zlikwidowac WORDY

Data: 2009-10-13 08:38:29
Autor: bourbaki
zlikwidowac WORDY
http://wiadomosci.wp.pl/kat,9922,title,Po-13.-oblanym-egzaminie-na-prawko-pozwala-WORD,wid,11587257,wiadomosc_prasa.html

i wrocic do starego systemu, gdzie zdawalo sie za pierwszym lub
drugim razem ...  nie moze byc tak, ze rzeczy podstawowe dla
normalnego zycia zalatwia sie latami ... Przy tak rygorystycznym
podejsciu do petentow egzaminatorzy, ktorzy popelniaja bledy
powinni byc za pierwszym razem wywalani z pracy ....

Data: 2009-10-13 00:20:48
Autor: Antenka
zlikwidowac WORDY

To jest nic innego jak objaw męskiego szowinizmu oraz drenaż kieszeni
kursantów. Kobieto, zaskarż ich w Strasburgu, a co!
Zobacz jaką kasę zrobiła Alicja 1000 na niezabitym dzieciaku. Trybunał
w Strasburgu uzna towje prawo do "prawa jazdy" :D. W pełni się z tobą
solidaryzuję, chociaż ja zdałam za trzecim podejściem, a powinnam była
zdać za drugim. Od dawna wiadomo, że Ośrodki Nauki Jazdy są
przesiąknięte korupcją.

Antenka

Data: 2009-10-13 09:29:02
Autor: jadrys
zlikwidowac WORDY
Antenka pisze:
 W pełni się z tobą
solidaryzuję, chociaż ja zdałam za trzecim podejściem, a powinnam była
zdać za drugim. Antenka

Teraz już Ci wierzę że jesteś kobietą ;-)

Data: 2009-10-13 00:33:17
Autor: Antenka
zlikwidowac WORDY
> Antenka

Teraz już Ci wierzę że jesteś kobietą ;-)

Jadrysiu, Ty się nie śmiej ze mnie, bo moje prawko jest ważne  i takie
dziewicze ha ha. Pomyśl lepiej co Ciebie czeka! :-(

Antenka

Data: 2009-10-13 09:35:10
Autor: Prawusek
zlikwidowac WORDY

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
> [...]

Jadrysiu, Ty się nie śmiej ze mnie, bo moje prawko jest ważne  i takie
dziewicze ha ha. Pomyśl lepiej co Ciebie czeka! :-(

Pulia z AKM.

Data: 2009-10-13 09:43:18
Autor: jadrys
zlikwidowac WORDY
Antenka pisze:
[...]

Wole o tym nie myśleć, niewykluczone że będę potrzebował więcej prób niż Ty.. Niby prowadzić auto potrafię, ale egzaminatorzy mogą to widzieć inaczej :-( .

Data: 2009-10-13 09:31:58
Autor: Prawusek
zlikwidowac WORDY
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Powinny zostać zamknięte - pozostawić część dla starszych. To w gimnazjum
każdy uczeń powinien mieć jako przedmiot nauczania - prowadzenie pojazdów
samochodowych i traktorów kołowych. Gąsienicowe, maszyny samobieżne - w
szkole średniej. Nauka teorii ruchu od  szóstej klasy do końca gimnazjum -
na perfekt.

Data: 2009-10-13 06:52:04
Autor: Hans Kloss
zlikwidowac WORDY
bourbaki <bourbaki1@go2.pl> napisał(a):
i wrocic do starego systemu [...]

A do głowy nie przyszło żeby po prostu zlikwidować tzw. "prawo jazdy"?
Przypominam, ze wciąż w Polsce nieumiejętne kierowanie samochodem jest
zagrożone karą smierci i to, moim zdaniem, powinno wystarczyć.
J-23

Data: 2009-10-13 09:12:40
Autor: Peruzja
zlikwidowac WORDY

"Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

   wiem, ze moze sie to wydac zabobonne, lecz tak zupelnie na wszelki
   wypadek 3mam jeszcze wordstara pod cp/m i drukarke iglowa w kacie.

    ar

zlikwidowac WORDY