zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom

Data: 2011-11-09 07:32:15
Autor: WW
zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom
Ciekawe kto tera będzie strzegł przed piratami:

http://wyborcza.pl/1,75478,10605803,Koniec_strazy_miejskich.html

WW

Data: 2011-11-09 07:37:07
Autor: MarcinJM
zlikwidowali SM bo przeszkadza�a kierowco m
W dniu 2011-11-09 07:32, WW pisze:
Ciekawe kto tera bĂŞdzie strzegÂł przed piratami:

http://wyborcza.pl/1,75478,10605803,Koniec_strazy_miejskich.html

"funkcjonariusze zajmowali się głównie obsługą fotoradaru, a po zmianie przepisów dochody z tego tytułu zaczęły maleć"
....i dlatego sa juz niepotrzebni.
Ani slowa o bezpieczenstwie drogowym.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-11-09 09:07:58
Autor: WW
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
"funkcjonariusze zajmowali się głównie obsługą fotoradaru, a po zmianie

też jestem strażnikiem więc wiem że po likwidać SM piraci będą rozjeżdzać dziei pod szkołą. Tego chcecie?

Włodek

Data: 2011-11-09 09:10:47
Autor: Tadeusz

Użytkownik "WW" < napisał w wiadomości ...
>"funkcjonariusze zajmowali się głównie obsługą fotoradaru, a po zmianie

też jestem strażnikiem więc wiem że po likwidać SM piraci będą rozjeżdzać
dziei pod szkołą. Tego chcecie?

spadaj pajacu!
siłą was nie można zaciągnąć pod szkoły bo zarobek tam żaden
większej bandy obiboków niż SM chyba nigdzie nie ma

Data: 2011-11-09 09:16:22
Autor: MZ
W dniu 2011-11-09 09:10, Tadeusz pisze:

> [...]

siłą was nie można zaciągnąć pod szkoły bo zarobek tam żaden
większej bandy obiboków niż SM chyba nigdzie nie ma
Ale Ty wiesz że dyskutujesz z trolem koliną?

--
MZ
OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

Data: 2011-11-09 16:30:14
Autor: MarcinJM
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
W dniu 2011-11-09 09:07, WW pisze:
"funkcjonariusze zajmowali siê g³ównie obs³ug¹ fotoradaru, a po zmianie

teÂż jestem straÂżnikiem wiĂŞc wiem Âże po likwidaĂŚ SM piraci bĂŞdÂą rozjeÂżdzaĂŚ
dziei pod szko³¹. Tego chcecie?

Dziwne, ze jakos w miejscowosciach gdzie nie ma SM lub SG, nie ma szczegolnie wyzszego "rozjezdzania dzieci pod szkola".

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-11-09 17:56:35
Autor: WW
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
Dziwne, ze jakos w miejscowosciach gdzie nie ma SM lub SG, nie ma
szczegolnie wyzszego "rozjezdzania dzieci pod szkola".

statystyki z 2009 pokazują 35-40% wiećej wypadków dzieci tam gdzie nie ma SM. To fakty.
Myśle że dobreym modelem byłby amerykański by SM przekrztałcić SM w policję lokalną. Wszystko orprucz porwań i terroryzmu podpadałoby pod zakres SM (Pilicji Lokalnej).
Ja np po latch spędzonych w SM wiem że nadawłbym się na policjanta lokalnego (np wydział zabójstw)

WW

Data: 2011-11-09 23:08:15
Autor: jerzu
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
On Wed, 9 Nov 2011 17:56:35 +0100, "WW"
<Wlodzimierz_Wolos@onetNOSPAM.pl> wrote:

(Pilicji Lokalnej).

Pilicja to w Nowym Mieście nad Pilicą.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-10 01:11:58
Autor: Feromon

Użytkownik "WW" <Wlodzimierz_Wolos@onetNOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:j9ebc5$aj1$1news.onet.pl...
>Dziwne, ze jakos w miejscowosciach gdzie nie ma SM lub SG, nie ma
szczegolnie wyzszego "rozjezdzania dzieci pod szkola".
orprucz

"Oprócz" czysości języka Polskiego...
Rozjeszczanie dzieci jest be,
a rozpieszczanie cacy.

