zmarł Witek Śmiłowski

Data: 2011-03-29 18:03:36
Autor: pancolar
zmarł Witek Śmiłowski
Na stronie KDP CMAS - wisi dość przykra informacja :

W dniu 28.03.2011 odszedł od nas człowiek, który ponad wszystko kochał
nurkowanie - jeden z najpopularniejszych instruktorów nurkowania
swobodnego w Polsce, Course Director PADI, Koordynator DAN w Polsce.
Witek Śmiłowski
Kolega, przyjaciel, skromny człowiek wielkiego ducha z poczuciem
humoru.
Jedna z najbardziej niezwykłych postaci świata nurkowego.

Ogromna wiedza teoretyczna oraz ponad trzydziestoletnie doświadczenie
w podwodnym szkoleniu sprawiało, że podopieczni darzyli go dużą
sympatią i zaufaniem. Wiedzieli, że zawsze mogą na niego liczyć.

W imieniu Komisji Działalności Podwodnej ZG PTTK składamy kondolencje
oraz wyrazy głębokiego współczucia Żonie, Synom i Rodzinie.

Nie mam pojecia co się stało. Czy wypadek czy zachorowanie. wiem, ze w
zyciu bym sie tego nie spodziewał i jeszcze niedawno - bo na Targach
Wiatr i Woda rozmiawałem z człowiekiem....

ech....

Data: 2011-03-30 07:28:47
Autor: Zakrzówek Kraken
zmarł Witek Śmiłowski
Był profesjonalistą, czyli kimś kogo nam tutaj brakowało nim nie pojawił się na gościnnych przyjazdach z RPA a potem został na stałe. Wspaniale budował nurkową atmosferę oraz wyjaśniał zawiłości zawodu instruktora. Był mistrzem na którego można było tylko patrzeć z podziwem. Myślę, że na długo w polskim języku nurkowym pozostaną jego kapitalne zwroty których wielu z nas świadomie lub nieświadomie używa. Kolejnym "pokoleniom" instruktorów wyjaśniał cierpliwie znaczenie słowa mentor ale akurat tego nie musiał wyjaśniać bo był właśnie uosobieniem tego słowa.
[']
Maciek Curzydło

Data: 2011-03-30 10:17:06
Autor: Jacek Wendołowski
zmarł Witek Śmiłowski
Wyrazy współczucia i szczere kondolencje dla rodziny Witka oraz jego najblizszych.

W każdym z nas, którzy mieli z nim styczność, pozostanie na zawsze Jego cząstka...

Jacek Wendołowski
Course Director PADI

Data: 2011-03-30 11:41:08
Autor:
zmarł Witek Śmiłowski
Witek  zmarł żyjąc pełnią życia do końca , bez lęku . To jest dar opatrzności mało komu dany . Miał również dar
dany nielicznym , potrafił sobie w ciągu chwili zjednać każdego i to również był człowiek , który chyba nie miał wrogów. Wielu go podziwiało i chciało być takim jak on , ale Witek był jedynym i nie podrabianym nietuzinkowym  facetem . Podobno nie ma ludzi niezastąpionych i Witek swoim postępowaniem to udowadniał , bo wychował rzeszę swoich następców. Ale takiego  oryginała i zakręconego pozytywnie człowieka pewnie długo nie będzie i takim go wszyscy  zapamiętają. Mir

Data: 2011-03-30 15:59:46
Autor: whale
zmarł Witek Śmiłowski
Żal wielki  i ogromna  strata dla naszego środowiska. Wyrazy współczucia dla rodziny Marcin "whale" Marszołek

Data: 2011-03-30 18:42:48
Autor: Nowa AMA
zmarł Witek Śmiłowski
To był jeden z najlepszych i najciekawszych nauczycieli nurkowania jakich poznałem.

Serce mi pęka...

--
Jacek Paradowski
instruktor CMAS***

Data: 2011-03-30 20:59:18
Autor: Nemo
zmarł Witek Śmiłowski
Ból i wielka strata, aż serce ściska...

Na zawsze pozostanie w naszej pamięci.
Nasz Tata, bo tak na Witka mówiliśmy, my jego wychowankowie.

Radosław Hajkowicz

Data: 2011-03-31 09:03:19
Autor: Nur z gór Jędrek
zmarł Witek Śmiłowski
Ból i wielka strata, aż serce ściska...

Na zawsze pozostanie w naszej pamięci.

Nasz Tata, bo tak na Witka mówiliśmy, my jego wychowankowie.

Radosław Hajkowicz

Smutno.....niema już naszego "Taty" --

Data: 2011-03-31 11:00:12
Autor: Misiek
zmarł Witek Śmiłowski
Wielka strata dla nas wszystkich, wyrazy współczucia dla rodziny i bliskich.
Żegnaj Tato.

[*]

Jakub Qba Bacia

zmarł Witek Śmiłowski