zmiana E8400 na Q9550 - czy warto?

Data: 2010-01-11 21:33:10
Autor: qwerty
zmiana E8400 na Q9550 - czy warto?
Użytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b4b63e6$1@news.home.net.pl...
Za niecałe 300zł mam okazje wymienić E8400 na Q9550. Oba w rewizji E0. Warto?

PS. Mam chieftec 450W, EP45-UD3R, 4GB ADATA 1066, GF9800GT

Jeżeli masz obciążenie po 100% dla każdego rdzenia to dopiero można rozważać.

Data: 2010-01-11 22:19:07
Autor: de Fresz
On 2010-01-11 21:33:10 +0100, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> said:

Za niecałe 300zł mam okazje wymienić E8400 na Q9550. Oba w rewizji E0. Warto?

PS. Mam chieftec 450W, EP45-UD3R, 4GB ADATA 1066, GF9800GT

Jeżeli masz obciążenie po 100% dla każdego rdzenia to dopiero można rozważać.

Raczej jeśli by miał obciążone przez większość czasu istotnej roboty oba rdzenie RÓWNOCZEŚNIE po ponad 50% - wtedy zmiana mogłaby być zauważalna.

de Fresz

Data: 2010-01-11 22:37:35
Autor: CUT_INZ
W dniu 11-01-2010 22:19, de Fresz pisze:
On 2010-01-11 21:33:10 +0100, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> said:

[...]

W nowszych tytułach gier zdarza się, że oba rdzenie mają po 100%

Data: 2010-01-11 23:36:29
Autor: de Fresz
On 2010-01-11 22:37:35 +0100, CUT_INZ <CUT@CUT.pl> said:

Raczej jeśli by miał obciążone przez większość czasu istotnej roboty oba
rdzenie RÓWNOCZEŚNIE po ponad 50% - wtedy zmiana mogłaby być zauważalna.

W nowszych tytułach gier zdarza się, że oba rdzenie mają po 100%

A brakuje Ci w nich mocy procka? Bo mam wrażenie że w tej konfiguracji prędzej wąskim gardłem będzie karta graficzna.

de Fresz

zmiana E8400 na Q9550 - czy warto?