zloty zloty....

Data: 2009-05-31 10:54:18
Autor: Easy
zloty zloty....
cytat z pl.soc.prawo.

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090530/POWIAT01/9421118

Przykra sprawa

--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
NT650V i NTNT650V ;)

Data: 2009-05-31 11:30:12
Autor: Dziadek Mroz
zloty zloty....
Dziwi się mnie że przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki się zdarzają też
nadrodze.

DM

Data: 2009-05-31 11:37:50
Autor: gildor
zloty zloty....
Dziadek Mroz pisze:
Dziwi się mnie że przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki się zdarzają też
nadrodze.

z powodu dysleksji.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-31 12:07:54
Autor: Arni
zloty zloty....
gildor pisze:
Dziadek Mroz pisze:
Dziwi się mnie że przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki się zdarzają też
nadrodze.

z powodu dysleksji.

chyba dysortografii. Ale ja mysle ze to zwykłe ADHD :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-31 15:45:47
Autor: millo
zloty zloty....
Dziadek Mroz napisał:

Dziwi się mnie że przerwanozlot.

Dziwi mnie, że się dziwisz.

--
millo
Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami

Data: 2009-05-31 16:24:08
Autor: Dziadek Mroz
zloty zloty....
Dziwi mnie, że się dziwisz.

Wyobraż se sytuację taką:
Jedziesz na wakacje, przed tobą wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

DM

Data: 2009-05-31 17:11:03
Autor: Ivam
zloty zloty....
"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote in message news:gvu3ui$9b0$1news.onet.pl...
Wyobraż se sytuację taką:
Jedziesz na wakacje, przed tobą wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

Wyobraz sobie sytuacje taka:
Jedziesz na wakacje z grupa przyjaciol, ktorzy jada drugim moto/autem. Maja oni smiertelny wypadek. Przerywasz wyjazd? Jesli nie to czy bedziesz sie bawil na wakacjach, tak samo jakby wypadku nie bylo?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-31 18:09:29
Autor: Monster
zloty zloty....
Ivam pisze:
"Dziadek Mroz"

Wyobraż se sytuację taką:
Jedziesz na wakacje, przed tobą wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

Wyobraz sobie sytuacje taka:

daj spokój to niemożliwe

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-31 18:44:50
Autor: Ivam
zloty zloty....
"Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote in message news:gvua3f$bo5$1news.onet.pl...
Ivam pisze:
"Dziadek Mroz"

Wyobraż se sytuację taką:
Jedziesz na wakacje, przed tobą wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

Wyobraz sobie sytuacje taka:

daj spokój to niemożliwe

Chodzi Ci o przekonanie dziadka mroza do czegokolwiek?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-31 18:47:51
Autor: Monster
zloty zloty....
Ivam pisze:

Chodzi Ci o przekonanie dziadka mroza do czegokolwiek?

coś w tym guście

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-31 18:58:50
Autor: Dziadek Mroz
zloty zloty....
coś w tym guście

Sugerujesz że 800 osób na zlocie to rodzina ofiary czy sprawcy?

DM

Data: 2009-05-31 19:23:52
Autor: Ivam
zloty zloty....
Mam "dobry" dzien, wiec:

"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote in message news:gvud0l$vun$1news.onet.pl...
coś w tym guście

Sugerujesz że 800 osób na zlocie to rodzina ofiary czy sprawcy?

Sugerujesz, ze byles na tym pikniku i policzyles wszystkich ludzi na bramce?

Nie?

To SKAD wiesz ile osob tam bylo? A skad wiesz czy dziewczyna nie byla przyjaciolka albo kims z rodziny organizatora zlotu? Na podstawie tak obszernego artykulu nie mozesz powiedziec nic.

Albo chociaz bys walnal w gugla haslo "Turawa", zanim palniesz 800 ludzi na zlocie startych motocykli w wiosce liczacej 900 mieszkancow.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-31 19:33:06
Autor: Kuczu
zloty zloty....
Ivam pisze:

Albo chociaz bys walnal w gugla haslo "Turawa", zanim palniesz 800 ludzi na zlocie startych motocykli w wiosce liczacej 900 mieszkancow.

A co ma ilosc mieszkancow do wielkosci zlotu ?

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-31 20:17:12
Autor: Ivam
zloty zloty....
"Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote in message news:gvuf0s$al0$3news.wp.pl...
Ivam pisze:

Albo chociaz bys walnal w gugla haslo "Turawa", zanim palniesz 800 ludzi na zlocie startych motocykli w wiosce liczacej 900 mieszkancow.

