zlikwidujmy urzad prezydenta

Data: 2010-08-07 00:55:07
Autor: Jaksa
zlikwidujmy urzad prezydenta
Moze by tak zlikwidowac urzad prezydenta?

W koncu mamy czasy oszczednosci, a taki prezydent i tak niczemu nie sluzy.

Tylko spojrzmy kto obejmowal ten jakoby za-szczytny urzad do tej pory:

- zupak Jaruzelski herbu Kreml
- cwok Walesa herbu Waliza
- pijak Kwasniewski herbu Stolzmann
- pocieszna oferma Lech Kaczynski
- Bobr Komorowski herbu Gnoj

Nic tylko sie pociac z rozpaczy!

Po co NAM taki badziew?

Zlikwidowac ten zalosny urzad, a Belweder zamienic na przytulny hotelik.

Jaksa

Data: 2010-08-06 18:32:32
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 6, 5:55 pm, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Moze by tak zlikwidowac urzad prezydenta?

Popieram, popieram.
Chyba że przez następne dziesięć lat Prezydentem RP byłby wybrany
genialny strateg, największy patriota jaki narodził się na polskiej
ziemi, geniusz, ostoja polsko¶ci, twórca Prawa i Sprawiedliwo¶ci -
Jarosław Kaczyński. Ale naród ogłupiony przez GW, TVN itp. postępuje
nieracjonalnie i prawdopodobnie za 5 lat Jarosława nie wybierze.
Dlatego lepiej urz±d prezydenta skasować.

Mam zalan± piwnicę. Ta burza to kara Boska za to że Warszawka nie
głosowała na JK.

magdavera

Data: 2010-08-06 20:18:30
Autor: Bruner
zlikwidujmy urzad prezydenta
to czemu pacanie pozwoliles zajmowac ten urzad jednemu niedorozwinietemu uprzednio

Data: 2010-08-07 00:56:50
Autor: Lorn
zlikwidujmy urzad prezydenta
Już zaczynacie pajacować... :> *Urząd* Pisz po polsku.

Data: 2010-08-07 01:05:48
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa w sobota, 7 sierpnia 2010 00:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Zlikwidowac ten zalosny urzad, a Belweder zamienic na przytulny hotelik.
no to likwiduj. kto Ci broni?

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-07 01:11:40
Autor: Jaksa
On Sat, 07 Aug 2010 01:05:48 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

Jaksa w sobota, 7 sierpnia 2010 00:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Zlikwidowac ten zalosny urzad, a Belweder zamienic na przytulny hotelik.
no to likwiduj. kto Ci broni?

Nie mam mocy ustawodawczej, ale sam pomysl jest autorstwa PO, prawda?

Niech Donek wezmie sie za realizacje obietnic i zlikwiduje urzad prezia,
a jak nie ustawa sejmowa, to moze ogolnopolskie referendum?

Ja jestem za! Precz z preziem! Spasly darmozjad!

Jaksa

Data: 2010-08-07 01:20:43
Autor: Marek Czaplicki
zlikwidujmy urzad prezydenta
Jaksa w sobota, 7 sierpnia 2010 01:11 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie mam mocy ustawodawczej
jak to nie masz? przecież urz±d prezydenta jest urzędem konstytucyjnym nie
ustawowym. konstytucja za¶ została przyjęta w referendum 25 maja 1997 roku
przez wszystkich obywateli. ale dla Ciebie współobywatele to plebs (jak
napisałe¶ w jednym z poprzednich postów), więc nie wciskaj się w sprawy
plebsu.

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-07 01:28:13
Autor: Jaksa
zlikwidujmy urzad prezydenta
On Sat, 07 Aug 2010 01:20:43 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

napisałeś w jednym z poprzednich postów), więc nie wciskaj się w sprawy
plebsu.

Tak, jestes plebsem i jako taki nie powinienes miec nic do gadania
w temacie dotyczacym Polski i naszej przyszlosci, i to nawet dla
swojego wlasnego dobra.

