z³omowanie auta - potrzebny PESEL i nr dowodu ?

Data: 2011-09-02 06:01:35
Autor: enemyunknown
z³omowanie auta - potrzebny PESEL i nr dowodu ?
Jak to jest przy z³omowaniu auta - wystawi³em na otomoto gruchota za
400 z³. Dzwoni facet niby ze stacji demonta¿u, ¿e chce kupiæ. Ale..
chce mój PESEL i nr dowodu osobistego przez telefon (zanim przyjedzie)
aby wydrukowaæ potwierdzenie przyjêcia do zez³omowania, czy co¶ w tym
stylu.

To normalna praktyka ???

Data: 2011-09-02 15:53:04
Autor: Kazimierz Uromski
złomowanie auta - potrzebny PESEL i n r dowodu ?
On 02.09.2011 15:01, enemyunknown wrote:
Jak to jest przy złomowaniu auta - wystawiłem na otomoto gruchota za
400 zł. Dzwoni facet niby ze stacji demontażu, że chce kupić. Ale..
chce mój PESEL i nr dowodu osobistego przez telefon (zanim przyjedzie)
aby wydrukować potwierdzenie przyjęcia do zezłomowania, czy coś w tym
stylu.

To normalna praktyka ???

W zaświadczeniu o demontażu pojazdu (jak to się ładnie nazywa) z moich danych jest imię, nazwisko, adres - reszta to dane samochodu i firmy. złomującej. Dowód był potrzebny tylko do stwierdzenia na miejscu, że ja to ja i to mój samochód.

Data: 2011-09-02 21:32:41
Autor: WOJO
[...]

Nie !
Nie podajemy takich rzeczy przez telefon - jak± masz mo¿liwo¶æ weryfikacji rozmówcy ?
WOJO

Data: 2011-09-03 11:39:39
Autor: Przemys³aw Czaja
z³omowanie auta - potrzebny PESEL i nr dowodu ?

U¿ytkownik "WOJO"

[...]

Tak± sam± jak rozmówca - pytamy go o numer dowodu i pesel ;-)

z³omowanie auta - potrzebny PESEL i nr dowodu ?