[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...

Data: 2009-10-16 11:23:32
Autor: xbartx
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł napisał(a):

do tej pory w podgladzie internetowym KK citi w podsumowaniu operacji
oprocz salda zadluzenia z wyciagu na dzien X, byla takze pozycja o
kwocie minimalnej platnej do dnia Y. po ostatniej wielkiej aktualizacji
w bankach widze, ze w citi pozycja o kwocie minimalnej i terminie
zniknela.

licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłeś kk a nowego rozliczenia jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak najbardziej logiczne, nieprawdaż?

Data: 2009-10-16 12:26:26
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 16 Oct 2009 11:23:32 +0000, xbartx napisał(a):

A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłeś kk a nowego rozliczenia
jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak
najbardziej logiczne, nieprawdaż?

Tak jest, ale faktycznie -- teraz tych danych nie ma, mimo niespełnienia w.w. warunku.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-16 13:15:44
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:26:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
[...]

Hmm, ja jeszcze kilka dni temu jak spłacałem (bodajże w poniedziałek) miałem
tę informację wyświetloną. Po spłaceniu oczywiście tradycyjnie zniknęła.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-16 13:22:17
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:15:44 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
No chyba że bank mi umorzył zobowiązanie ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-16 18:14:25
Autor: MarekZ
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pan.2009.10.16.13.22.17@rudak.org...

A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
No chyba że bank mi umorzył zobowiązanie ;-)

Ano ni ma.

Ani kwoty ani daty.

Data: 2009-10-17 16:41:41
Autor: MrMrooz
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
> [...]
grup

> A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
> No chyba że bank mi umorzył zobowiązanie ;-)

Ja mam. Pamiętam jakąś dyskusję tu na pbb, że citi co jakiś czask komuś robi prezent i *nie wymaga* spłaty kwoty minimalnej bądź całości zadłużenia. Może akurat na Ciebie trafiło? Albo wprowadzają jakieś aktualizacje i Ci niedługo poprawią.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-10-16 17:42:56
Autor: dwr
Olgierd pisze:
[...]

Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to wątpić ;) a po spłacie zniknęło.

Data: 2009-10-16 21:07:42
Autor: MK
Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w wiadomości news:4ad89482$1news.home.net.pl...

Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to wątpić ;) a po spłacie zniknęło.

Jaki wyciag? Papierowy czy elektroniczny?

MK

Data: 2009-10-17 14:45:25
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:07:42 +0200, MK napisał(a):
Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w
Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to wątpić ;) a po spłacie zniknęło.
Jaki wyciag? Papierowy czy elektroniczny?

Właśnie, to jest niezły przekręt: jeśli chcemy mieć możliwość pobierania
wyciągów ze stronki to trzeba zrezygnować z papierowych... Mniejsze skur*
niż brak możliwości zablokowania transakcji gotówkowych na KK, ale nadal
skur*...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-16 13:57:36
Autor: dwr
[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
xbartx pisze:
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, PaweÄšďż˝ napisaÄšďż˝(a):

[...]

A to czasem nie jest tak, şe jak sp�aci�e� kk a nowego rozliczenia jeszcze nie ma to wtedy si� nic nie pokazuje, co jest chyba jak najbardziej logiczne, nieprawdaş?

Tak właśnie jest. Po spłaceniu kwoty minimalnej nie ma już co wyświetlać.

Data: 2009-10-16 14:04:46
Autor: Paweł
xbartx wrote:

[...]

najbardziej logiczne, nieprawdaĹź?

wyciag za wrzesien wygenerowal sie 1.10, zadluzenie nie jest splacone.
do tej pory widnial w podsumowaniu wierszyk, ze do 26.10 musze zaplacic
pewna kwote minimalna. teraz ta informacja zniknela.

Data: 2009-10-16 14:12:09
Autor: Paul

"Paweł" <root@127.0.0.1> wrote in message news:hb9o61$cti$1nemesis.news.neostrada.pl...
xbartx wrote:

[...]

Potwierdzam.

[citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...