zle naliczona oplata w POPie

Data: 2011-10-28 10:11:43
Autor: fenek
zle naliczona oplata w POPie
Używam POPa w Orange. Zadzwoniłem pod numer w T-mobile (na 100% w tej sieci) włączyła się nawet poczta tu timobajl...
Nie chciałem się nagrywać, więc przerwałem połączenie. Czas trwania 6 sekund, koszt 29gr, co jest grane? Wróciły stawki sprzed lat, gdzie się podziało naliczanie sekundowe? Wiem, że nie mam gdzie tego skarżyć, jakieś reklamacje u operatora pewnie by mnie więcej kosztowały niż ta strata, ale chciałbym wiedzieć co tu się mogło stać?

Data: 2011-10-28 14:02:55
Autor: Grzegorz Fikier

Użytkownik "fenek" <qwerty@ui.op.as> napisał w wiadomości news:j8do47$550$1usenet.news.interia.pl...
[...]
 Pewnie stała stawka do wszystkich dużych sieci 29 gr pobierana z góry za cała miutę połączenia.

Data: 2011-10-28 14:11:14
Autor: fenek

Użytkownik "Grzegorz Fikier" <grzefik@wp.pl> napisał w wiadomości news:j8e5hg$1hr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jeszcze niedawno było sekundowo. Kiedy to schrzanili? To za ten bonus przedłużający ważność konta o 2 lata?

Data: 2011-10-28 14:47:13
Autor: fenek

Użytkownik "fenek" <qwerty@ui.op.as> napisał w wiadomości news:j8e658$r1q$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Już wiem o co chodzi. Włączyłem usługę Co druga minuta gratis, która ma naliczanie minutowe.

zle naliczona oplata w POPie