złamana ręka, zwolnienie i odszkodowanie.

Data: 2010-12-05 19:36:05
Autor: xxxx
złamana ręka, zwolnienie i odszkodowanie.
Witam
W dniu wczorajszym poślizgnąłem się i upałdem łamiąc jakąs kośc w lewj
ręce. Przedramię poszło w gips na okres 4 tygodni. Ponieważ szpital nie
wystawia zwolnienia, po takie mam się zgłosic w dniu jutrzejszym. I tu
zapytanie. Ponieważ pracuję przy komputerze i jakoś mogłbym pracowac
chciałbym zapytać czy rezygnacja ze zwolnienia  pozbawia mnie otzrymania
odszkodwania np z PZU jako oosby uzezpieczonej od nastepsw nieszczęsliwych
wypadków. Innymi słowy czy musze mieć zwolnienie aby dochodzic
odszkodowania

aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

złamana ręka, zwolnienie i odszkodowanie.