Diabeł tkwi w szczegółach...

Feromon

Data: 2011-11-10 09:39:27
Autor: WW
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
Diabeł tkwi w szczegółach...

dlatego poczebny jest czas by Sm się dotarła. Widac goła okiem że z roku na rok jest lepij
WW

Data: 2011-11-10 10:31:50
Autor: Adampio
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
W dniu 2011-11-10 09:39, WW pisze:
Widac goła okiem

Jakieś kaprawe to oko...

Data: 2011-11-10 15:50:55
Autor: WW
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
Jakieś kaprawe to oko...

wycieczki adpersona (ang.) siwiadczą o tym, że brak ci argumnetow merytorycznych. Trafiasz do mojego KF

WW

Data: 2011-11-10 10:25:41
Autor: 4CX250
> [...]

(Pilicji Lokalnej).
Ja np po latch spędzonych w SM wiem że nadawłbym się na policjanta lokalnego

Ale ty nawet raportu poprawnie po polsku nie potrafisz.

Marek

Data: 2011-11-10 10:32:34
Autor: WW
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
Ale ty nawet raportu poprawnie po polsku nie potrafisz.

pisze na Word i mam spelczeker wienc błedy sie poprawiają. Mamy na-prawdę nowoczesnoą technologię na stanie.

WW

Data: 2011-11-10 13:20:33
Autor: masti
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
Dnia pięknego Thu, 10 Nov 2011 10:32:34 +0100 osobnik zwany WW wystukał:

Ale ty nawet raportu poprawnie po polsku nie potrafisz.

pisze na Word i mam spelczeker wienc bÂłedy sie poprawiajÂą. Mamy
na-prawdĂŞ nowoczesnoÂą technologiĂŞ na stanie.

kolina, najpierw musiał być mieć "musk na <s>ścianie</s>stanie"

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-09 18:08:09
Autor: Rafał Grzelak
WW wrote:

> "funkcjonariusze zajmowali się głównie obsługą fotoradaru, a po
> zmianie

też jestem strażnikiem więc wiem że po likwidać SM piraci będą
rozjeżdzać dziei pod szkołą. Tego chcecie?

Jeszcze nie widzialem fotoradaru kolo szkoly - a szkol i przedszkoli w
okolicy dostatek.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-09 23:12:16
Autor: jerzu
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
On Wed, 9 Nov 2011 18:08:09 +0000 (UTC), Rafał Grzelak <spam@spam.com>
wrote:

Jeszcze nie widzialem fotoradaru kolo szkoly - a szkol i przedszkoli w
okolicy dostatek.

Ja też sobie nie przypominam. Za to widziałem przy cmentarzu, w
Warszawie na Wałbrzyskiej. A policja to mnie niedawno wysuszyła przy
szkole (Kalinowskiego w Łodzi), tylko że to był przełom lipca i
sierpnia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-09 23:41:45
Autor: Qlfon
W dniu 2011-11-09 19:08, Rafał Grzelak pisze:

Jeszcze nie widzialem fotoradaru kolo szkoly - a szkol i przedszkoli w
okolicy dostatek.
Bywają, tak na szybko to w Łodzi jak lecisz Konstantynowską na Konstantynów  przy szkole jest jeden, a drugi z tego co kojarzę to Żabianka na DK17.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-11-09 22:57:45
Autor: Rafał Grzelak
Qlfon wrote:

> [...]

Bywają, tak na szybko to w Łodzi jak lecisz Konstantynowską na
Konstantynów  przy szkole jest jeden, a drugi z tego co kojarzę to

No to sukces. W mojej okolicy stoja zazwyczaj tam, gdzie najlatwiej cos
zlapac.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-12 11:16:17
Autor: WW
zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
No to sukces. W mojej okolicy stoja zazwyczaj tam, gdzie najlatwiej cos

prosze o szcygóły. Podejme interewencje w tej przemiotowej sprawie

WW

Data: 2011-11-12 11:19:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "WW" <Wlodzimierz_Wolos@onetNOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:j9lh1n$ohk$1news.onet.pl...
>No to sukces. W mojej okolicy stoja zazwyczaj tam, gdzie najlatwiej cos

prosze o szcygóły.

