zlamali prawo lotnicze

Data: 2014-09-23 19:14:34
Autor: Titus Atomicus
zlamali prawo lotnicze
Witam,
Cos takiego:
<http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1235106,Smialkowie-w-sutannach-w-
opalach-Skoczyli-z-Palacu-Kultury>
A swoja droga czy policja nie ma wikszych problemow?
--
TA

Data: 2014-09-25 01:17:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
zlamali prawo lotnicze
W dniu wtorek, 23 wrze¶nia 2014 19:14:34 UTC+2 u¿ytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa³:
[...]

Artyku³ z linkiem do filmiku z "wyczynu":
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/skok-ksiezy-z-palacu-kultury-apel-policji-o-pomoc-w-identyfikacji-smialkow/4gp0t

Data: 2014-10-03 03:04:13
Autor: stchebel
zlamali prawo lotnicze
[...]

Chyba powinien siê tym zaj±æ ko¶ció³. Z³amali prawo ko¶cielne.

Data: 2014-10-03 16:46:25
Autor: /dev/SU45
zlamali prawo lotnicze

A swoja droga czy policja nie ma wikszych problemow?

Nie jest to ścigane z urzędu? Gdybym miał okazję, to sam bym dokonał zatrzymania obywatelskiego, oklejając gościa srebrną taśmą klejącą kupioną właśnie do celów modelarskich :) Takie skoki w tym miejscu to stwarzanie zagrożenia dla przechodniów, jak chcą się zabić jak na BASE-jumperów przystało, to niech jadą do Lauterbrunnen czy gdzie tam :)

Data: 2014-10-03 17:02:30
Autor: Jadwiga s Torunia
zlamali prawo lotnicze
W dniu 2014-10-03 o 16:46, /dev/SU45 pisze:
> Gdybym mia³ okazjê, to sam bym dokona³ zatrzymania obywatelskiego

No fakt, za pó¼no przyszed³e¶ na ¶wiat, w ORMO by¶ siê realizowa³ z powodzeniem.

--
Jadwiga z Torunia

Data: 2014-10-03 17:16:40
Autor: KiloSierra
zlamali prawo lotnicze
W dniu 2014-10-03 17:02, Jadwiga s Torunia pisze:
W dniu 2014-10-03 o 16:46, /dev/SU45 pisze:
  > Gdybym miaÅ‚ okazjÄ™, to sam bym dokonaÅ‚ zatrzymania obywatelskiego

No fakt, za późno przyszedłeś na świat, w ORMO byś się realizował z
powodzeniem.

poza patologiami akurat ORMO by sie teraz niejednokrotnie przydało....
nie w tym przypadku.... ale jak sie patrzy co barany za kierownicami robiÄ…....

Data: 2014-10-03 20:24:32
Autor: Shrek
zlamali prawo lotnicze
On 2014-10-03 17:16, KiloSierra wrote:

poza patologiami akurat ORMO by sie teraz niejednokrotnie przydało....

Poza patologiami powiadasz? Ormo - patolologia = NULL :P

Jak chcesz to akurat powstał wydział w drogówce który zajmuje się filmikami podesłanymi przez obywateli - możesz się spełniać. Nie przeczę, że czasem widać takie, gdzie by się zdało, jednak mi się takie akcje raczej nie przydarzają. Jak już ktoś coś odwinie to raczej z roztargnienia i nieuwagi a nie z racji ogólnego pojebania. Często nawet przeprosi - trudno zdarza się - popełnił błąd, nikogo nie uszkodził, może nawet wyciągnął wnioski. To nie liga Froga. Zatem ja nie widzę w takich przypadkach korzyści płynących z podpierdółki. Kto bez winy...

Shrek.

Data: 2014-10-03 20:57:48
Autor: grzech
zlamali prawo lotnicze
W dniu 2014-10-03 16:46, /dev/SU45 pisze:

A swoja droga czy policja nie ma wikszych problemow?

Nie jest to ścigane z urzędu? Gdybym miał okazję, to sam bym dokonał
kupioną właśnie do celów modelarskich :) Takie skoki w tym miejscu to
 stwarzanie zagrożenia dla przechodniów, jak chcÄ… siÄ™ zabić jak na
BASE-jumperów przystało, to niech jadą do Lauterbrunnen czy gdzie tam
:)

Aby wpaść na kogoś przechodzącego dawnym placem defilad to trzeba się mocno postarać. To nie czasy pochodów 1 maja. Plac generalnie świeci pustkami. Druga sprawa to skoczkowie mieli spadochrony którymi można sterować. Nie spadali tak jak dawni spadochroniarze w miejsce gdzie los wyznaczył.

