złamał współzycie w Biedronce

Data: 2012-02-28 08:08:28
Autor: Gabor
złamał współzycie w Biedronce
Data: 2012-02-28 09:38:54
Autor: Jacek Maciejewski
złamał współzycie w Biedronce
Dnia Tue, 28 Feb 2012 08:08:28 +0100, Gabor napisał(a):

i musi za to zapłacić:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11242786,Proces_z__Biedronka___B__pracownik_musi_oddac_co_wygral.html

Mecenas

Ciekawe jakie było uzasadnienie orzeczenia NSA? IMO sięganie do podstępu
przez słabszą w sporze stronę jest uzasadnione społecznie. Ba, nawet
policja sięga do działania podstępem kiedy np. patrol drogówki z sitkiem
chowa się za krzakiem :)
--
Jacek

Data: 2012-02-28 10:48:17
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Gabor" <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> napisał w wiadomości news:jihuhf$pp9$1inews.gazeta.pl...
i musi za to zapłacić:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11242786,Proces_z__Biedronka___B__pracownik_musi_oddac_co_wygral.html

Mecenas

Ale przecież według tej realcji NSA nie podważył tego co było istotą sporu! Dlaczego wiec zwrot odszkodowania? Mam wrażenie, że czegoś nie wiemy...

Data: 2012-02-28 14:38:37
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Przemek Lipski" <pclipski@interia.pl> napisał w wiadomości news:jiibfb$35i$2usenet.news.interia.pl...

[...]

Co więcej, skoro doszło do wypłaty, to wyrok musiał być prawomocny chyba. Czyżby prawomocny wyrok został obalony? Byłby to dość niebezpieczny precedens. Moim zdaniem dziennikarze coś zamotali. Po za tym dziwi mnie, że sparwą mobbingu i odszkodowania NSA się zajmowało.

Data: 2012-02-29 10:45:57
Autor: Kamil
Dnia Tue, 28 Feb 2012 14:38:37 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Wątpliwe by bez TW z klauzulą, JeronimMartins cokolwiek wypłaciło :)

Czyżby prawomocny wyrok został obalony?

Powaga rzeczy osądzonej?  ;)

Byłby to dość niebezpieczny precedens.

Jet możliwość, ale warunki sa dosyć "zaporowe" - prawda? ;)

Moim zdaniem dziennikarze coś zamotali.

A to wydaje mi się jest więcej niż pewne :)

Po za tym dziwi mnie, że sparwą mobbingu i odszkodowania NSA się zajmowało.

:)

Data: 2012-02-29 14:13:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-02-29 10:45, Kamil pisze:

Co więcej, skoro doszło do wypłaty, to wyrok musiał być prawomocny chyba.

Wątpliwe by bez TW z klauzulą, JeronimMartins cokolwiek wypłaciło :)

Mógł mieć klauzulę natychmiastowej wykonalności.

Czyżby prawomocny wyrok został obalony?

Powaga rzeczy osądzonej?  ;)

Jest jeszcze stwierdzenie niezgodności prawomocnego wyroku z prawem.

--
Liwiusz

złamał współzycie w Biedronce