy trzeba kasetę?

Zależy co to za kaseta. Ogólnie jeśli dostaniesz taką zębatkę to da się,
z tym że być może będziesz musiał "rozwalić" kasetę, np. roznitować
połączenie zębatek (tak jest moja HG70 [LX] zrobiona - 2 zębatki luzem,
reszta znitowana, ale można to chyba bez konsekwencji rozpieprzyć, i tak
da się włożyć na bębenek w 1 sposób). Alternatywnie masz XT lub wyżej, wtedy ta zębatka jest luzem i da się
kupić zamiennik :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-24 22:33:00
Autor: kosik
złamał mi się ząb...

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:2el1uidddxjh$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
połączenie zębatek (tak jest moja HG70 [LX] zrobiona - 2 zębatki luzem,
reszta znitowana,

Jaki to LX? Bo ten na 9 jest skręcany. Deore są nitowane. Chyba, że masz wersje na 8 b (ale taką też miałem rozkręcaną :))

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-01-24 23:01:46
Autor: MadMan
złamał mi się ząb...
Dnia Sun, 24 Jan 2010 22:33:00 +0100, kosik napisał(a):

Jaki to LX? Bo ten na 9 jest skręcany. Deore są nitowane. Chyba, że masz wersje na 8 b (ale taką też miałem rozkręcaną :))

HG70, 8 biegów, 11-28. Nie jest rozkręcany, przynajmniej z tego co oglądam. Czeka na wiosnę. --

Data: 2010-01-24 23:03:46
Autor: MadMan
złamał mi się ząb...
Dnia Sun, 24 Jan 2010 23:01:46 +0100, MadMan napisał(a):

Nie jest rozkręcany, przynajmniej z tego co oglądam.

Oglądam tak, oglądam i chyba jednak jest rozkręcalny - te "nity" mają
chyba gniazdo na imbusa. Niestety imbusy w warsztacie, a teraz zadka
ruszał nie będę :)

Data: 2010-01-25 01:04:47
Autor: kosik
złamał mi się ząb...

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:v2pfbvukjc0y.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Oglądam tak, oglądam i chyba jednak jest rozkręcalny - te "nity" mają
chyba gniazdo na imbusa. Niestety imbusy w warsztacie, a teraz zadka
ruszał nie będę :)

To by się zgadzało :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-01-25 11:01:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
złamał mi się ząb...
MadMan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Alternatywnie masz XT lub wyżej, wtedy ta zębatka jest luzem i da się
kupić zamiennik :)

SLX lub wyżej.

Data: 2010-01-25 14:35:38
Autor: MadMan
złamał mi się ząb...
Dnia Mon, 25 Jan 2010 11:01:04 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Alternatywnie masz XT lub wyżej, wtedy ta zębatka jest luzem i da się
kupić zamiennik :)

SLX lub wyżej.

Dobra dobra, już wyszło że od LX można rozebrać. Co pewnie będę
praktykował jako że jeżdżę zasadniczo na 3 zębatkach. --

Data: 2010-01-25 07:22:07
Autor: Rowerex
złamał mi się ząb...
On 24 Sty, 22:01, looty <mam...@gmail.com> wrote:
... w kasecie, w trzeciej zębatce od dołu. Da się wymienić jedną
zębatkę, czy trzeba kasetę? Cały napęd wymieniałem ok 500 km temu. I
jak to się mogło stać? :/ W nic nie uderzyłem.

Właśnie odkryłeś "Open Glide"

http://www.sram.com/node/64/brand/sram-road/src/cat

i musisz zapłacić tantiemy ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-25 13:10:19
Autor: looty
złamał mi się ząb...
On 25 Sty, 16:22, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

Właśnie odkryłeś "Open Glide"

http://www.sram.com/node/64/brand/sram-road/src/cat

i musisz zapłacić tantiemy ;-)

:D
Tak, Open Glide w wersji OEM / DIY.

Spróbuję reklamować u mechanika, u którego zakupiłem kasetę wraz z
usługą. Zobaczymy.
Dziękuję za odpowiedzi.

Data: 2010-01-25 10:32:07
Autor: Bartosz
złamał mi się ząb...

Użytkownik "looty" <mamlen@gmail.com> napisał w wiadomości news:4326d22b-977e-4a15-afab-5ff27dcec927c34g2000yqn.googlegroups.com...
.... w kasecie, w trzeciej zębatce od dołu. Da się wymienić jedną
zębatkę, czy trzeba kasetę? Cały napęd wymieniałem ok 500 km temu. I
jak to się mogło stać? :/ W nic nie uderzyłem.

pozdrawiam

Może to głupie - ale skoro napęd ma 500 km to może reklamację trzeba zgłosić?

Marcin

Data: 2010-01-25 13:18:12
Autor: RS
złamał mi się ząb...
Bartosz pisze:
[...]

Hmmm... niech zgadnę nikt nie przyjmie reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego ?

--
Pzdr.
Rafał S.

Data: 2010-01-25 20:03:09
Autor: Bartosz
złamał mi się ząb...

Użytkownik "RS" <rafal.strozek@gmail.com> napisał w wiadomości news:hjk26k$bmq$1news.onet.pl...
Bartosz pisze:
[...]

Tak to można każdą gwarancję podważyć - ja jakoś bez problemu reklamowałem kasetę, która dosłownie "rozsypała" mi się podczas jazdy. Przyjechałem do sklepu, gość popatrzył i od ręki wymienił na nową. Zatem może warto?

złamał mi się ząb...