zloto: koniec bolesnej korekty?

Data: 2010-02-16 21:05:55
Autor: Joachim
zloto: koniec bolesnej korekty?

wont stont.

Ile razy to slyszales?

Joachim

Data: 2010-02-16 14:11:42
Autor: Charlie delta
zloto: koniec bolesnej korekty?
On 16 Lut, 21:05, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
> wont stont.

Ile razy to slyszales?

obleśnie tłusta świnia zwana fatso

usłyszała to raz

skutecznie

a był to rok

1968

Data: 2010-02-17 07:31:25
Autor: Lech Dubrowski
zloto: koniec bolesnej korekty?
Co ty malolacie wiesz o 1968

Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil je do polityki.

Data: 2010-02-17 07:26:44
Autor: fatso
Lech Dubrowski wrote:
Co ty malolacie wiesz o 1968

Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil
je do polityki.

No ale slyszal o roku 1968. maly plus jednak dla malolata.
I ma racje: ja wtedy uslyszalem won stont ale bynajmniej nie won z Pomrocznej
bo bardzo bym sie tym ucieszyl. Tak po prostu, won z aeropagu Mlodych Bogow,
zostalem stracony do piekla. Po 15 mies. wyskrobalem sie jakos z wiezien i lagrow
wojskowych tow.Wieslawa ale Polska nie byla juz dla mnie tym samym. Do dzis
pozostaje Kraina Swinskich Ryjow.

NB. mam nadzieje ze nie czyta tego moja dentystka w W-wie do ktorej lece za 12 godzin.
Moglaby za kare mi zadac dodatkowa torture.

fatso

Data: 2010-02-17 08:25:59
Autor: Charlie delta
On 17 Lut, 08:26, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Lech Dubrowski wrote:
> [...]

za 12 godzin.
Moglaby za kare mi zadac dodatkowa torture.

fatso, odszczepieńcu narodowy z popapraną świadomością

posiadałem licencję maklomatową z baaaardzo niskim nr licencji

absolwentem kursów maklomatowych w serocku buhahahahaha

jestem już starym gościem;)

z ciekawostek opasły bucu, handlowałem z Tobą obligami zamiennymi na
akcje

buhahahahahahahaha

Data: 2010-02-17 20:37:45
Autor: Joachim
Lech Dubrowski pisze:
Co ty malolacie wiesz o 1968

Wtedy nikt publicznie nie uzywal takiego slownictwa. Dopiero PiS wprowadzil je do polityki.
No to podaj jakis przyklad. Kiedy, kto i jakie dokladnie slownitwo wprowadzil PiS?

Konkrety prosze.

Joachim

PS. Prosze o konkretna odpowiedz, a nie wymijajacy, zenujacy tekscik

zloto: koniec bolesnej korekty?