Jaksa

Data: 2010-08-07 01:35:58
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa w sobota, 7 sierpnia 2010 01:28 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Tak, jestes plebsem i jako taki nie powinienes miec nic do gadania
w temacie dotyczacym Polski i naszej przyszlosci, i to nawet dla
swojego wlasnego dobra.
pozwól, że sam zdecyduję co jest lepsze da mojej przyszło¶ci. od czasów
Rewolucji Francuskiej i Deklaracji Niepodległo¶ci Stanów Zjednoczonych to
zwyczajni obywatele decyduj± kto jest, a kto nie jest elit±. na nic więc
zdaj± się wszelkie pokrzykiwania, a to o głupocie większo¶ci, a to o jej
plebejsko¶ci. jak długo demokracja ma trwać i umacniać się tak długo będ±
ludzie, którzy tak jak Janusz Korwin-Mikke będ± narzekać na głupotę
współobywateli i ich niereformowalno¶ć, a jednocze¶nie podlizywać się im
aby tylko zostać wybranym. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-07 01:40:33
Autor: Jaksa
On Sat, 07 Aug 2010 01:35:58 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]
pozwól, że sam zdecyduję co jest lepsze da mojej przyszłości. od czasów
Rewolucji Francuskiej i Deklaracji Niepodległości Stanów Zjednoczonych to
zwyczajni obywatele decydują kto jest, a kto nie jest elitą. na nic więc
zdają się wszelkie pokrzykiwania, a to o głupocie większości, a to o jej
plebejskości. jak długo demokracja ma trwać i umacniać się tak długo będą
ludzie, którzy tak jak Janusz Korwin-Mikke będą narzekać na głupotę
współobywateli i ich niereformowalność, a jednocześnie podlizywać się im
aby tylko zostać wybranym. :-)

Nie sadze zeby demokracja miala sie dobrze w zachodnim swiecie,
i nie sadze takze, aby dlugo pociagnela.

To co obecnie w wiekszosci krajow zachodu istnieje, to ochlokracja.

Jaksa

Data: 2010-08-07 01:49:35
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa w sobota, 7 sierpnia 2010 01:40 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
To co obecnie w wiekszosci krajow zachodu istnieje, to ochlokracja.
może masz rację, a może i nie. piszesz o krajach zachodu, a jednocze¶nie ani
słowem nie wspomnisz o tym, że w ostatnich dniach w stolicy Polski miało
miejsce wydarzenie, które o anarchię się otarło.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-07 02:11:16
Autor: Jaksa
On Sat, 07 Aug 2010 01:49:35 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

Jaksa w sobota, 7 sierpnia 2010 01:40 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
To co obecnie w wiekszosci krajow zachodu istnieje, to ochlokracja.
moĹĽe masz racjÄ™, a moĹĽe i nie. piszesz o krajach zachodu, a jednoczeĹ›nie  ani
słowem nie wspomnisz o tym, że w ostatnich dniach w stolicy Polski miało
miejsce wydarzenie, które o anarchię się otarło.

Masz na mysli manifestacje zboczencow?

Jaksa

Data: 2010-08-07 09:07:08
Autor: %he®sk%
On Sat, 07 Aug 2010 00:55:07 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

Moze by tak zlikwidowac urzad prezydenta?

 bardzo dobry pomysl. powinienes wpasc na niego zaraz po 10 kwietnia.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-07 11:14:16
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-07 00:55, Jaksa pisze:
[...]

Co za pytanie... jasne że zlikwidować. Absolutnie Polacy nie maja żadnego pożytku z kosztownego utrzymywania tego urzędu.

Data: 2010-08-07 12:12:21
Autor: %he®sk%
On Sat, 07 Aug 2010 11:14:16 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Co za pytanie... jasne że zlikwidować. Absolutnie Polacy nie maja żadnego pożytku z kosztownego utrzymywania tego urzędu.

 chyba, ze wygralby prezes pis no to wtedy... no... to taki  urzad jest jak najbardziej potrzebny, no... no potrzebny!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

zlikwidujmy urzad prezydenta