zloto: koniec bolesnej korekty?

Data: 2010-02-16 07:54:13
Autor: fatso
zloto: koniec bolesnej korekty?
Au dzisiaj rano do gory 14 dolarkow i srebro jak zebrak podaza jego sladem.
Ag/Ag ratio nadal ok. 70 - czyli niezrozumiale wysoko skoro obecnosc obu
pierwiastkow w skorupie ziemskiej jest jak 1/8
Wielki Zyd wegierski Soros wyrazil sie z pogarda o kruszcach  bedac w szwajcarii
na zjezdzie miliarderow i decydentow swiata, w Bildenberg. Powiedzial ze to nadmuchana zaba.
No i swiat sie posluchal, kruszce spadly.
No ale Zyd Soros nie dlatego jest super-bogaty, ze plecie jak pleciuga.
pewnie juz swoje szorty zamknal i jezdzi na longach jak na wrotkach.
Zaraz zmieni zdanie i zacznie pewnie zloto/srebro wycmokiwac niczym Cadyk w Gorze Kalwarii.

Wiecie jak u cadyka na jego dworze bywalo?

Przychodzi tam taki fatso z idea, jak zamienic gowno w zloto, ma dobry wyglad zydowski.
Cadyk zacmoka  i wnet caly dwor cadyka wycmokuje geniusz fatsowki.
No i przyjdzie taki endriu, powie ze wymyslil nowa wodke ktora mozna latwo wszystkich
Swinskich Ryjow spoic i ze szekli obdoic. Ale wyglad u tego endriu jakis podejrzany,
niechlujny. Chalat jedwabny zarzygany, lisia czapka krzywo na spoconym swinskim lbie siedzi.
Cadyk pierdnie glosno i beknie sobie. No i zaraz caly dwor pierdzi i beka i wola, wont stont.

rzeklem

fatso

Data: 2010-02-16 21:05:55
Autor: Joachim
zloto: koniec bolesnej korekty?

wont stont.

Ile razy to slyszales?

Joachim

Data: 2010-02-16 14:11:42
Autor: Charlie delta
On 16 Lut, 21:05, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
> wont stont.

Ile razy to slyszales?

obleśnie tłusta świnia zwana fatso

usłyszała to raz

skutecznie

a był to rok

1968

Data: 2010-02-17 07:31:25
Autor: Lech Dubrowski
zloto: koniec bolesnej korekty?
Co ty malolacie wiesz o 1968

Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil je do polityki.

Data: 2010-02-17 07:26:44
Autor: fatso
Lech Dubrowski wrote:
Co ty malolacie wiesz o 1968

Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil
je do polityki.

No ale slyszal o roku 1968. maly plus jednak dla malolata.
I ma racje: ja wtedy uslyszalem won stont ale bynajmniej nie won z Pomrocznej
bo bardzo bym sie tym ucieszyl. Tak po prostu, won z aeropagu Mlodych Bogow,
zostalem stracony do piekla. Po 15 mies. wyskrobalem sie jakos z wiezien i lagrow
wojskowych tow.Wieslawa ale Polska nie byla juz dla mnie tym samym. Do dzis
pozostaje Kraina Swinskich Ryjow.

NB. mam nadzieje ze nie czyta tego moja dentystka w W-wie do ktorej lece za 12 godzin.
Moglaby za kare mi zadac dodatkowa torture.

fatso

Data: 2010-02-17 08:25:59
Autor: Charlie delta
On 17 Lut, 08:26, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Lech Dubrowski wrote:
> [...]

za 12 godzin.
Moglaby za kare mi zadac dodatkowa torture.

fatso, odszczepieńcu narodowy z popapraną świadomością

posiadałem licencję maklomatową z baaaardzo niskim nr licencji

absolwentem kursów maklomatowych w serocku buhahahahaha

jestem już starym gościem;)

z ciekawostek opasły bucu, handlowałem z Tobą obligami zamiennymi na
akcje

buhahahahahahahaha

Data: 2010-02-17 20:37:45
Autor: Joachim
Lech Dubrowski pisze:
Co ty malolacie wiesz o 1968

Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil je do polityki.
No to podaj jakis przyklad. Kiedy, kto i jakie dokladnie slownitwo wprowadzil PiS?

Konkrety prosze.

Joachim

PS. Prosze o konkretna odpowiedz, a nie wymijajacy, zenujacy tekscik

Data: 2010-02-18 12:56:39
Autor: XXL
zloto: koniec bolesnej korekty?
Korekta spadkowa na złocie chyba dopiero się rozkręci.
Długoterminowy kurs EUR/USD zmierza do dalszego, wyraźnego umocnienia się
dolara do ok. 1,2 z obecnych 1,35 więc cena złota raczej poleci jeszcze sporo
w dół.

