"zmartwychwstanie" konta USD w Pekao.

Data: 2010-09-17 10:08:58
Autor: Jarek Andrzejewski
"zmartwychwstanie" konta USD w Pekao.
On Fri, 17 Sep 2010 00:56:44 -0700 (PDT), Marcin <mbawolski@o2.pl>
wrote:

Wlasnie pare dni temu dostalem niemila przesylke z Pekao sa. Podobno
jestem im winien cos ponad $60. Klopot taki, ze ja z tym bankiem nigdy

poproś ich o dokładne zestawienie co się na owo $60 składa - z datami
i kwotami.
Zapewne okaże się, że większość (a może i wszystkie) te należności się
już przedawniły. Wtedy grzecznie im odpisz, że odmawiasz uznania długu
powołując się na jego przedawnienie.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-09-17 14:59:59
Autor: Grzesiek
wrote:

[...]

Mialem taka masa sytuacje z Invest Bankiem
Byłem osobiscie w oddziale, przemila Pani zza biurka nakazala napisac reklamacje z prosba o anulowanie naleznosci, zatwierdzajac od razu prosbe.

W mojej opinii bylo to sztuczne zmuszenie klienta do odwiedzenia banku i zlikwidowania konta. Pewnie nie moga tego zrobic sami wiec naliczaja oplaty ktore bez problemu anuluja

Data: 2010-09-21 01:46:20
Autor: Marcin
On Sep 17, 1:59 pm, Grzesiek <grzes...@grzesiek.pl> wrote:

> [...]

W mojej opinii bylo to sztuczne zmuszenie klienta do odwiedzenia banku i
zlikwidowania konta. Pewnie nie moga tego zrobic sami wiec naliczaja

Witam,

Sytuacja  sie wyjasnila: Pekao przyznal sie ze ozywil konto po
przejeciu BPHu - dzis zostalem grzecznie przeproszony za wyslanie
listu z rzekomym zadluzeniem. Wszysko przez telefon.  Konto zostalo
definytywnie zamkniete. Zstanawiam sie, czy powinienem obdzwonic
wszystkie banki z ktorymi mialem do czynienia czy przypadkiem czegos
mi nie naliczaja, zeby po 10 latach poprosic o pieniadze ;)

Jesli obsluga klienta w oddziale taka mila,  to moze watro by jednak
miec w Pekao konto ?? Nie, zartowalem za daleko mam do niego...

Dziekuje za porady, obylo sie bez powolywania na przedawnienia itp.

Marcin

"zmartwychwstanie" konta USD w Pekao.