złożyłem wniosek o kk w aliorze

Data: 2009-05-04 19:21:45
Autor: Ra
złożyłem wniosek o kk w aliorze
i szczerze mówiąc mocno się rozczarowałem. Chciałem przenieś kk z mille
- na początku wyliczenie zdolności, na głos podaje wszystkie dane a że w oddziale panuje absolutna cisza koleś stojący za mną wszystko słyszy
- bezsensowne pytania typu łączne limity kk jak nie wiadomo jaki ma limit zamykana karta
- potem jeszcze raz to samo muszę wpisać we wniosku, ręcznie 5 stron, nie wiadomo które pola wymagane które opcjonalne. Dawno nie musiałem podawać tak szczegółowych danych a miała być procedura uproszczona
No i miałem nadzieje na pobawienie się tabletem
- na sam koniec dowiedziałem się że nie ma różnic proceduralnych między wyrobieniem nowej kk a przeniesieniem (wcześniej mówiono mi że przy nowej trzeba mieć zaświadczenie od pracodawcy, a przy przeniesienie wystarczy oświadczenie). I źle mówiono bo trzeba przynieść zaświadczenie albo na miejscu wydrukować historię wpływów na konto. Wobec tego wydrukowałem historię i powiedziałem że wnioskuje o nową kartę.
- wiem że to nie śmieszne bo pracownicy mają konta w swoich bankach ale pierwszy raz widziałem żeby ktoś używał google do znalezienia strony mbanku. I pierwsze próby były nieudane ;) więc zadziałała własna inicjatywa konsultanta 'a może mbank24' ;)

Data: 2009-05-04 19:27:23
Autor: Mithos
Ra pisze:
i szczerze mówiąc mocno się rozczarowałem.

Mi kazali przynieść :
- 6 wyciągów przenoszonej karty,
- 6 miesięcy historii wpływów,
- zaświadczenie od pracodawcy o zarobkach :)

Zrezygnowałem.

--
Mithos

Data: 2009-05-04 20:44:32
Autor: Wielebny

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gtn8i8$6vt$1news.onet.pl...
Ra pisze:
[...]

To nawet nie jest żałosne...

Ja jak się dowiedziałem, że do przeniesienia trzeba pisać oświadczenie to sobie dałem spokój.

W.

Data: 2009-05-04 21:50:07
Autor: RobertS
Ra pisze:
[...]

oświadczenie to tak dużo?

u mnie wystarczyły 3 wyciągi + oświadczenie o uzyskiwanych dochodach (sprawdzone tel. w firmie) i to wszystko...

szybko i sprawnie, a pracownik (bez podpowiedzi) wiedział jaki jest adres internetowy Multibanku ;-)
nawet orientował się w funkcjonalności ww.

kartę otrzymałem w kilka dni po podpisaniu umowy, PIN wygenerowany w serwisie bankowym

wykonałem już kilka operacji i jak do tej pory nic się na karcie nie wytarło ;-D

RobertS

Data: 2009-05-04 22:02:50
Autor: Mithos
RobertS pisze:
wykonałem już kilka operacji i jak do tej pory nic się na karcie nie wytarło ;-D

A ja chciałem założyć u nich normalny rachunek ale pracują 9-17 i po prostu nie mam się jak do nich wybrać. Debilne godziny pracy mają to już nawet PKO BP jest w tym względzie elastyczniejsze.

--
Mithos

Data: 2009-05-04 21:24:44
Autor: Wemif
Mithos <fake@adres.pl> wrote:
RobertS pisze:
[...]

Do 17? sprawdzilem na www kilka oddzialow i sa 9-18.30 lub 10-18.
a.

Data: 2009-05-04 22:53:59
Autor: RobertS
[...]

a nie możesz tego przez sieć zrobić? kojarzę, że aby rachunek założyć nie poszedłem do oddziału...wypełniłem wniosek, kurier przyniósł papiery, podpisałem i kilka dni później rachunek miałem założony

nie ma teraz już takiej opcji?

w przypadku kk w placówce byłem 2x: najpierw złożyłem wniosek, a kilka dni później podpisałem umowę ;-)

RobertS

Data: 2009-05-04 23:00:45
Autor: Mithos
RobertS pisze:
nie ma teraz już takiej opcji?

ZTCP to nie ma.

--
Mithos

Data: 2009-05-04 21:56:48
Autor: BK
On 4 Maj, 23:00, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
RobertS pisze:

> nie ma teraz już takiej opcji?

ZTCP to nie ma.

--
Mithos

Przeciez w Aliorze caly myk polega na tym, ze wiele rzeczy mozna robic
zdalnie [korespondencyjnie, pozniej przez internet]. Skad pomysl, ze
nie mozna zalozyc rachunku przez neta?

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/konto_z_lokata_nocna

ps. co do oddzialow moj jest czynny do 19 i w soboty [wawa, KEN] ;-)

Data: 2009-05-05 01:04:46
Autor: Michał
Mithos pisze:
RobertS pisze:
nie ma teraz już takiej opcji?
ZTCP to nie ma.

