zloty numer - ile warty?

Data: 2009-09-06 19:19:51
Autor: SYNEK
zloty numer - ile warty?
Witam :-)

No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za m-c bedzie w play karcie...)

Pozdrawiam
Synek

Data: 2009-09-06 19:29:08
Autor: J.Kolina
zloty numer - ile warty?
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za

Zacznij licytację od 123

jk

Data: 2009-09-06 10:33:55
Autor: BearBag
zloty numer - ile warty?
On 6 Wrz, 19:29, "J.Kolina" <nikkk...@wpwrp.pl> wrote:
> xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty?
> (za

Zacznij licytację od 123

jk

zalezy od tego xxx, jak prefiks starego typu (np 606 505) lub rowna
liczba typu 500 to mozesz dostac kolo 100zl jak cos nowszego czyli np
796 to max 40zl.

Data: 2009-09-06 21:05:58
Autor: Tomi
zloty numer - ile warty?
zalezy od tego xxx, jak prefiks starego typu (np 606 505) lub rowna
liczba typu 500 to mozesz dostac kolo 100zl jak cos nowszego czyli np
796 to max 40zl.

A 602 601 600 ?

Data: 2009-09-06 13:13:34
Autor: BearBag
zloty numer - ile warty?

A 602 601 600 ?

kilka tysiecy, zalezy od kupca.

Data: 2009-09-06 19:32:45
Autor: qwerty
zloty numer - ile warty?
Użytkownik "SYNEK" <havesWYTNIJ@WYKASTRUJinteria.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h80qvn$kqh$1@news.dialog.net.pl...
Witam :-)

No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za m-c bedzie w play karcie...)

5zł. Mogę już teraz kupić.

Data: 2009-09-06 21:14:03
Autor: woohoo
zloty numer - ile warty?
SYNEK:
No troszkę krucho z kasš u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za m-c bedzie w play karcie...)

http://tinyurl.com/mpl3xw

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaœ?!"

Data: 2009-09-07 00:03:34
Autor: SDD
zloty numer - ile warty?

Użytkownik "SYNEK" <havesWYTNIJ@WYKASTRUJinteria.pl> napisał w wiadomości news:h80qvn$kqh$1news.dialog.net.pl...

No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za m-c bedzie w play karcie...)

Zasada jest prosta.
Jest tyle wart, ile zaplaci za niego nabywca a Ty zgodzisz sie sprzedac.
Jak go sprzedasz, to dowiesz sie ile byl wart - nie omieszskaj wtedy napisac na grupie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-07 07:34:04
Autor: Jan Strybyszewski
zloty numer - ile warty?
SDD pisze:
[...]

Moj "xyy abc abc" kupilem za 80zł w tym 4gratisowe startery tej samej sieci. Dodatkowy plus to "abc" jest bardzo "znane" i zakodowane w glowach kazdego abonenta tpsa.

Zasadniczo 1:1000 numerow bedzie w postaci "abc abc"

Data: 2009-09-07 09:36:44
Autor: olo
zloty numer - ile warty?
Użytkownik "Jan Strybyszewski"

[...]

Coś się ostatnio zmieniło w probabilistyce ?
Za moich czasów to zawsze uważano że to będzie 120 : 1 000 000

pzdr
olo

Data: 2009-09-07 10:04:58
Autor: Jan Strybyszewski
zloty numer - ile warty?
olo pisze:
[...]

co 1000 numerow powtarza sie kombinacja abc abc

Przyklad 602 122 xxx  (jeden numer na tysiac bedzie mial "122 122"
i tak z kazda pula numerow. W jednym prefiksie
mamy wiec 1000 numerow "abc abc"

Data: 2009-09-07 10:25:59
Autor: olo
zloty numer - ile warty?
Użytkownik "Jan Strybyszewski"

Zasadniczo 1:1000 numerow bedzie w postaci "abc abc"

Coś się ostatnio zmieniło w probabilistyce ?
Za moich czasów to zawsze uważano że to będzie 120 : 1 000 000

errata, połknąłem 0 :( 1200 : 1 000 000

co 1000 numerow powtarza sie kombinacja abc abc

Chyba nie rozumiemy się co do zapisu a,b,c ( a to przecież jakość "złota"
w numerze).
to IMVHO a,b,c to ciąg 123, 456 etc.

