[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...

Data: 2009-10-16 13:08:21
Autor: Paweł
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
do tej pory w podgladzie internetowym KK citi w podsumowaniu operacji
oprocz salda zadluzenia z wyciagu na dzien X, byla takze pozycja
o kwocie minimalnej platnej do dnia Y. po ostatniej wielkiej aktualizacji
w bankach widze, ze w citi pozycja o kwocie minimalnej i terminie zniknela.

licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

Data: 2009-10-16 11:23:32
Autor: xbartx
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł napisał(a):

[...]

A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłeś kk a nowego rozliczenia jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak najbardziej logiczne, nieprawdaż?

Data: 2009-10-16 12:26:26
Autor: Olgierd
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
Dnia Fri, 16 Oct 2009 11:23:32 +0000, xbartx napisał(a):

A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłe¶ kk a nowego rozliczenia
jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak
najbardziej logiczne, nieprawdaż?

Tak jest, ale faktycznie -- teraz tych danych nie ma, mimo niespełnienia w.w. warunku.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-16 13:15:44
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:26:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
[...]

Hmm, ja jeszcze kilka dni temu jak spłacałem (bodajże w poniedziałek) miałem
tę informację wy¶wietlon±. Po spłaceniu oczywi¶cie tradycyjnie zniknęła.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-16 13:22:17
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:15:44 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
No chyba że bank mi umorzył zobowi±zanie ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-16 18:14:25
Autor: MarekZ
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:pan.2009.10.16.13.22.17@rudak.org...

A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
No chyba że bank mi umorzył zobowi±zanie ;-)

Ano ni ma.

Ani kwoty ani daty.

Data: 2009-10-17 16:41:41
Autor: MrMrooz
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
> [...]
grup

> A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
> No chyba że bank mi umorzył zobowi±zanie ;-)

Ja mam. Pamiętam jak±¶ dyskusję tu na pbb, że citi co jaki¶ czask komu¶ robi prezent i *nie wymaga* spłaty kwoty minimalnej b±dĽ cało¶ci zadłużenia. Może akurat na Ciebie trafiło? Albo wprowadzaj± jakie¶ aktualizacje i Ci niedługo poprawi±.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-10-16 17:42:56
Autor: dwr
Olgierd pisze:
[...]

Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to w±tpić ;) a po spłacie zniknęło.

Data: 2009-10-16 21:07:42
Autor: MK
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ad89482$1news.home.net.pl...

Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to w±tpić ;) a po spłacie zniknęło.

Jaki wyciag? Papierowy czy elektroniczny?

MK

Data: 2009-10-17 14:45:25
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:07:42 +0200, MK napisał(a):
Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w
Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to w±tpić ;) a po spłacie zniknęło.
Jaki wyciag? Papierowy czy elektroniczny?

Wła¶nie, to jest niezły przekręt: je¶li chcemy mieć możliwo¶ć pobierania
wyci±gów ze stronki to trzeba zrezygnować z papierowych... Mniejsze skur*
niż brak możliwo¶ci zablokowania transakcji gotówkowych na KK, ale nadal
skur*...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-16 13:57:36
Autor: dwr
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
xbartx pisze:
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, PaweÄąďż˝ napisaÄąďż˝(a):

[...]

A to czasem nie jest tak, şe jak sp�aci�e� kk a nowego rozliczenia jeszcze nie ma to wtedy si� nic nie pokazuje, co jest chyba jak najbardziej logiczne, nieprawdaş?

Tak właśnie jest. Po spłaceniu kwoty minimalnej nie ma już co wyświetlać.

Data: 2009-10-16 14:04:46
Autor: Paweł
xbartx wrote:

[...]

jeszcze nie ma to wtedy siÄ™ nic nie pokazuje, co jest chyba jak
najbardziej logiczne, nieprawdaĹĽ?

wyciag za wrzesien wygenerowal sie 1.10, zadluzenie nie jest splacone.
do tej pory widnial w podsumowaniu wierszyk, ze do 26.10 musze zaplacic
pewna kwote minimalna. teraz ta informacja zniknela.

Data: 2009-10-17 01:34:18
Autor: Jaroslaw Berezowski
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł napisał(a):

licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!
Znaczy sie, trzeba poszukac procedury wypowiedzenia umowy.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-10-17 07:29:39
Autor: P.
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
[...]

Bez paniki, przecież te informacje powinny być jeszcze w menu po "Wyci±g online". Ale fakt, że to poprzednie rozwi±zanie było wygodniejsze.

Data: 2009-10-17 09:47:05
Autor: Michal
Paweł pisze:
[...]

A u mnie wyświetla:

   xxxx PLN   saldo zadĹ‚uĹĽenia na ostatnim wyciÄ…gu dnia z 04/10/2009
   xxxx PLN   limit kredytowy
   xxxx PLN   saldo dostÄ™pne
   xxxx PLN   obecne saldo zadĹ‚uĹĽenia
   xxxx PLN   dostÄ™pny limit wypĹ‚at gotĂłwkowych
   xxxx PLN   minimalna kwota do zapĹ‚aty pĹ‚atne do 28/10/2009

Kopiowane przed połową minuty ;)

--
Michał

Data: 2009-10-17 09:53:50
Autor: Kamil Jońca
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
Michal <michal@nospam.org> writes:

  xxxx PLN   saldo dostępne
  xxxx PLN   obecne saldo zadłużenia
  xxxx PLN   dostępny limit wypłat gotówkowych
  xxxx PLN   minimalna kwota do zapłaty płatne do 28/10/2009

U mnie też już wy¶wietla. Czytaj± pbb? :)

KJ

--
 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek GłódĽ.

Data: 2009-10-17 09:52:26
Autor: Marcin Mokrzycki
On Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł wrote:

licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

Wczoraj nie było, ale dzi¶ u mnie wróciło.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-10-17 11:46:52
Autor: Paul

"Marcin Mokrzycki" <mmokrzycki@post.pl> wrote in message news:1en8g5cv7f6x0$.lat9yqk9rjk9$.dlg40tude.net...
On Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł wrote:

licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

Wczoraj nie było, ale dzi¶ u mnie wróciło.

U mnie tak samo :>

paul.

Data: 2009-10-18 14:24:32
Autor: Paweł

On Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweďż˝ wrote:

licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

Wczoraj nie by�o, ale dzi� u mnie wr�ci�o.

U mnie tak samo :>

i u mnie tez wrocilo.

[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...