zmiana OWU Polbank "presti¿owa"

Data: 2011-03-01 10:20:39
Autor: Olgierd
zmiana OWU Polbank "presti¿owa"
Spieszę donieść, iż w dniu wczorajszym otrzymałem od Polbanku przesyłkę z informacją o zmianach ogólnych warunków ubezpieczeń do posiadanej przeze mnie pozłacanej karty kredytowej. Co ciekawe zmiany weszły w życie już 1 lutego (szkoda, że nie wiedziałem, bo parę dni temu miałem potrzebę holowania auta ;-)

Po pierwsze zmienili podwykonawcę (już nie Generali, lecz Europ Assistance), po drugie pojawiły się m.in. się lekarz i holowanie holowanie pojazdu za darmo, zwiększono też kwoty ubezpieczenia.

Piszę, bo pamiętam, że niedawno był temat owej "prestiżowości" w kontekście różnych kart polbankowych.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-03-01 11:26:19
Autor: Rafal M
zmiana OWU Polbank "presti¿owa"
On 1 Mar, 11:20, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Piszê, bo pamiêtam, ¿e niedawno by³ temat owej "presti¿owo¶ci" w
kontek¶cie ró¿nych kart polbankowych.

A jak teraz jest? Nadal ubezpieczenie pokrywa koszty organizacji
pomocy, czy faktyczna pomoc?
Ja wlasnie z tym temeatem na pbb wyskoczylem - ze Gold ma znacznie
gorsze warunki assistance niz zwykle karty.
Widac w koncu to naprawili.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-03-02 08:12:09
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 01 Mar 2011 11:26:19 -0800, Rafal M napisał(a):

Piszę, bo pamiętam, że niedawno był temat owej "prestiżowości" w
kontekście różnych kart polbankowych.

A jak teraz jest? Nadal ubezpieczenie pokrywa koszty organizacji pomocy,
czy faktyczna pomoc?

Faktyczną pomoc, ale robociznę tylko. Części kupujesz za swoje.

Data: 2011-03-01 13:47:02
Autor: Robert Kois
zmiana OWU Polbank "presti¿owa"
Dnia Tue, 1 Mar 2011 10:20:39 +0000 (UTC), Olgierd napisa³(a):

Spieszê donie¶æ, i¿ w dniu wczorajszym otrzyma³em od Polbanku przesy³kê z informacj± o zmianach ogólnych warunków ubezpieczeñ do posiadanej przeze mnie poz³acanej karty kredytowej. Co ciekawe zmiany wesz³y w ¿ycie ju¿ 1 lutego (szkoda, ¿e nie wiedzia³em, bo parê dni temu mia³em potrzebê holowania auta ;-)

Po pierwsze zmienili podwykonawcê (ju¿ nie Generali, lecz Europ Assistance), po drugie pojawi³y siê m.in. siê lekarz i holowanie holowanie pojazdu za darmo, zwiêkszono te¿ kwoty ubezpieczenia.

Piszê, bo pamiêtam, ¿e niedawno by³ temat owej "presti¿owo¶ci" w kontek¶cie ró¿nych kart polbankowych.

Jest na www
http://polbankefg.pl/karty-kredytowe/download/owu_karty_prestiz.pdf

--
Kojer

Data: 2011-03-01 19:57:27
Autor: Wojciech Nawara
zmiana OWU Polbank "prestiżowa"
W dniu 2011-03-01 11:20, Olgierd pisze:
[...]

Żeby być precyzyjnym, to dodam, że ubezpieczenia:
- na życie
- podróżne
zostały po staremu, nadal Generali.
Nowe jest jedynie ubezpieczenie "Polbank Prestiż Assistange":
http://polbank.pl/karty-kredytowe/download/owu_karty_prestiz.pdf

Data: 2011-03-01 20:03:45
Autor: Ra
W dniu 2011-03-01 19:57, Wojciech Nawara pisze:
[...]
może sobie wzieli do serca ostatnią krytykę tych kart
i tym sposobem to chyba jedna z lepszych karta na rynku

Data: 2011-03-01 20:57:06
Autor: Wwieslaw
Olgierd wrote:

Po pierwsze zmienili podwykonawcę (już nie Generali, lecz Europ Assistance), po drugie pojawiły się m.in. się lekarz i holowanie holowanie pojazdu za darmo, zwiększono też kwoty ubezpieczenia.

Zmiana moze byc na gorsze...

Bratu ostatnio urwalo sie cos w fotelu kierowcy, zjechal do tylu i tak zostal. Zadzwonil do Europ Assistance (mial w pakiecie z czyms tam), poinformowal, ze w zwiazku z usterka nie siega do pedalow nogami i prosi o holowanie do ASO - pani z infolinii wyjasnila, ze assistance obejmuje "brak paliwa, rozladowanie akumulatora i usterki mechaniczne" i w zwiazku z tym mu nie pomoga.
Nie przyjela do informacji, ze opisana usterka jest usterka mechaniczna, i po konsultacji z przelozonym spuscila go na drzewo.

Poniewaz mial tez assistance w PZU (w pakiecie od leasingodawcy), zadzwonil, przyjechala lawetka po 15 minutach i zawiozla do ASO bez najmniejszego problemu.

Wieslaw

Data: 2011-03-01 21:53:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Olgierd pisze:

Po pierwsze zmienili podwykonawcę (już nie Generali, lecz Europ
Assistance), po drugie pojawiły się m.in. się lekarz i holowanie
holowanie pojazdu za darmo, zwiększono też kwoty ubezpieczenia.

Za do *wydaje* mi się, że znikło ubezpieczenie od opóźnionego bagażu. Z kolei ubezpieczenie od skradzionego/zagubionego bagażu ma tyle wyłączeń, że w zasadzie ubezpieczone są tylko ubrania...

--
MiCHA

zmiana OWU Polbank "presti¿owa"