zlosliwy sasiad

Data: 2012-04-09 14:58:21
Autor: tryton
zlosliwy sasiad

Prosze o pomoc bo powoli mam dosc.

szczerze? :

-poczekać aż dziecko dorośnie
-zmienić mieszkanie
-grzecznie zwracać uwagę aż do skutku
-wynająć ukraińca który dorwie tatusia połamie mu łapy i wytłumaczy że jak będzie dzieciak głośny to i nogi będzie miał w gipsie

nic innego nie zrobisz, w bardzo wielu dziedzinach polskie prawo to kuriozum stojące na głowie

od 10 lat mieszkanie nade mną jest wynajmowane, obecna ekipa jest cicha ale z poprzednikami było różnie

na razie ciułam na działkę i liczę na spadki aby się wynieść z tej stolicy kultury wiejskiej jaką jest obecnie KRAKÓW

Data: 2012-04-16 01:37:30
Autor: Basia F
zlosliwy sasiad
W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2012 14:58:21 UTC+2 użytkownik tryton napisał:
> Prosze o pomoc bo powoli mam dosc.

szczerze? :

-poczekać aż dziecko doro¶nie
-zmienić mieszkanie
-grzecznie zwracać uwagę aż do skutku
-wynaj±ć ukraińca który dorwie tatusia połamie mu łapy i wytłumaczy że jak będzie dzieciak gło¶ny to i nogi będzie miał w gipsie

nic innego nie zrobisz, w bardzo wielu dziedzinach polskie prawo to kuriozum stoj±ce na głowie

od 10 lat mieszkanie nade mn± jest wynajmowane, obecna ekipa jest cicha ale z poprzednikami było różnie

na razie ciułam na działkę i liczę na spadki aby się wynie¶ć z tej stolicy kultury wiejskiej jak± jest obecnie KRAKÓW

Najchetniej zmienilabym mieszkanie ale niestety kredyt na to chwilowo nie pozwala.

zlosliwy sasiad