złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?

Data: 2009-09-09 05:25:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
próbowałem w wielu bankach ustawić przypomnienie o spłacie karty np. na 8:00
rano tego dnia, co przypada platno¶ć (przelewy wychodziłyby drug± sesj±)

banki daj± do wyboru 5 dni przed (chyba po to by klient zd±rzył zapomnieć) albo
ew. 2 dni, ale ani poprzedniego dnia ani w ten dzień, co trzeba nie daj±

Data: 2009-09-09 06:41:20
Autor: xbartx
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
Dnia Wed, 09 Sep 2009 05:25:26 +0200, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
napisał(a):

próbowałem w wielu bankach ustawić przypomnienie o spłacie karty np. na
8:00 rano tego dnia, co przypada platność (przelewy wychodziłyby drugą
sesjÄ…)

Załóż sobie konta na gmail, w kalendarzu dodaj swój nr telefonu i będziesz sobie mógł ustawiać smsy z przypomnieniem nawet od 5 rano z półgodzinnym interwałem, na pewno nie zapomnisz ;)

Data: 2009-09-09 07:04:42
Autor: J.Kolina
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
ew. 2 dni, ale ani poprzedniego dnia ani w ten dzień, co trzeba nie daj±

A jest jaka¶ różńica?

jk

Data: 2009-09-09 08:05:32
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
> ew. 2 dni, ale ani poprzedniego dnia ani w ten dzień, co trzeba nie daj±

A jest jaka¶ różńica?

o, nasz trol nie napisał tym razem, że
jedyny bank który nie stwarza takich problemów to VW :)

nie uzupełniaj±c że e tylko dlatego że vw ogóle nie wydaje kart kredytowych :)

Data: 2009-09-09 08:12:26
Autor: Robert Wicik
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c17.0000016e.4aa72026newsgate.onet.pl...
[...]

I słusznie.
Zostawisz sprawę na ostatni± chwilę, co¶ się nie uda z przelewem i potem płacz, że odsetki naliczyli i kary.

Data: 2009-09-09 08:59:04
Autor: MK
[...]

Chyba wszystkie banki daja mozliwosc zlecenia przelewu z data przyszla. MOzna go zlecic 5 dni, jak i 2 dni wczesniej :)

MK

Data: 2009-09-09 07:23:43
Autor: xbartx
Dnia Wed, 09 Sep 2009 08:59:04 +0200, MK napisał(a):

Chyba wszystkie banki daja mozliwosc zlecenia przelewu z data przyszla.
MOzna go zlecic 5 dni, jak i 2 dni wczesniej :)

Jak i rĂłwnieĹĽ zaraz po otrzymania wyciÄ…gu z kk ;)

Data: 2009-09-09 09:51:42
Autor: Robert Wicik
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:h87l5v$28v$3inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 09 Sep 2009 08:59:04 +0200, MK napisał(a):

Chyba wszystkie banki daja mozliwosc zlecenia przelewu z data przyszla.
MOzna go zlecic 5 dni, jak i 2 dni wczesniej :)

Jak i również zaraz po otrzymania wyci±gu z kk ;)

To jest skuteczne rozwi±zanie, tylko trzeba pamiętać, aby ¶rodki na spłatę w dany dzień były na koncie ;]

Data: 2009-09-09 00:53:30
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 9 Wrz, 09:51, "Robert Wicik" <rwi...@nsp.poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisał w wiadomo¶cinews:h87l5v$28v$3inews.gazeta.pl...

> Jak i również zaraz po otrzymania wyci±gu z kk ;)

To jest skuteczne rozwi±zanie, tylko trzeba pamiętać, aby ¶rodki na spłatę w
dany dzień były na koncie ;]

To ustaw rowniez zlecenie przyszle z konta oszczednosciowego na konto
z ktorego przelewy ida w swiat.

Data: 2009-09-11 01:09:45
Autor: Grzegorz Mazur
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
krzysztofsf@wp.pl (krzysztofsf@wp.pl) wrote in
[...]

Tu niestety Multi wykazało się zło¶liwo¶ci± wielk±, bo z rach. oszczędno¶ciowego nie można składać zleceń z dat± przyszł± :( Łobuzy, ale nie w±tpię, że zrobili to celowo :))) Teraz czasami ustawiam sobie przypominajkę na 23:59 i czekam minutę czy dwie, żeby zrobić przelew po zmianie daty księgowej...

G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP  t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Data: 2009-09-09 08:08:18
Autor: xbartx
złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
Dnia Wed, 09 Sep 2009 09:51:42 +0200, Robert Wicik napisał(a):

To jest skuteczne rozwi±zanie, tylko trzeba pamiêtaæ, aby ¶rodki na
sp³atê w dany dzieñ by³y na koncie ;]

Do tego się dobrze Alior nadaje, bo ROR masz nieźle oprocentowany, więc kasa może sobie leżeć i czekać na wyjście, tak samo można zrobić z innymi cyklicznymi opłatami.

Data: 2009-09-09 10:21:46
Autor: Robert Wicik
z3osliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:h87npi$28v$5inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 09 Sep 2009 09:51:42 +0200, Robert Wicik napisał(a):

To jest skuteczne rozwi?zanie, tylko trzeba pamietaa, aby ?rodki na
sp3ate w dany dzien by3y na koncie ;]

Do tego się dobrze Alior nadaje, bo ROR masz nieĽle oprocentowany, więc
kasa może sobie leżeć i czekać na wyj¶cie, tak samo można zrobić z innymi
cyklicznymi opłatami.

Eurobank też.

Data: 2009-09-09 09:58:12
Autor: xbartx
z3osliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
Dnia Wed, 09 Sep 2009 10:21:46 +0200, Robert Wicik napisał(a):

Eurobank teÂż.

No, ale tam na ROR można się nadziać na belkę a to boli szczególnie radykalnych grupowiczów ;)

Data: 2009-09-09 03:05:20
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 9 Wrz, 11:58, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Wed, 09 Sep 2009 10:21:46 +0200, Robert Wicik napisał(a):

> Eurobank teÂż.

No, ale tam na ROR można się nadziać na belkę a to boli szczególnie
radykalnych grupowiczĂłw ;)

Ale na oszczednosciowych mozna zdefiniowac przelewy przyszle i na ROR
pieniadze pod nie pojawia sie tylko w przeddzien przelewu z ROR.

Mozna tez trzymac pieniadze na np. ekoncie i tam juz mamy calkiem
bezbelkowo ;)

Data: 2009-09-09 13:08:23
Autor: ąćęłńóśźż
zlosliwosc czy "bezinteresow ny" upĂłr bankĂłw?
Gorzej, jak sie nadziejesz na weekendową spłatę w piątek, gdy mógłbyś spokojnie w poniedziałek ;-)
JaC

-- -- -

No, ale tam na ROR można się nadziać na belkę a to boli szczególnie radykalnych grupowiczów

Data: 2009-09-09 12:55:46
Autor: xbartx
zlosliwosc czy "bezinteresowny" upór banków?
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:08:23 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

Gorzej, jak sie nadziejesz na weekendową spłatę w piątek, gdy mógłbyś
spokojnie w poniedziałek ;-) JaC

Tak trudno zaglądnąć w kalendarz przy definiowaniu przelewu?

Data: 2009-09-09 21:13:56
Autor: RobertS
złosliwosc czy "bezinteresowny" upó rbanków?

Chyba wszystkie banki daja mozliwosc zlecenia przelewu z data przyszla.
MOzna go zlecic 5 dni, jak i 2 dni wczesniej :)

Jak i rĂłwnieĹĽ zaraz po otrzymania wyciÄ…gu z kk ;)

np. citi takiej opcji nie daje, nie mozna wykonac przelewu z data przyszla pomiedzy kontem osobistym a kontem kk...nie bo nie ;-(

RobertS

Data: 2009-09-09 22:20:58
Autor: MK
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h88upn$2gh2$2opal.icpnet.pl...

np. citi takiej opcji nie daje, nie mozna wykonac przelewu z data przyszla pomiedzy kontem osobistym a kontem kk...nie bo nie ;-(

Sprobuj zdefiniowac nie jako platnosc miedzy wlasnymi kontami, a zwykly przelew na obcy rachunek... powinno sie dac :).

MK

złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?