z³ote my¶li wybranych ludzi

Data: 2010-09-05 16:22:51
Autor: apr...
z³ote my¶li wybranych ludzi
..."Nasza rasa jest Ras± Panów. Jeste¶my ¶wiêtymi bogami na tej planecie. Ró¿nimy siê od ni¿szych ras, poniewa¿ wywodz± siê one od insektów. Faktycznie porównuj±c je do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzêta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy s± uwa¿ane jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rz±dzenie ponad ni¿szymi rasami. Nasze ziemskie królestwo bêdzie rz±dzone poprzez naszych liderów za pomoc± rózgi ¿elaznej. Masy bêd± lizaæ nasze stopy i s³u¿yæ nam jako nasi niewolnicy.
Menachem Begin, premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla."...

Data: 2010-09-05 09:50:02
Autor: Tzva Adonai
z³ote my¶li wybranych ludzi
apr... napisa³(a):

.."Nasza rasa jest Rasa Panow. Jestesmy swietymi bogami na tej planecie.

Menachem Begin nigdy czego¶ takiego nie powiedzia³.. Pierwsze wzmianki
o tej wypowiedzi pojawi³y siê jakie¶ 20 late temu w mowach
amerykañskiego konspiracjonisty Texe Marrs.. Z czasem zosta³y one
po³±czone z antyiraelskim artyku³em Amnona Kapeliouka w "New
Statesman" w którym dopu¶ci³ siê on nadu¿ycia oskar¿aj±c Begina o to,
¿e nazwa³ palestyñczyków "bestiami chodz±cymi na dwóch nogach"... Jak
siê potem okaza³o po konfrontacji w/w artyku³u ze stenogramami Begin
mówi³ w ten sposób o terrorystach islamskich, których w dodatku
wymienia³ z nazwiska, a nie o palestyñczykach jako "narodzie".. Potem
kto¶ pod koniec lat 90tych po³±czy³ te dwie sprawy i u³o¿y³ swoj±
w³asn± wersjê wypowiedzi, zamie¶ci³ j± w Internecie i
spopularyzowa³... Teraz jak ma³py powtarzaj± j± na islamskich forach,
antysemickich grupach dyskusyjnych i na lewackich portalach - tak jak
kiedy¶ socjalistyczno-narodowe polactwo po ma³piemu powiela³o esbeck±
fa³szywkê n/t prof. Geremka..

Data: 2010-09-05 17:43:54
Autor:
z³ote my¶li wybranych ludzi
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisa³(a):
apr... napisa=B3(a):

> .."Nasza rasa jest Rasa Panow. Jestesmy swietymi bogami na tej planecie.

Menachem Begin nigdy czego=B6 takiego nie powiedzia=B3.. Pierwsze wzmianki
o tej wypowiedzi pojawi=B3y si=EA jakie=B6 20 late temu w mowach
ameryka=F1skiego konspiracjonisty Texe Marrs.. Z czasem zosta=B3y one
po=B3=B1czone z antyiraelskim artyku=B3em Amnona Kapeliouka w "New
Statesman" w kt=F3rym dopu=B6ci=B3 si=EA on nadu=BFycia oskar=BFaj=B1c Begi=
na o to,
=BFe nazwa=B3 palesty=F1czyk=F3w "bestiami chodz=B1cymi na dw=F3ch nogach".=
.. Jak
si=EA potem okaza=B3o po konfrontacji w/w artyku=B3u ze stenogramami Begin
m=F3wi=B3 w ten spos=F3b o terrorystach islamskich, kt=F3rych w dodatku
wymienia=B3 z nazwiska, a nie o palesty=F1czykach jako "narodzie".. Potem
kto=B6 pod koniec lat 90tych po=B3=B1czy=B3 te dwie sprawy i u=B3o=BFy=B3 s=
woj=B1
w=B3asn=B1 wersj=EA wypowiedzi, zamie=B6ci=B3 j=B1 w Internecie i
spopularyzowa=B3... Teraz jak ma=B3py powtarzaj=B1 j=B1 na islamskich forac=
h,
antysemickich grupach dyskusyjnych i na lewackich portalach - tak jak
kiedy=B6 socjalistyczno-narodowe polactwo po ma=B3piemu powiela=B3o esbeck=
=B1
fa=B3szywk=EA n/t prof. Geremka..

