zlot

Data: 2009-06-23 19:37:19
Autor: dikoj
zlot
Witam,
Wrażenia po zlocie baardzo pozytywne!
Droga do Liwu w deszczu, ale dojechałem bez kłopotu.
Piątek wieczór upłynął na zawieraniu znajomości i zabawie przy muzyce.
Dzień drugi to odpoczynek po nocy i parada do Węgrowa. Konkursy itp. Wieczór - koncerty i zabawa.
Niedziela - powrót do domu.
Bawiłem się wyśmienicie! Wspaniali ludzie, bardzo dobra organizacja, malownicze miejsce. Na pamiątkę koszulka i znaczek.
Już wpisałem w kalendarz zlot w 2010 roku. W tej chwili umawiam się z nowymi znajomymi na zlot w Giżycku.

Mariana całe szczęście nie spotkałem. Na noc szczelnie zamknąłem namiot i spałem z jednym okiem otwartym. :)
Dzięki wszystkim za rady - naprawdę się przydały!

Pozdraiwam,
dikoj

Data: 2009-06-24 12:20:52
Autor: Viking
zlot

Użytkownik "dikoj" <dikoj@op.pl> napisał w wiadomości news:h1r3sk$mbf$1news.onet.pl...
Witam,
Wrażenia po zlocie baardzo pozytywne!
Droga do Liwu w deszczu, ale dojechałem bez kłopotu.

<CIACH >
Pozdraiwam,
dikoj

No, to dobrze jak pierwszy zlot przeżyty, to już dalej będzie git..
czyli nuda rutyna...itd itp:)

Pozdr.
Tomek
B-VFRanek