złazi klar :/

Data: 2019-03-14 00:08:49
Autor: PiteR
złazi klar :/
Nie wiem czym zawiniłem. Być może malowanych aut nie powinno się już myć kercherem? W każdym razie klar złazi zaraza.

Chciałbym pomalować tylko łuki nad drzwiami i tylne błotniki
Jaka powinna być cena (kolor LB3Y, Polska B, ściana wschodnia)?

http://piterpro.private.pl/img/pastuch_klar_schodzi.jpg

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-03-14 02:36:54
Autor: Iguan_007
złazi klar :/
Nie ma to nic wspolnego z myciem tylko z parkowaniem na sloncu. Bardzo popularny problem np. w slonecznej Australii, chyba co 5ty samochod parkowany calymi dniami na stacji kolejowej tak wyglada :)

Data: 2019-03-14 11:25:30
Autor: LordBluzg(R)
złazi klar :/
W dniu 2019-03-14 o 10:36, Iguan_007 pisze:
Nie ma to nic wspolnego z myciem tylko z parkowaniem na sloncu. Bardzo popularny problem np. w slonecznej Australii, chyba co 5ty samochod parkowany calymi dniami na stacji kolejowej tak wyglada :)

Kolor też ma znaczenie. Czerwony "linieje" najczęściej.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-03-14 12:19:00
Autor: T.
złazi klar :/
W dniu 2019-03-14 o 01:08, PiteR pisze:
[...]

Trzeba uważać przy myciu myjką - nie wolno używać końcówki strumieniowej - albo wachlarz albo rotacyjna.
Swoją drogą do mycia polecają minimum ciśnienie 140 bar, te marketowe mają zwykle ok. 70. I trzeba uważać na etykiety, bo wywalają informacje, że 130, a małym drukiem, że to ciśnienie maksymalne, a nominalne to 70.
Generalnie mam marketową myjkę i kiepsko myje - wolę szczotką z dozownikiem szamponu zakładaną na węża.
Więc jeśli masz słabą myjkę to nie ma obaw :-)
T.

Data: 2019-03-15 22:40:28
Autor: szod
złazi klar :/
W dniu 14-03-2019 o 01:08, PiteR pisze:

Nie wiem czym zawiniłem. Być może malowanych aut nie powinno się już
myć kercherem? W każdym razie klar złazi zaraza.

Przyczyny mogą być różne. Jedną z nich jest to, że pojazd był źle pomalowany. Jak się pomaluje lakierem, to nie można zbyt długo czekać z wysychaniem, bo wtedy klar się nie trzyma.

Data: 2019-03-16 20:20:43
Autor: Jarek
złazi klar :/

Przyczyny mogą być różne. Jedną z nich jest to, że pojazd był źle
pomalowany. Jak się pomaluje lakierem, to nie można zbyt długo czekać z wysychaniem, bo wtedy klar się nie trzyma.

Dokładnie. To się musi związać chemicznie.

Data: 2019-03-24 15:01:05
Autor: Zenek Kapelinder
złazi klar :/
Jakas reakcja chemiczna zachodzi?

Data: 2019-03-27 21:33:48
Autor: Jarek
złazi klar :/
A nie?

Data: 2019-03-24 21:15:23
Autor: PiteR
złazi klar :/
na  ** p.m.s **  szod pisze tak:

[...]

raczej tak

Jak się pomaluje lakierem, to nie można zbyt długo
czekać z wysychaniem, bo wtedy klar się nie trzyma.

no dobra chłopy a ile to mnie będzie kosztować pi x oko?

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-03-25 11:16:47
Autor: miumiu
złazi klar :/

no dobra chłopy a ile to mnie będzie kosztować pi x oko?

U garazowego malarza z 1000-1500zl, w highendowej lakierni z 5x tyle.

Pzdr

złazi klar :/