zmar³ Marcin Manowiecki

Data: 2010-09-02 10:02:38
Autor: Catalyst
zmar³ Marcin Manowiecki

"link69" <link69.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i5ilfo$8ut$1inews.gazeta.pl...
Z ogromny smutkiem informujê, ¿e w dniu 5 lipca 2010 roku d³ug± i ciê¿k±

Bardzo mnie zasmuci³e¶ t± informacj±, pamiêtam moorby'ego i jego obszerne i szczegó³owe posty dot. rynku konsol. Pamiêtam jak cieszy³ siê ka¿d± chwil± poza szpitalem i jak o tym pisa³. Kolejna strata dla naszego "konsolowiska" po Sentim.

Data: 2010-09-02 22:47:23
Autor: PW
zmarł Marcin Manowiecki
W dniu 2010-09-02 10:02, Catalyst pisze:

"link69" <link69.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
Z ogromny smutkiem informuję, że w dniu 5 lipca 2010 roku długą i ciężką

Bardzo mnie zasmuciłeś tą informacją, pamiętam moorby'ego i jego
obszerne i szczegółowe posty dot. rynku konsol. Pamiętam jak cieszył się
każdą chwilą poza szpitalem i jak o tym pisał. Kolejna strata dla
naszego "konsolowiska" po Sentim.

Bardzo przykra wiadomość...

Niedawno wspominałem, że minął już ponad rok od śmierci Sentinela.
Ku pamięci: http://houk.terramail.pl/Senti/senti.html
Fajnie byłoby zagrać z nim w Halo Reach...

--
PW

zmar³ Marcin Manowiecki