Data: 2010-02-18 13:23:20
Autor: fatso
On 18 Lut, 13:56, " XXL" <duzy_sla...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Korekta spadkowa na złocie chyba dopiero się rozkręci.
Długoterminowy kurs EUR/USD zmierza do dalszego, wyraźnego umocnienia się
dolara do ok. 1,2 z obecnych 1,35 więc cena złota raczej poleci jeszcze sporo

No, mnie tutaj bardziej interesuje srebro. Od paru lat przewiduje
skokowa zmiane ceny
ale jak do tej pory jest to tzw wishful thinking. Tym niemniej
sprzedalem 100 plytek 1 uncjowych
ze srebra USA, szly przed swietami jak swieze buleczki i to po
doskonalej cenie. Potem srebro spadlo.

Aha, jak wiecie z poprzednich przechwalek, jestem swiatowym potentatem
w posiadaniu cudownych
reprodukcji medalionu Donatello, mam ich 3 na 750 wypuszczonych w
1976r. Jedne 29 uncji troy kazda,
ostatnia jak nowa, nigdy nie wyjmowana ze swego pudla nawet. Teraz
zawisnie na scianie mieszkania
na Targowku, skad wlasnie pisze.
NB POmroczna ma swoje uroki:
* za jedne 200 zl oprawil mnie dzisiaj w-ski dentysta dokonujac
skomplikowanej operacji na zebie- calkiem rozsada cena, jakosc uslugi
daleko lepsza niz mordownia u pakiego w Surbiton.
* Zubrowka cudowna jak zwykle
*soki nieporownanie lepsze niz dostepne w londynskim Tesco,
wychleptalem juz dwa litry od rana
* jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.

fatso

Data: 2010-02-19 09:31:44
Autor: Endriu
zloto: koniec bolesnej korekty?

* jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.

A co Fatso, liczysz na obniżkę cen spowoodowaną chwilowym obniżeniem popytu :) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-19 09:06:31
Autor: fatso
On 19 Lut, 09:31, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
>* jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.

A co Fatso, liczysz na obniżkę cen spowoodowaną chwilowym obniżeniem popytu
:) ?.

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Mam zone gorliwa katoliczke. Z tej przyczyny musialem dzisiaj
wpierdalac paelle,
taki hiszpanski ryz+ frutti di mare. Ale za to na rozgrzewke zrobilerm
sobie Bloody Mary: 1/3 spiritus rektyfikowany koszerny, 2/3 sok
warzywny, doskonaly. mniam mniam

Data: 2010-02-19 10:35:06
Autor: Charlie delta
zloto: koniec bolesnej korekty?

* jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.

fatso

jaki jest poziom sklerozy w tłustym facecie ?

pamiętaj fatso, żydy na przekór Mojżeszowi zmajstrowali złotego cielca

właściwie to złość Mojrzesza jego szał i gniew na niewiele zdał się

za złoto żydy gotowi są dalej popełniać niegodziwości (patrz
braciszkowie z GoldmanS)

Data: 2010-02-19 21:26:33
Autor: Gonzo
fatso wrote:
*soki nieporownanie lepsze niz dostepne w londynskim Tesco,
wychleptalem juz dwa litry od rana
A jakie to soki sa w polszy takie dobre? Bo pomaranczowa Tropicana Smooth jest rewelka, lepszego nic nie pilem.

Data: 2010-02-21 06:52:48
Autor: fatso
On 19 Lut, 22:26, Gonzo <go...@none.nn> wrote:
fatso wrote:
> *soki nieporownanie lepsze niz dostepne w londynskim Tesco,
> wychleptalem juz dwa litry od rana

A jakie to soki sa w polszy takie dobre? Bo pomaranczowa Tropicana
Smooth jest rewelka, lepszego nic nie pilem.

Ot, chociazby JustFit, owocowo-warzywny przecierowy, z Biedronki. Tak
gesty ze gdy dodac spirytusu to tworzy sie
prawdziwa Bloody Mary, taka dwuwarstwowa co dusi ogniem a za chwilke
chlodzi gardlo zimnym plynem.
Tropicana z Tesco jest OK ale na ogol soki to gowno, taki rozcienciony
plyn gdzie poza woda i kolorem niewiele znajdziesz. Chyba ze dobrze
zaplacisz a ja mowie o piciu dla zebrakow jakim i ja jestem. Glownie
to sok mi jest potrzebny do rozcienczenia rumu.

Data: 2010-02-23 14:17:13
Autor: xbartx
Dnia Thu, 18 Feb 2010 13:23:20 -0800, fatso napisał(a):

[...]

Jak nic, musisz się fatso, zapakować pod sufit ;)

http://srebrnyorzel.pl

Data: 2010-02-25 12:50:35
Autor: fatso
xbartx wrote:
[...]

pozdrawiam kolege.
potwierdzam ze silver dollar to wyjatkowo piekna moneta

zloto: koniec bolesnej korekty?