zlikwidowac WORDY

Data: 2009-10-13 00:20:48
Autor: Antenka
zlikwidowac WORDY

To jest nic innego jak objaw męskiego szowinizmu oraz drenaż kieszeni
kursantów. Kobieto, zaskarż ich w Strasburgu, a co!
Zobacz jaką kasę zrobiła Alicja 1000 na niezabitym dzieciaku. Trybunał
w Strasburgu uzna towje prawo do "prawa jazdy" :D. W pełni się z tobą
solidaryzuję, chociaż ja zdałam za trzecim podejściem, a powinnam była
zdać za drugim. Od dawna wiadomo, że Ośrodki Nauki Jazdy są
przesiąknięte korupcją.

Antenka

Data: 2009-10-13 09:29:02
Autor: jadrys
zlikwidowac WORDY
Antenka pisze:
 W pełni się z tobą
solidaryzuję, chociaż ja zdałam za trzecim podejściem, a powinnam była
zdać za drugim. Antenka

Teraz już Ci wierzę że jesteś kobietą ;-)

Data: 2009-10-13 00:33:17
Autor: Antenka
zlikwidowac WORDY
> Antenka

Teraz już Ci wierzę że jesteś kobietą ;-)

Jadrysiu, Ty się nie śmiej ze mnie, bo moje prawko jest ważne  i takie
dziewicze ha ha. Pomyśl lepiej co Ciebie czeka! :-(

Antenka

Data: 2009-10-13 09:35:10
Autor: Prawusek
zlikwidowac WORDY

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
> [...]

Jadrysiu, Ty się nie śmiej ze mnie, bo moje prawko jest ważne  i takie
dziewicze ha ha. Pomyśl lepiej co Ciebie czeka! :-(

Pulia z AKM.

Data: 2009-10-13 09:43:18
Autor: jadrys
zlikwidowac WORDY
Antenka pisze:
[...]

Wole o tym nie myśleć, niewykluczone że będę potrzebował więcej prób niż Ty.. Niby prowadzić auto potrafię, ale egzaminatorzy mogą to widzieć inaczej :-( .

Data: 2009-10-13 09:31:58
Autor: Prawusek
zlikwidowac WORDY
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Powinny zostać zamknięte - pozostawić część dla starszych. To w gimnazjum
każdy uczeń powinien mieć jako przedmiot nauczania - prowadzenie pojazdów
samochodowych i traktorów kołowych. Gąsienicowe, maszyny samobieżne - w
szkole średniej. Nauka teorii ruchu od  szóstej klasy do końca gimnazjum -
na perfekt.

zlikwidowac WORDY