złote dzieci PiS i urzędy dziedziczne

Data: 2018-12-01 11:46:50
Autor: japanizer
złote dzieci PiS i urzędy dziedziczne
Dojna zmiana coraz bardziej promuje nepotyzm:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/schreiber-junior-zastapil-w-kprm-schreibera-seniora/hzjpr84

  W Polsce znów dziedziczymy urzędy!

  Stare czasy wracają. Co tam konkursy skoro można odziedziczyć wysokie stanowisko   po ojcu. Premier Mateusz Morawiecki powołał właśnie posła Łukasza Schreibera na   sekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Zastąpi na tym stanowisku   swojego ojca, Grzegorza Schreibera, który został marszałkiem województwa   łódzkiego.

  "Premier Mateusz Morawiecki powołał mnie na sekretarza stanu w KPRM. Bardzo   dziękuję Panie Premierze za zaufanie - zrobię wszystko, aby jak najlepiej   wywiązać się z powierzonych mi zadań. Dziękuję też wszystkim za Wasze wsparcie"   - pochwalił się na Twitterze Łukasz Schreiber.

  Od razu po tym wpisie pojawiły się złośliwe komentarze. "Pisowski serial   "Dynastia". Syn przejmuje stanowisko po ojcu w KPRM, syn ministra w Banku   Światowym, syn prezes "TK" i ambasadora w PZU..." - napisał Tomasz Siemoniak.

Data: 2018-12-01 16:42:03
Autor: Zenek Kapelinder
złote dzieci PiS i urzędy dziedziczne
Moze Schetyne mial powolac albo Petru? Potrzebuje miec swoich zeby nie bruzdzili.

Data: 2018-12-02 08:23:19
Autor: Pajdak