zmarł Witek Śmiłowski

Data: 2011-03-30 15:59:46
Autor: whale
zmarł Witek Śmiłowski
Żal wielki  i ogromna  strata dla naszego środowiska. Wyrazy współczucia dla rodziny Marcin "whale" Marszołek
Na stronie KDP CMAS - wisi dość przykra informacja :

W dniu 28.03.2011 odszedł od nas człowiek, który ponad wszystko kochał

nurkowanie - jeden z najpopularniejszych instruktorów nurkowania

swobodnego w Polsce, Course Director PADI, Koordynator DAN w Polsce.

Witek Śmiłowski

Kolega, przyjaciel, skromny człowiek wielkiego ducha z poczuciem

humoru.

Jedna z najbardziej niezwykłych postaci świata nurkowego.

Ogromna wiedza teoretyczna oraz ponad trzydziestoletnie doświadczenie

w podwodnym szkoleniu sprawiało, że podopieczni darzyli go dużą

sympatią i zaufaniem. Wiedzieli, że zawsze mogą na niego liczyć.

W imieniu Komisji Działalności Podwodnej ZG PTTK składamy kondolencje

oraz wyrazy głębokiego współczucia Żonie, Synom i Rodzinie.

Nie mam pojecia co się stało. Czy wypadek czy zachorowanie. wiem, ze w

zyciu bym sie tego nie spodziewał i jeszcze niedawno - bo na Targach

Wiatr i Woda rozmiawałem z człowiekiem....

ech....

Data: 2011-03-30 18:42:48
Autor: Nowa AMA
zmarł Witek Śmiłowski
To był jeden z najlepszych i najciekawszych nauczycieli nurkowania jakich poznałem.

Serce mi pęka...

--
Jacek Paradowski
instruktor CMAS***