..."Laureat pokojowej nagrody Nobla, (pomimo, ¿e by³ znany znany z haniebnych mordów Palestyñczyków) by³y premier Izraela Menachem Begin, ( Mieczys³aw Biegun) http://www.izrael.badacz.org/historia/biografia_begin.html precyzyjnie wyja¶ni³ nam stanowisko i cel istnienia dzisiejszego Izraela, mówi±c: "Nasza rasa (mówi±c o ¯ydach) jest Ras± Mistrzów. Jeste¶my ¶wiêtymi bogami na tej planecie. Ró¿nimy siê od ni¿szych ras poniewa¿ wywodz± siê one od insektów. Faktycznie porównuj±c je do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzêta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy s± uwa¿ane jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rz±dzenie ponad ni¿szymi rasami. Nasze ziemskie królestwo bêdzie rz±dzone poprzez naszych liderów za pomoc± rózgi ¿elaznej. Masy bêd± lizaæ nasze stopy i s³u¿yæ nam jako nasi niewolnicy."

Poni¿ej oryginalny tekst w jêzyku angielskim.

"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves."

Data: 2010-09-05 11:09:42
Autor: Tzva Adonai
z³ote my¶li wybranych ludzi
napisa³(a):

"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as

T³umaczê ci grzecznie g³upi kutasie, ¿e ta wypowied¼ zosta³a
sfabrykowana, a ty jak papuga j± powtarzasz, teraz jeszcze w wersji
angielskiej... Id¼ siê zbrandzluj, albo pogrzeb sobie w dupie, mo¿e
co¶ ciekawszego tam znajdziesz..

Data: 2010-09-05 18:58:00
Autor: apr...
z³ote my¶li wybranych ludzi
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisa³(a):
napisa=B3(a):

> "Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are a=

T=B3umacz=EA ci grzecznie g=B3upi kutasie, =BFe ta wypowied=BC zosta=B3a
sfabrykowana, a ty jak papuga j=B1 powtarzasz, teraz jeszcze w wersji
angielskiej... Id=BC si=EA zbrandzluj, albo pogrzeb sobie w dupie, mo=BFe
co=B6 ciekawszego tam znajdziesz..
a ja ci grzecznie zaszczany cwelu cytujê:
..."W koñcu po co¶ Izrael &#8222;wykupuje Polskê, Wêgry i Manhattan&#8221; &#8211; jak to wypsnê³o siê prezydentowi Peresowi, po co¶ organizuje siê presjê na Polskê, by organizacjom przemys³u holokaustu wyp³aci³a haracz w wysoko¶ci 65 mld dolarów, dziêki czemu to &#8222;wykupywanie&#8221; mo¿e okazaæ siê darmowe, no i po co¶ starsi i m±drzejsi d±¿± do obsadzenia w Polsce wszystkich stanowisk, &#8222;od komuny a¿ do kleru&#8221; tajnymi wspó³pracownikami, co to &#8222;bez swojej wiedzy i zgody&#8221;. Któ¿ to wszystko zrobi lepiej od nich?"...

Data: 2010-09-05 21:20:03
Autor: Dirko
z³ote my¶li wybranych ludzi
U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i60p7o$bfl$1inews.gazeta.pl...

.."W koñcu po co¶ Izrael &#8222;wykupuje Polskê, Wêgry i
Manhattan&#8221; &#8211; jak to  wypsnê³o siê prezydentowi Peresowi,

    ¯ydzi s± stanowczo przereklamowani jako zagro¿enie dla Polski a tymczasem Chiñczycy wykupuj± od £ukaszenki ziemiê wzd³u¿ granicy bia³orusko-polskiej. Mo¿e w nied³ugim czasie bêdziemy graniczyæ z Chinami jak zauwa¿y³ Ciosek.

Data: 2010-09-06 15:50:18
Autor: rAzor
z³ote my¶li wybranych ludzi
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Tzva Adonai raczy³ napisaæ:
napisa³(a):

[...]

Udowodnij, ze zosta³a sfabrykowana, ober¿niêty kutasie.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-05 20:03:10
Autor: dK
z³ote my¶li wybranych ludzi

U¿ytkownik <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i60ksq$p6r$1inews.gazeta.pl...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisa³(a):
Poni¿ej oryginalny tekst w jêzyku angielskim.

"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as
[...]

a móg³by¶ podaæ jaki¶ wiarygodny link do tej wypowiedzi?

dK

Data: 2010-09-05 18:29:10
Autor: rAzor
z³ote my¶li wybranych ludzi
Darz bór! U¿ytkownik... he he -  apr... raczy³ napisaæ:

Hitler? Eichmann? Goebbels? Himmller?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-05 18:33:42
Autor: Dirko
z³ote my¶li wybranych ludzi
U¿ytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i60g4r$8se$1inews.gazeta.pl...
[...]

    To siê nazywa prawid³owe poczucie w³asnej warto¶ci. ;-)

Data: 2010-09-05 18:45:38
Autor: rAzor
z³ote my¶li wybranych ludzi
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Dirko raczy³ napisaæ:
[...]

Bynajmniej - to zwyk³y, chamski rasizm i nazizm.