zmarł Kapitan

Data: 2010-10-14 06:08:45
Autor: malgosia
zmarł Kapitan
Data: 2010-10-15 15:47:06
Autor: FD
zmarł Kapitan

http://www.rp.pl/artykul/536159,549142.html

Dziwe się ze to się częsciej nie zdaży. Azjatyckie linie zatrudniają kogo
popadnie, by zbic ceny nie robią badań. Nie zdziwiłby się gdyby okazało sie że
miał alkohol we krwi (długa trasa- długa balanga)

F --

Data: 2010-10-15 14:30:04
Autor: Jarosław Sokołowski
zmarł Kapitan
Pan FD napisało:

[...]

Co to są "azjatyckie linie"? Nie chodzi mi o odpowiedź w rodzaju "linie,
które pochodzą z kraju w Azji". Rozumiem, że to miało być określenie
wartościujące. Daj nam Panie Boże, aby LOT był taką "azjatycką linią"
jak choćby Singapore Airlines albo Emirates. Nie miałem bezpośrednio
do czynienia z Qatar Airways, ale nie przypuszczam, by bliżej było
im do LOT-u, niż do tej drugiej linii (nie tylko dlatego, że LOT chyba
w ogóle nie jest zainteresowany "zbijaniem cen" ani jakąkolwiek
konkurencyjnością).

--
Jarek

Data: 2010-10-18 15:18:52
Autor: malgosia
zmarł Kapitan
w ogóle nie jest zainteresowany "zbijaniem cen" ani jakąkolwiek

ostatnie badanie doniiosły że 30% licencji w azjatyckich liniach jest fauszowanych, podejrzewam że podobnie jest z badaniami

jk

Data: 2010-10-15 16:35:46
Autor: /dev/SU45
zmarł Kapitan
Nie zdziwiłby się gdyby okazało sie że
miał alkohol we krwi (długa trasa- długa balanga)

Panie do tanga
Nagie są

:)

Problem z kapitanami jest taki że im brzuszyska rosną. Nie dotyczy ATRowych cpt.

zmarł Kapitan