A co ma ilosc mieszkancow do wielkosci zlotu ?

Nic - po prostu staram sie zejsc z argumentami do poziomu DM... liczylem, ze inni to zauwaza i nie spytaja co ma piernik do wiatraka, ale widac sie przeliczylem;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-31 21:04:42
Autor: Dziadek Mroz
zloty zloty....
Dziwi mnie, że się dziwisz.

Mnie dziwi, że tyle osób nie potępia chlania i jeżdzenii.

DM

Data: 2009-05-31 21:17:57
Autor: Ivam
zloty zloty....
"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote in message news:gvukcm$lkk$1news.onet.pl...
>Dziwi mnie, że się dziwisz.

Mnie dziwi, że tyle osób nie potępia chlania i jeżdzenii.

??? A ktos cos wspominal, ze tego chlopaka policja powinna puscic, albo cos? Ktos chwalil jazde po pijaku?

Masz mature? Zdawales nowa? Tam byl taki test z czytania ze zrozumieniem... masz z tym duuuuuze problemy.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-06-01 09:56:09
Autor: Dziadek Mroz
zloty zloty....
Ktos chwalil jazde po pijaku?

Chodzi o ogólne przyzwolenie na zlotach jaki na grupie. Przekroczanie prędkości jest ok, bo przecież tylko idioci jeżdzą zgodnie z przepisami.
Przeczytaj kilka wątków niżej jak jeden burak uderzył w puszkę która zawracała i nie czuje się winny mimi że przekroczył dozwoloną o conajmniej 30km bo "wszyscy tak walą"
Tak samo jest z alkoholem. Na zlocie prawie wszyscy popijają i zakułko wsiadają.

DZ

Data: 2009-06-01 09:58:44
Autor: Kuczu
zloty zloty....
Dziadek Mroz pisze:

Na zlocie prawie wszyscy popijają i zakułko  wsiadają.

A co to jest zakulko i gdzie to jest w motocyklu ? Bo u mnie zakulka nie ma.

Data: 2009-06-01 11:56:29
Autor: Eskimos
zloty zloty....
On Mon, 01 Jun 2009 09:58:44 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl>
wrote:

A co to jest zakulko i gdzie to jest w motocyklu ? Bo u mnie zakulka nie ma.

Jak nie wiesz co to i gdzie jest, to skąd wiesz, że nie ma?

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-06-01 14:51:37
Autor: Wojciech G.
zloty zloty....
Użytkownik "Eskimos" napisał :
A co to jest zakulko i gdzie to jest w motocyklu ? Bo u mnie zakulka nie ma.

Jak nie wiesz co to i gdzie jest, to skąd wiesz, że nie ma?

No właśnie. A to przecież takie proste. Zakułko to jest to, co jest za kołem. Ponieważ za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, że za przednim. Czyli silnik albo chłodnica, zależy od motura.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-01 19:16:38
Autor: newrom
zloty zloty....
On Mon, 1 Jun 2009 14:51:37 +0200, "Wojciech G."
<wojciech@wytnijto.ursynet.com> wrote:

kołem. Ponieważ za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, że za przednim. Czyli silnik albo chłodnica, zależy od motura.

To u Ciebie ten, tereferelewar ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-06-01 21:48:23
Autor: Wojciech G.
zloty zloty....
Użytkownik newrom napisał :
[..] za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, że za przednim.
Czyli silnik albo chłodnica, zależy od motura.

To u Ciebie ten, tereferelewar ?

Duolewar. Paratereferelewar jest z tyłu. A Duo jest tak jakoś bardziej nad niż za.
Chwale se. Działa.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-05-31 19:34:06
Autor: Viking
zloty zloty....

Użytkownik "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvud0l$vun$1news.onet.pl...
coś w tym guście

Sugerujesz że 800 osób na zlocie to rodzina ofiary czy sprawcy?

DM
Vitkacy,
Nie, pewnie sugeruje, że jak na 60 osób się zwala dach to się w całej Polsce przerywa imprezy na conajmniej 3 dni.
Jak na zlocie ginie 1 osoba, to sorry ale to juz nie jest klimat do dalszej zabawy...i imprezę raczej się zatrzymuje.
Ale ja juz stary jestem.. nie tak nowoczesny..

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś sie dalej świetnie bawił.. w końcu to wolny kraj? co nie?;/

Pozdr.
Tomek
VFR-anek /też stary/

P.S. Miłej Zabawy../
kórcze nie chcę wywlekac akcji z naszego podwórka.. tam nie miał nikt ochoty do dalszej zabawy tak?
dokąd ten świat zmierza.?

zloty zloty....