Przed kilkoma dniami założyłem rachunek przez net, umowę dostarczył kurier.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-04 23:03:15
Autor: Ra
Mithos pisze:
RobertS pisze:
[...]

coś się zmieniło bo u mnie teraz do 18, a co oświadczeń to jak pisałem - przy umowie o pracę wystarczy wydruk z historii konta gdzie spływa pensja

Data: 2009-05-04 23:12:28
Autor: RobertS
złożyłem wniosek o kk w alior ze

coś się zmieniło bo u mnie teraz do 18, a co oświadczeń to jak pisałem - przy umowie o pracę wystarczy wydruk z historii konta gdzie spływa pensja

tylko, że z takiego wydruku nie wynika:
czy nie jesteś na okresie wypowiedzenia,
czy firma nie znajduje sie w stanie upadłości
czy na wynagrodzeniu ciążą jakieś tytuły egzekucyjne, alimenty itp...

ww. dane raczej interesują banki, jeżeli tak by nie było to zamiast zaświadczenia możnaby przynieść do banku np. druk RMUA, a nie można ;-/

RobertS

Data: 2009-05-04 23:34:36
Autor: Mithos
RobertS pisze:
ww. dane raczej interesują banki, jeżeli tak by nie było to zamiast zaświadczenia możnaby przynieść do banku np. druk RMUA, a nie można ;-/

Ale ja niekoniecznie chce pokazywać jakiemukolwiek OBCEMU bankowi swoją półroczną (tyle ode mnie chcieli) historię życia, gdzie widać co i komu płaciłem oraz co i kto za co płacił mnie.

Takie dane mogę przedstawiać gdy będę chciał od banku jakiś konkretny produkt, a nie marną KK z przeciętnym limitem i to w dodatku w opcji PRZENIESIENIE.

--
Mithos

Data: 2009-05-04 23:40:43
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gtnn1p$jcb$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie! To jest clue całego tego zagadnienia.

Data: 2009-05-04 23:59:24
Autor: RobertS
[...]

wcale się nie dziwię, że nie chciałeś pokazać...w moim przypadku (też przeniesienie) wystarczyło oświadczenie i po sprawie...

RobertS

Data: 2009-05-05 07:03:52
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 May 2009 23:34:36 +0200, Mithos napisał(a):

[...]

Ale nikt nie zmusza.
Zresztą z tego co widzę w Aliorze jest tak, że co w jednym oddziale nie przejdzie, w innym i owszem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-05 15:05:22
Autor: Ra
Mithos pisze:
RobertS pisze:
[...]

u mnie akurat na emax spływają głównie wynagrodzenia ale i tak założyłem filter żeby były widoczne _tylko_ wynagrodzenia

Data: 2009-05-05 00:03:53
Autor: eg
złożyłem wniosek o kk w aliorze
szybko i sprawnie, a pracownik (bez podpowiedzi) wiedział jaki jest adres internetowy Multibanku ;-)
nawet orientował się w funkcjonalności ww.

ciekawe kiedy jakis pracownik sie zorientuje i zainstaluje soft do podkradania hasel....

jakos do do mnie nie przemawia, by w jednym banku logowac sie do drugiego celem pokazania historii operacji...

Data: 2009-05-05 07:05:27
Autor: RobertS
[...]

ale przeciez to tylko opcja, zawsze możesz przynieść standardowe zaświadczenie o zarobkach i nie będzie ani logowania się do innego banku w placówce ani nikt nie będzie wydzwaniał do firmy, w której pracuje

RobertS

Data: 2009-05-04 22:25:08
Autor: BK
On 5 Maj, 07:05, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

zaświadczenie o zarobkach i nie będzie ani logowania się do innego banku
w placówce ani nikt nie będzie wydzwaniał do firmy, w której pracuje

Ciekawe czy jest mozliwosc zablokowania wgrywania softu do takich
urzadzen w banku... ;-)

A serio - przeciez to zaden problem zabezpieczyc tablet tak zeby
uzyszkodnik nic tam nie dogral.

Data: 2009-05-05 08:46:23
Autor: darnok
BK pisze:
Ciekawe czy jest mozliwosc zablokowania wgrywania softu do takich
urzadzen w banku... ;-)

A serio - przeciez to zaden problem zabezpieczyc tablet tak zeby
uzyszkodnik nic tam nie dogral.

Tak samo jak zaden problem obejsc takie zabezpieczenia...
Kwestia umiejetnosci tylko.
Juz z niejedna korporacyjna aplikacja walczylem bo "dzial IT" wymyslil ze czegostam nie mozna uzywac na firmowym sprzecie.
Zazwyczaj poziom takich zabezpieczen jest zalosny i jednynie skierowany zeby odstraszyc przecietnego uzytkownika.
Ktos kto wie jak to dziala, spokojnie sobie poradzi z takimi utrudnieniami.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-05 00:03:44
Autor: BK
złożyłem wniosek o kk w aliorze
On May 5, 7:46 am, darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch>
wrote:
BK pisze:

> [...]

zeby odstraszyc przecietnego uzytkownika.
Ktos kto wie jak to dziala, spokojnie sobie poradzi z takimi utrudnieniami.

