złote bankiery - zgadnijcie kto wygrał

Data: 2010-02-17 20:05:52
Autor: Valdi
złote bankiery - zgadnijcie kto wygrał
"hanka"

[ciach]

przeczytałem sobie jeszcze komentarze pod artykułem, do którego podałaś link
w swoim poście.

Pod tym panem się podpisuję obiema rękami, a jak trochę poćwiczę to i nogą
może mi się uda :)
http://www.bankier.pl/forum/temat_zlote-bankiery-rozdane,8082665.html

cytat:
"Miałem iałem konta internetowe w PKO BP, Millenium i mBanku. Teraz tylko w
mBanku najlepszy interfejs wszytko jest tak zrobione jakbym sam go
projektował, karta kredytowa też w mBank, dwa rachunki, lokata i kredyt
konsumpcyjny.
A hipoteczny posiadam ale to już millenium.
Jednym słowem jak ktoś szuka prostoty, a jednocześnie wachlarzu możliwości
to tylko mBank."

Data: 2010-02-17 20:47:01
Autor: Szymon
[...]

Hmmm... a jaki jest sens posiadania lokaty na lichy % i kredytu konsumpcyjnego naraz?
Prostota - tak. Możliwości? Zero. Gdyby autor umiał korzystać z ofert banków kartę mógłby mieć z cashbackiem 1%, rachunki oprocentowane na 4,85%, lokaty na 5,65%. Lekką ręką licząc kilkaset złotych rocznie, a dla aktywnych to nawet i kilka tysięcy można otrzymać.
Sporo kosztuje ten "darmowy" mbank...

Data: 2010-02-17 21:06:14
Autor: Valdi
złote bankiery - zgadnijcie kto wygrał
"Szymon" news:hlhh34$btl$1news.dialog.net.pl

Hmmm... a jaki jest sens posiadania lokaty na lichy % i kredytu
konsumpcyjnego naraz?

To pytanie trzeba zadać autorowi posta, który zacytowałem w swojej
wypowiedzi.

Nie łatwo zmieniać przyzwyczajenia.

złote bankiery - zgadnijcie kto wygrał