zlotowka sie umacnia.

Data: 2020-03-03 12:05:07
Autor: sczygiel
zlotowka sie umacnia.
Tak widze ze juz od okolo tygodnia

Jakies inne przyczyny poza wirusem?

Data: 2020-03-03 21:09:23
Autor: z
zlotowka sie umacnia.
To trzeba kupować. Albo nie. Trzeba sprzedawać bo już się umocniła.

¦miechu kupa z tych spekulantów ;-)

Data: 2020-03-03 12:59:41
Autor: sczygiel
zlotowka sie umacnia.
W dniu wtorek, 3 marca 2020 14:09:25 UTC-6 użytkownik z napisał:
To trzeba kupować. Albo nie. Trzeba sprzedawać bo już się umocniła.

¦miechu kupa z tych spekulantów ;-)

No jakbym wiedzial co tam komu odbilo to bym wiedzial czy juz kupowac.

I nie ze spekulant. Mam na wiosne zakup. Gupio dokladac 10% od tak jak nie trzeba.

Data: 2020-03-05 11:24:00
Autor: ąćęłńóśźż
zlotowka sie umacnia.
Do funta?
Nie zauważyłem.
Chciałem co¶ rowerowego kupić z UK, a cena przez kilka miesięcy mi wzrosła o ponad 200 zł :-((

Data: 2020-03-05 09:56:08
Autor: sczygiel
zlotowka sie umacnia.
W dniu czwartek, 5 marca 2020 04:25:00 UTC-6 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
Do funta?
Nie zauważyłem.
Chciałem co¶ rowerowego kupić z UK, a cena przez kilka miesięcy mi wzrosła o ponad 200 zł :-((

Tez jest ten sam wzorzec.

Na koniec lutego nieco w gore na dzien czy dwa i potem w dol o okolice 5-10% w zaleznosci od waluty.

Data: 2020-03-05 19:16:10
Autor: ąćęłńóśźż
zlotowka sie umacnia.
Nie do końca, bo porównuję z podobnym produktem z Austrii za euro i jesieni± ten brytyjski był ok. 100 zł tańszy, a dzi¶ jest 200 zł droższy od austriackiego - z tym że po drodze mogła być jaka¶ drobna podwyżka ceny wyj¶ciowej w GBP (ale nie aż taka).

-- -- -
Tez jest ten sam wzorzec.

Data: 2020-03-09 13:45:24
Autor: sczygiel
zlotowka sie umacnia.
W dniu czwartek, 5 marca 2020 12:16:14 UTC-6 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
Nie do końca, bo porównuję z podobnym produktem z Austrii za euro i jesieni± ten brytyjski był ok. 100 zł tańszy, a dzi¶ jest 200 zł droższy od austriackiego - z tym że po drodze mogła być jaka¶ drobna podwyżka ceny wyj¶ciowej w GBP (ale nie aż taka).

> [...]

No i widzisz, to chyba byla przygrywka. Ktos wiedzial co i jak i kupil/sprzedal nieco waluty.

zlotowka sie umacnia.