Przyklad 602 122 xxx  (jeden numer na tysiac bedzie mial "122 122"
i tak z kazda pula numerow. W jednym prefiksie
mamy wiec 1000 numerow "abc abc"

tych mamy faktycznie tysiąc ale to nie a,b,c  a powiedzmy x1, x2 , x3 gdzie
x1 może się równać x2 i x3.

Jeżeli a,b,c nie jest ciągiem jak sugeruje oznaczenie tylko to x1,x2,x3 i x1
nie równa się x2 czy x3 to mamy 720 : 1 000 000

pzdr
olo

Data: 2009-09-07 10:40:28
Autor: Jan Strybyszewski
zloty numer - ile warty?
olo pisze:
[...]

Moze i to stad nie porozumienie, piszac 1:1000 mialem na mysli tez ciagi

a,b,c to tez ciag "000 000" i "777 777" oraz "159 159"

Data: 2009-09-07 11:12:42
Autor: olo
zloty numer - ile warty?

[...]

to bardzie a,a,a 10 :1 000 000 - toż to platyna nie złoto ;)

oraz "159 159"

to typowy x1,x2,x3 - czyli wariacja bez powtórzeń
7200 : 1 000 000

pzdr
olo

Data: 2009-09-07 13:57:09
Autor: olo
zloty numer - ile warty?
Użytkownik "olo"

to typowy x1,x2,x3 - czyli wariacja bez powtórzeń
7200 : 1 000 000

bosz te zera 720 : 1 000 000

pzdr
olo

Data: 2009-09-07 07:31:24
Autor: Jan Strybyszewski
zloty numer - ile warty?
SYNEK pisze:
Witam :-)

No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za m-c bedzie w play karcie...)

80-100zł

Data: 2009-09-09 17:38:47
Autor: robert1
zloty numer - ile warty?
Witam :-)

No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za m-c bedzie w play karcie...)

Raczej srebrny.

Złoty to coś w rodzaju 600-000-000, 500-000-000, 888-888-888

Data: 2009-09-11 08:00:56
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
zloty numer - ile warty?
Zdarzają się klienci, którzy potrzebują:

501 ABC ABC
601 ABC ABC
602 ABC ABC

ja mam numer 502 ZXY ABY gdzie B=X+1 a A=Z+1 i zdarzyło się że zatelefonił
do mnie gość z numeru 602 ZXY ABY z propozycją zakupu mojego nr, ale nie
dogadaliśmy się cenowo.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2009-09-11 06:51:09
Autor: Olgierd
zloty numer - ile warty?
Dnia Fri, 11 Sep 2009 08:00:56 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
napisał(a):

ja mam numer 502 ZXY ABY gdzie B=X+1 a A=Z+1 i zdarzyło się że
zatelefonił do mnie gość z numeru 602 ZXY ABY z propozycją zakupu mojego
nr, ale nie dogadaliśmy się cenowo.

Ja też myślałem kiedyś czy nie zadzwonić pod pewien numer w podobnej sprawie, ale odpuściłem po tym, jak u Pleja udało mi się kupić podobny (tj. z frazą, która mi się spodobała). Ale to żaden złoty. Co najwyżej taki Olgierdowy ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-11 12:44:39
Autor: XYZ
zloty numer - ile warty?
napisał(a):

[...]

A czy gdzieś można zamówić numer jaki się chce? Interesuje mnie właśnie konkretne słowo 6-literowe.

Data: 2009-09-11 11:47:29
Autor: Olgierd
zloty numer - ile warty?
Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:44:39 +0200, XYZ napisał(a):

[...]

Na Orange.pl można i na Pleju (chyba nadal) przedpłaconą kartę z wybranym numerem. Mi chodziło o 7 cyfr, więc amba była nieco większa ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-11 12:51:14
Autor: Jacek23