zmian TOiP w banku PKOBP: pytanie o pułapki

Data: 2020-03-11 03:09:17
Autor: nowyjestem@poczta.pl
zmian TOiP w banku PKOBP: pytanie o pułapki
zauważyłem że pkobp kolejny raz coś pozmieniał w opłatach
istnieje "konto za zero" założone do 29 lutego
i odrębnie "konto za zero" założone od 1 marca

warunek zwolnienia złagodzony (zamiast 300zł kartą jest dowolna kwota kartą ale trzeba 5x użyć karty)

pytanie do osób które mają większe ode mnie doświadczenie w badaniu i analizowaniu taryfy op;at: czy w tym nie ma jakiegoś drugiego dna? zrobię 5 transakcji na 1,01 i będę zwolniony z opłaty? naprawdę?

Data: 2020-03-11 03:32:29
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 11 marca 2020 11:09:19 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

pytanie do osób które mają większe ode mnie doświadczenie w badaniu i analizowaniu taryfy op;at: czy w tym nie ma jakiegoś drugiego dna? zrobię 5 transakcji na 1,01 i będę zwolniony z opłaty? naprawdę?

A co się tak dziwisz, to jakaś szczególna łaska?
W mBąku czy bnp od dawna masz zwolnienie za 1 transakcję miesięcznie, na dowolną sumę.
W nest, idei czy getoucie w ogóle nie ma opłat.

Oczywiście mówimy o skarbonce - wciąż ciągnie się w ogonie ofert, ale przynajmniej zbliżyła się do peletonu - co jest dobrą wiadomością, bo oznacza, że gorszej oferty żaden bank nie wprowadzi.

A podobno - wg dość zniecierpliwionego skarbonkowego "konsultanta" telefonicznego - można sobie nawet tą taryfę zmienić samodzielnie w ST - tylko oczywiście trzeba tej opcji poszukać.

Inna sprawa że miliony emerytów i tak tego nie zrobią i będą nadal dojeni - ale skarbonka będzie mogła pokazać, jaką to ma "super" ofertę dla młodych ;>

Data: 2020-03-11 05:06:33
Autor: nowyjestem@poczta.pl
W dniu środa, 11 marca 2020 11:32:31 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

A co się tak dziwisz, to jakaś szczególna łaska?

łaska to nie jest, ale biorąc pod uwagę dotychczasową skłonność pkobp do zdzierania skóry z klientów, spodziewam się jakiejś pułapki

Data: 2020-03-11 05:48:05
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 11 marca 2020 13:06:38 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

łaska to nie jest, ale biorąc pod uwagę dotychczasową skłonność pkobp do zdzierania skóry z klientów, spodziewam się jakiejś pułapki

Z dotychczasowych zdzierać będą dalej, jak już pisałem, wątpię w masową zmianę warunków (a z drugiej strony czasem szybciej wydasz kartą 300zł niż nią 5 razy machniesz - ostatnio zakupy w biedronce regularnie wychodzą mi za prawie stówę - a pamiętam czasy - i pamiętam dobrze z powodu szału "świeżaków" - że jeszcze niedawno mieściłem się między 40 a 50zł - a jak żona nakupi cały wózeczek - bo u mnie zwykle połowa to zgrzewka "lemo" - to i pod dwie stówy podchodzi).

Tyle że zapewne zaobserwowali fatalny przyrost nowych klientów, nawet na prowincji (bo nawet żubr był lepszy, nie mówiąc o santanderze).

Inna sprawa, że pułapki mogą być - "nowe" "konto za zero" ma nawet osobny plik TOiP - a w drugim pliku jest "stare" "konto za zero", bodajże "bez granic" oraz "aurum" i "platinum ii" - na tyle jest to ściemnione, że początkowo sądziłem, że wycofali "aurum" i "platinum ii" ze sprzedaży.

Pliku z wykazem zmian też nie uświadczysz, bo to "nowa oferta", a nie zmiana warunków, więc nie podpada pod ustawę.

Data: 2020-03-11 13:15:15
Autor: ąćęłńóśźż
zmian TOiP w banku PKOBP: pytanie o pułapki
I wszystko przejdzie z typu rachunku (np. Superkonto) na typ rachunku (ten "bezpłatny", który to już kolejny raz kolejny "bezpłatny"), z całym dobrodziejstwem inwentarza jak: karty, pożyczki, kredyty, kredyty odnawialne w ROR, ...?

-- -- -

Data: 2020-03-11 05:43:05
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 11 marca 2020 13:15:19 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

> [...]

I wszystko przejdzie z typu rachunku (np. Superkonto) na typ rachunku (ten "bezpłatny", który to już kolejny raz kolejny "bezpłatny"), z całym dobrodziejstwem inwentarza jak: karty, pożyczki, kredyty, kredyty odnawialne w ROR, ...?

O takie szczegóły to już sam sobie zadzwoń.
Oraz o możliwość przejścia z "superkonta" - o to nie pytałem, jedynie o możliwość zmiany ze "starego" "konta za zero" (które wcale nie było za zero) na "nowe" "konto za zero" (które teraz bez karty może być za zero - i zastanawiam się, czy to nie jest przymiarka do likwidacji inteligo :( ).

zmian TOiP w banku PKOBP: pytanie o pułapki