No to pisz do WSZYSTKICH gmin w północnej Polsce posiadających fotoradary.

Data: 2011-11-12 11:24:02
Autor: Grejon
W dniu 2011-11-12 11:19, Cavallino pisze:
> [...]

prosze o szcygóły.

No to pisz do WSZYSTKICH gmin w północnej Polsce posiadających fotoradary.

Dobrze wiesz, że to kolina i tylko się z nas nabija.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-12 16:09:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:j9lhfg$47o$1usenet.news.interia.pl...
> [...]

No to pisz do WSZYSTKICH gmin w północnej Polsce posiadających fotoradary.

Dobrze wiesz, że to kolina i tylko się z nas nabija.

No właśnie nie wiem, nie sprawdzam źródła każdej wiadomości, a niestety OE nie umożliwia filtrowania po zawartości tejże.

Data: 2011-11-09 08:32:14
Autor: 4CX250
zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom
Jak zwykle polskie cwaniactwo urzedasów, jak się pali grunt pod nogami to idzie się po lewe zwolnienie lekarskie i udaje obłożnie chorego.

"Trudno mieć do nas pretensje, że nasz wizerunek w społeczeństwie nie jest idealny, a oczekiwania są wygórowane - mówi. Więcej nie chce mówić -  bo jest na zwolnieniu."

Marek

Data: 2011-11-09 16:34:40
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-11-09 08:32, 4CX250 pisze:
[...]

Z tymi wygorowanymi oczekiwaniami to pojechal. Sprzatnac psie gowno, podniesc papierek, mile sie usmiechnac do staruszki sprzedajacej rzodkiewki z wlasnej dzialeczki, zaniesc emerytowi zakupy, przejsc sie po osiedlu, zapytac ludzi, czy wszystko w porzadku to nie sa wygorowane oczekiwania.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-11-09 08:41:18
Autor: 4CX250
zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom
Straż miejska powinna pilnować porządku publicznego.
Dlaczego nie reagują widząc że z przejeżdżającego auta ląduje na drodze papier, puszka, niedopałek?
Dlaczego udają że nie czują wieczornego smrodu wypuszczanych szamb?
Jak to jest że tak notorycznie unikają tematu kontrolowania miejsc i prób przyłapania na gorącym uczynku tych którzy notorycznie wysypują śmieci w tych samych miejscach? Rozumiem że problem by był gdyby śmieci ladowały za każdym razem w innym miejscu, ale większość z tych dzikich wysypisk jest w tym samym miejscu. Kiedyś telefonicznie przekazałem że zawsze w piątek w godzinach 21:45-22:15 ktoś podrzuca 3-4 worki w jednym i tym samym miejscu. Wiem, bo akurat przeważnie jadąc w jedną stronę i wracając pół godziny później widzę co przybyło. Myślicie że ktokolwiek ze straży się pofatygował? Minęło już ponad pół roku od mojego telefonu a śmieci w zwłaszcza w piątki nadal przybywa. Raz jedyny raz na wiosnę ktoś to dziadostwo uprzątnął ale na nic się to zdało, gdyż w najbliższy piątek znowu wylądowały worki.

Marek

Data: 2011-11-09 01:53:42
Autor: ptoki
On Nov 9, 8:41 am, "4CX250" <taunus...@posta.ornet.pl> wrote:
[...]

Pewnie to było akurat w "dzień ziemi" i uprzatnely to dzieci ze
szkoly...
Taka tam teroria spiskowa...

Data: 2011-11-09 10:21:54
Autor: Arek
zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom
W dniu 2011-11-09 07:32, WW pisze:
Ciekawe kto tera będzie strzegł przed piratami:

http://wyborcza.pl/1,75478,10605803,Koniec_strazy_miejskich.html

ITD, jeszcze zatęsknimy za SM, zobaczycie.

A.

zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom