złamał mi się ząb...

Data: 2010-01-25 10:32:07
Autor: Bartosz
złamał mi się ząb...

Użytkownik "looty" <mamlen@gmail.com> napisał w wiadomości news:4326d22b-977e-4a15-afab-5ff27dcec927c34g2000yqn.googlegroups.com...
.... w kasecie, w trzeciej zębatce od dołu. Da się wymienić jedną
zębatkę, czy trzeba kasetę? Cały napęd wymieniałem ok 500 km temu. I
jak to się mogło stać? :/ W nic nie uderzyłem.

pozdrawiam

Może to głupie - ale skoro napęd ma 500 km to może reklamację trzeba zgłosić?

Marcin

Data: 2010-01-25 13:18:12
Autor: RS
złamał mi się ząb...
Bartosz pisze:
[...]

Hmmm... niech zgadnę nikt nie przyjmie reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego ?

--
Pzdr.
Rafał S.

Data: 2010-01-25 20:03:09
Autor: Bartosz
złamał mi się ząb...

Użytkownik "RS" <rafal.strozek@gmail.com> napisał w wiadomości news:hjk26k$bmq$1news.onet.pl...
Bartosz pisze:
[...]

Tak to można każdą gwarancję podważyć - ja jakoś bez problemu reklamowałem kasetę, która dosłownie "rozsypała" mi się podczas jazdy. Przyjechałem do sklepu, gość popatrzył i od ręki wymienił na nową. Zatem może warto?

złamał mi się ząb...