zlot

Data: 2009-06-16 22:32:03
Autor: zbigi
zlot
dikoj napisał(a):
Wybieram sie na mój pierwszy motocyklowy zlot. Impreza 3-dniowa, nocleg w namiotach na polu pod zamkiem.

O. Pod zamkiem? Ktorym? Bo pod zamkami to przewaznie fajne zloty sa :)

Data: 2009-06-17 02:18:19
Autor: Eskimos
zlot
On Tue, 16 Jun 2009 22:32:03 +0200, zbigi
<zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

O. Pod zamkiem? Ktorym? Bo pod zamkami to przewaznie fajne zloty sa :)

A może "pod zamkiem" w sensie "pod kluczem", żeby towarzystwo zandato
nie brykało po okolicy ;)

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-06-18 14:49:24
Autor: dikoj
zlot

"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message news:h18vfl$7sq$1news.onet.pl...
dikoj napisał(a):
Wybieram sie na mój pierwszy motocyklowy zlot. Impreza 3-dniowa, nocleg w namiotach na polu pod zamkiem.

O. Pod zamkiem? Ktorym? Bo pod zamkami to przewaznie fajne zloty sa :)

--

GryfParty - zamek w miejscowości Liw koło Węgrowa.

dikoj

Data: 2009-06-18 16:12:14
Autor: Viking
zlot

dikoj napisał(a):
[...]

Vitkacy:)
O niedaleko:)
Sklep GS tak blisko ze nie trzeba palić dryndy, w Liwcu się nieutopisz bo tam płytki jest,
Chłopaki z Siedlec mogą wypić... więć nawet z nimi nie stawaj do nierównej walki;)
Też bym wpadł ale jade do dzieci.. w drugą stronę,

P.S.
jak pierwszy zlot .. to ..uważaj na siebie i nie dziw się niektórym widokom;) .

Pozdr.
Tomek
Biały VFRanek

Data: 2009-06-18 19:37:57
Autor: dikoj
zlot

dikoj napisał(a):
[...]

Będę czujny i opiszę wrażenia po powrocie!

dikoj

Data: 2009-06-22 10:42:38
Autor: Piotrek77
zlot

Będę czujny i opiszę wrażenia po powrocie!

No i jak sie podobalo? :)

Ciekawi mnie Twoja opinia, tym bardziej, ze i dla mnie to byl pierwszy
zlot :)

pozdrawiam

Piotrek

Data: 2009-06-23 11:21:39
Autor: Kuczu
zlot
Piotrek77 pisze:

No i jak sie podobalo? :)

Chlopak, po spotkaniu z Marianem, wyraznie zamilkl ;)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition