On 2012-08-09, ARO <ask_me@prv.pl> wrote:
Czo³em kluski z roso³em!
Czy kto¶ z Was orientuje siê czy do przedliftowej dywersji XJ600 (4BR z '94) mo¿na za³o¿yæ ga¼niki od nowszej wersji produkowanej po 98 roku? Wyczyta³em ¿e nowsze mia³y ssanie na kierownicy i czujnik po³o¿enia przepustnicy - to niby nie problem. A jak rozstaw i srednica gardzieli oraz inne sprawy? Bêdzie to pasowaæ i dzia³aæ jak nale¿y?
Problem polega na tym, ¿e model motocykla ma ju¿ swoje lata i obawiam sie, ze ciezko bedzie znalezc gaziory w dobrym stanie. W tych, z ktorymi walcze sa rozbite rozpylacze (owale zamiast otworow), dwie membrany dziurawe i urwane dwie sruby trzymajace caly jet housing. W takim wypadku lepiej poszukac kompletnych niezajezdzonych gaziorow, niz sciagac z konca swiata zestawy naprawcze. Kupowanie gaznikow bedzie prawdopodobnie w ciemno, bo jak znam zycie, to zaden z tych pajacow na alledrogo nie bedzie ani chcial, ani tym bardziej umial zrobic fotek elementow, ktore mnie interesuja. Zakladam, ze mlodsze roczniki moga miec mniej wychlastane graty - stad pomysl.
Nie wiem jak jamachacha ale KHI w swoich serwisowkach gazniki ma konkretnie
opisane, model, wszystkie dysze itp. moze sciagnij serwisowke od starszej XJ
i nowszej i zobacz?
--
Artur
ZZR 1200
|