Ja mysle, ze jednak systemy bankowe zapewniaja deko wieksze
bezpieczenstwo niz zwykle korporacyjne "niedasie". Nie mowimy tu o
zyklej firmie gdzie blokuje sie instalowanie wszystkiego zeby
uzszkodnik bron boze nie zmienil sobie korporacyjnego wygaszacza
ekranu.

Systemy bankowe jednak sa lepiej zabezpieczane - o czym moze swiadczyc
chociazby fakt, ze niezbyt czesto slyszy sie o pracowniczych
oszustwachw  banku, a jesli juz to sa one blyskawicznie wykrywane.

Data: 2009-05-05 18:36:11
Autor: Mithos
RobertS pisze:
ale przeciez to tylko opcja, zawsze możesz przynieść standardowe zaświadczenie o zarobkach i nie będzie ani logowania się do innego banku w placówce ani nikt nie będzie wydzwaniał do firmy, w której pracuje

Ode mnie chcieli zarówno zaświadczenie jak i 6 miesięczną historię :)

--
Mithos

Data: 2009-05-05 08:46:02
Autor: Michal Jankowski
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

u mnie wystarczyły 3 wyciągi + oświadczenie o uzyskiwanych dochodach
(sprawdzone tel. w firmie) i to wszystko...

W zyciu nie chcialbym pracowac w firmie, ktora udziela telefonicznych
informacji o zarobkach swoich pracownikow.

  MJ

Data: 2009-05-05 09:41:19
Autor: RobertS
złożyłem wniosek o kk w alior ze

W zyciu nie chcialbym pracowac w firmie, ktora udziela telefonicznych
informacji o zarobkach swoich pracownikow.

już było!

pracownik hr udziela informacji TYLKO na wyraźne życzenie pracownika!

dla niektórych to łatwiejsze, tańsze i lepsze rozwiązanie niż jechać kilkaset km po zaświadczenie...

RobertS

Data: 2009-05-05 09:50:07
Autor: Michal Jankowski
[...]

hr? Juz widze, jak ide do dzialu finansowego, i zamawiam "kazdemu, kto
zadzwoni w ciagu najblizszych 4 tygodni i powie, ze jest banku X,
podawac dane o moich zarobkach"... I jaki to skutek bedzie mialo...

  MJ

Data: 2009-05-05 08:00:46
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 05 May 2009 09:50:07 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

[...]

To brzmi jakbyś pracował w jakimś laogai.

Data: 2009-05-05 10:03:12
Autor: Michal Jankowski
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> writes:

To brzmi jakbyś pracował w jakimś laogai.

W czym?????

  MJ

Data: 2009-05-05 01:25:26
Autor: BK
On May 5, 10:03 am, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> writes:
> To brzmi jakbyś pracował w jakimś laogai.

W czym?????

  MJ

Chinskim obozie pracy.

Data: 2009-05-05 18:38:20
Autor: Mithos
Olgierd pisze:
To brzmi jakbyś pracował w jakimś laogai.

A może pracuje w ABW lub innym CBA gdzie nawet nie uzyskasz informacji, że X jest tam zatrudniony ? Zresztą w niektórych urzędach centralnych również nawet tyle sie nie dowiesz.

--
Mithos

Data: 2009-05-05 19:55:47
Autor: eg
złożyłem wniosek o kk w aliorze
A może pracuje w ABW lub innym CBA gdzie nawet nie uzyskasz informacji, że X jest tam zatrudniony ? Zresztą w niektórych urzędach centralnych również nawet tyle sie nie dowiesz.

a potem taki pan z abw idzie do banku, zanosi zaswiadczenie o zarobkach i jak duzy bank to moze miec calkiem fajna baze danych pracownikow abw.... ;)

Data: 2009-05-05 11:35:33
Autor: BK
On 5 Maj, 19:55, "eg" <ege...@wp.pl> wrote:
> [...]

jak duzy bank to moze miec calkiem fajna baze danych pracownikow abw.... ;)

Nie wszyscy pracownicy ABW sa "tajni". Niektorzy to zupelnie normalni
ludzie, ktorzy moze niezbyt sie wychylaja ze swoim miejscem
zatrudnienia ale...

Zreszta do tworzenia "bazy" wcale nie trzeba zaswiadczen. Taki
funkcjonariusz zwykle tez ma ror gdzie mu wplywa uposazenie ;)

Data: 2009-05-05 10:18:44
Autor: RobertS
[...]

przecież to tylko jedna z możliwości, jeżeli w Twojej firmie nie działa to prosisz o zaświadczenie o zarobkach i po kłopocie ;-)

RobertS

złożyłem wniosek o kk w aliorze