zlodzieje siodelek

Data: 2014-01-21 10:41:08
Autor: z
zlodzieje siodelek
W dniu 2014-01-21 09:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Pytanie - czy zdarza sie, ze wam lub waszym znajomym kradna siodelka?

Przestraszyłe¶ mnie :-)
Mam nadzieję że specyficzne mocowanie mojej kanapy w składaku wystarczaj±co odstraszy. Ale...

PS. Jaki¶ patent na niemożno¶ć wyjęcia sztycy na szybko?

Data: 2014-01-21 09:46:57
Autor: AZ
zlodzieje siodelek
On 2014-01-21, z <z@z.pl> wrote:

PS. Jakiś patent na niemożność wyjęcia sztycy na szybko?

Poxipol? ;-)

--
Artur

Data: 2014-01-21 05:45:04
Autor: zbrochaty
zlodzieje siodelek

> PS. Jaki¶ patent na niemożno¶ć wyjęcia sztycy na szybko?

Poxipol? ;-)

Kupic brooksa
wytrzec do sucha szmata sztyce i wnetrze rury, zmoczyc woda z odrobina soli..
Jezdzic.
po trzech tygodniach zapieczone na amen, nikt nie ukradnie

Data: 2014-01-21 10:54:45
Autor: ToMasz
zlodzieje siodelek
W dniu 21.01.2014 10:41, z pisze:
[...]

obejma nie na zacisk tylko na zakręcanie. tyle że przygotowany złodziej przyjdzie z imbusem. zamiast 3 sekund - z zasikiem, straci 10 sekund z imbusem. chyba ze znajdzesz ¶ruby na imbus 5k±tny :)
ToMasz

Data: 2014-01-21 11:16:31
Autor: JDX
zlodzieje siodelek
On 2014-01-21 10:54, ToMasz wrote:
W dniu 21.01.2014 10:41, z pisze:
[...]
[...]
Może użyć mniej popularnych w rowerowym ¶wiatku ¶rub? Np. z łbem torx. A
już torx z bolcem to byłby IMO całkiem skuteczny.

Data: 2014-01-21 10:38:15
Autor: piecia aka dracorp
zlodzieje siodelek
Dnia Tue, 21 Jan 2014 11:16:31 +0100, JDX napisał(a):

Może użyć mniej popularnych w rowerowym światku śrub? Np. z łbem torx. A
już torx z bolcem to byłby IMO całkiem skuteczny.

Torx to dobry pomysł bo i tak wożę jeden taki klucz. Pytanie czy są dostępne do kupienia?

--
piecia aka dracorp

Data: 2014-01-21 12:07:27
Autor: z
zlodzieje siodelek
W dniu 2014-01-21 11:38, piecia aka dracorp pisze:

Torx to dobry pomysł bo i tak wożę jeden taki klucz. Pytanie czy s±
dostępne do kupienia?

:-) chodzi mi o zacisk (składak) żeby uniemożliwić szybkie wyjęcie i chodu :-) Jak kto¶ przyjdzie z kluczami to zawsze po ptokach.
Mam przelotow± ramę (składak) może jaka¶ linka? :-)

Data: 2014-01-21 12:49:47
Autor: Andrzej W.
zlodzieje siodelek
W dniu 2014-01-21 12:07, z pisze:
Mam przelotow± ramę (składak) może jaka¶ linka? :-)

W rowerach miejskich (w wypożyczalni) siodełko jest mocowane stalow± linka przez sztycę gdzie¶ do ramy. To powinno być chyba optymalne rozwi±zanie.
Pod siodełkiem trudno operować nożycami, linka na tyle krótka by się nie dało wyj±ć sztycy. Drugi koniec linki można dać z pętelk± wokół suportu i tam zrobić regulacje długo¶ci.
Tylko komu będzie się chciało demontować suport by zdj±ć siodełko...

--
AWa.

Data: 2014-01-21 21:57:28
Autor: fojtek
zlodzieje siodelek

[...]

Torxy (przynajmniej w W-wie) są praktycznie niedostępne. O takich z łbem pasującym do większości gniazd "rowerowych" można zapomnieć.
Starałem się zamówić takowe do klamek, manetek i obejmy. Nie ma, firma która to sprowadza nie przewidziała popytu a minimalny zakup za granicą to 20kg (Szwajcaria).

Klucze dostępne od ręki we wszystkich rozsądnych rozmiarach, w miarę tanie;)

Osobiście zabezpieczam zalepiając otwór ampula silikonem. Wydłubać nie problem ale jednak zajmuje to parę sekund, no i trzeba zrozumieć czemu klucz nie włazi;)) W żony rowerze (1 skradzione siodełko + kilka prób kradzieży) siodło przypięte jest do ramy zwykłą linką.

Data: 2014-01-21 23:28:19
Autor: Krzysztof Olszak
zlodzieje siodelek
W dniu 2014-01-21 21:57, fojtek pisze:

Torxy (przynajmniej w W-wie) są praktycznie niedostępne.

Asmet nie ma stanie?

Oczywiście, że ma:
http://www.asmet.com.pl/sruby_imbusowe.htm
np. 02.06.
A jak są w katalogu to są i ich sklepie w Regułach, w Alejach.

Krzysztof

Data: 2014-01-22 01:36:49
Autor: Titus Atomicus
zlodzieje siodelek
Qrde, ale przeciez ja chcialem tylko _ustalic_ czy kradna siodelka.

Data: 2014-01-22 06:47:30
Autor: johnkelly
zlodzieje siodelek
W dniu 2014-01-22 01:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Qrde, ale przeciez ja chcialem tylko _ustalic_ czy kradna siodelka.

No i udało ci się ustalić, że jakich¶tam ¶rub nie ma...

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2014-01-22 07:59:51
Autor: 2late
zlodzieje siodelek
On 1/22/2014 12:36 AM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Qrde, ale przeciez ja chcialem tylko _ustalic_ czy kradna siodelka.

A wciaz nikt nic nie mowil o zlym cytowaniu i za dlugioej sygnaturce.
;)

Data: 2014-01-22 08:47:43
Autor: AZ
zlodzieje siodelek
On 2014-01-21, fojtek <fojtek@opsa.gazetapl> wrote:
[...]

A w ASmet patrzyles?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-22 10:28:06
Autor: Dariusz K. Ładziak
zlodzieje siodelek
Użytkownik fojtek napisał:

[...]

Torxy (przynajmniej w W-wie) s± praktycznie niedostępne. O takich z łbem
pasuj±cym do większo¶ci gniazd "rowerowych" można zapomnieć.

Torksy zwykłe (bez bolca) leż± w każdym markecie budowlanym - tyle że nie na wagę. A u dowolnego dystrybutora normaliów s± dostępne w pełnym wyborze - cóż, trzeba poszukać po porz±dnych hurtowniach (maj± zwykle sprzedaż detaliczn± tylko trzeba się przejechać gdzie¶ na peryferie albo wręcz pod miasto jak się za kuriera płacić nie chce) a nie u Pana Kazia za rogiem co to mydło, szydło, powidło...

--
Darek

Data: 2014-01-21 18:20:00
Autor: 2late
zlodzieje siodelek
On 1/21/2014 9:41 AM, z wrote:

PS. Jakiś patent na niemożność wyjęcia sztycy na szybko?

Ostanio pytalem znajomego, to mi powiedzial, ze przeplata siodelko dodatkowo linka.

zlodzieje siodelek