zloty numer - ile warty?

Data: 2009-09-06 19:29:08
Autor: J.Kolina
zloty numer - ile warty?
xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za

Zacznij licytację od 123

jk

Data: 2009-09-06 10:33:55
Autor: BearBag
zloty numer - ile warty?
On 6 Wrz, 19:29, "J.Kolina" <nikkk...@wpwrp.pl> wrote:
> xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty?
> (za

Zacznij licytację od 123

jk

zalezy od tego xxx, jak prefiks starego typu (np 606 505) lub rowna
liczba typu 500 to mozesz dostac kolo 100zl jak cos nowszego czyli np
796 to max 40zl.

Data: 2009-09-06 21:05:58
Autor: Tomi
zloty numer - ile warty?
zalezy od tego xxx, jak prefiks starego typu (np 606 505) lub rowna
liczba typu 500 to mozesz dostac kolo 100zl jak cos nowszego czyli np
796 to max 40zl.

A 602 601 600 ?

Data: 2009-09-06 13:13:34
Autor: BearBag
zloty numer - ile warty?

A 602 601 600 ?

kilka tysiecy, zalezy od kupca.

Data: 2009-09-06 21:11:42
Autor: qwerty
zloty numer - ile warty?
Użytkownik "Tomi" <tomassek_wy_wal_to_@tenbit.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8116g$mkc$1@pippin.nask.net.pl...
zalezy od tego xxx, jak prefiks starego typu (np 606 505) lub rowna
liczba typu 500 to mozesz dostac kolo 100zl jak cos nowszego czyli np
796 to max 40zl.

A 602 601 600 ?
10zł

zloty numer - ile warty?