Data: 2014-10-04 18:24:31
Autor: Titus Atomicus
zlamali prawo lotnicze
In article <542eb6c3$0$18073$65785112@news.neostrada.pl>,
 /dev/SU45 <nie.ma.zupelnie@w.pl> wrote:

> A swoja droga czy policja nie ma wikszych problemow?

Nie jest to ¶cigane z urzêdu? Gdybym mia³ okazjê, to sam bym dokona³ zatrzymania obywatelskiego, oklejaj±c go¶cia srebrn± ta¶m± klej±c± kupion± w³a¶nie do celów modelarskich :) Takie skoki w tym miejscu to stwarzanie zagro¿enia dla przechodniów, jak chc± siê zabiæ jak na BASE-jumperów przysta³o, to niech jad± do Lauterbrunnen czy gdzie tam :)

A niby jak?
Jakby sie te spadochrony nie otworzyly, to bohaterowie spadliby na dach dolnej sekcji Palacu. A skoro dolecieli poza obrys Palacu to znaczy, ze juz mieli sterownosc.
No, i jak juz ktos zwrocil uwage - tam gdze ladowali - gestosc zaludnienia jest znikoma.
--
TA

Data: 2014-10-08 17:19:16
Autor: __Maciek
zlamali prawo lotnicze
Fri, 03 Oct 2014 16:46:25 +0200 /dev/SU45 <nie.ma.zupelnie@w.pl>
napisa³:

[...]

Rozumiem ¿e jaja sobie robisz...

Data: 2014-10-13 11:34:08
Autor: /dev/SU45
zlamali prawo lotnicze

Rozumiem że jaja sobie robisz...

Nie, dlaczego w aeroklubie ULC gotów zrobić aferę z wjechania szybowcem w kopiec kreta, a tu takie coś ma ujść na sucho? Na mojej ulubionej stronie BASE jumping fatality list (pokazującej ryzyko związane z tą zabawą) można sobie poczytać "raporty" i widać że oni kończą bardzo różnie, niekiedy spadają u podnóża ściany (albo i gdzieś zawisają) a niekiedy sporo dalej. Miałem nieprzyjemność widzieć skutki wypadku na warszawskiej Ochocie, gdzie samobójca skoczył z okna i złamał dziewczynie kręgosłup... a ta zabawa w tym miejscu to prowokowanie podobnych sytuacji.

BASE-jumperów aż tak dużo nie ma, są nagrania ze wszystkich możliwych monitoringów, ciekawe jakie "metody śledcze" policja zastosuje, ja bym przejrzał YT :)

Data: 2014-10-13 20:28:47
Autor: Robert Tomasik
zlamali prawo lotnicze
Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> napisał w wiadomości news:543b9c90$0$18089$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gdzieś w latach 80-tych w Krakowie z jednego z akademików wyskoczyła asystentka z uczelni i trafiła we wchodzącego studenta. Jego zabiła. Sama przeżyła i po wyleczeniu dostała wyrok za nieumyślne spowodowanie śmierci.

Data: 2014-10-15 02:45:11
Autor: Titus Atomicus
zlamali prawo lotnicze
In article <m1hcrr.o9k.1@Robert.Tomasik>,
 "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

U¿ytkownik "/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:543b9c90$0$18089$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
>
> BASE-jumperów a¿ tak du¿o nie ma, s± nagrania ze wszystkich mo¿liwych > monitoringów, ciekawe jakie "metody ¶ledcze" policja zastosuje, ja bym > przejrza³ YT :)

Gdzie¶ w latach 80-tych w Krakowie z jednego z akademików wyskoczy³a asystentka z uczelni i trafi³a we wchodz±cego studenta. Jego zabi³a. Sama prze¿y³a i po wyleczeniu dosta³a wyrok za nieumy¶lne spowodowanie ¶mierci.

No, ale ci goscie byli na spadochronach.
Jakby im sie cos nie otworzylo to spadliby w obrebie Palacu.
Miejsce w ktorym ladowali jest odlegle od bryly Palacu o 100-200m.
--
TA

zlamali prawo lotnicze